Ga naar inhoud

Mars : 1 maart 2014 : Dr. Kappel : Kem Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben Mars en heb 1maart 2014 een borstvergroting gekregen in de Kemkliniek te Renswoude door het Dr. Kappel instituut team.

Wat een 'avontuur'! ik was mega zenuwachtig, al meerdere malen telefonisch contact gehad met de assistente

dat ik zo zenuwachtig was. Enfin daar kwam iemand me uit de lobby halen en daar liep ik naar de uitkleedkamer en binnen 'no time' stond er een heel team om me heen en wat een geweldig team! alleen maar lieve en gerustgevende woorden en zelfs enorm gelachen om elkaar tot dat ik in een diepe slaap viel……………………………………………...

Wow toen ik wakker werd, leek wel na een minuutje maar was pas na 1,5 uur, bleef ik trillen, had geen grip meer over mijn spieren 3 kwartier heeft het geduurd. Als de verpleging langs kwam zeiden ze: "lekker uit trillen! dan komt allen spanning eruit". en dat was het: 3 kwartier spanning en stress eruit trillen. toen een paar keer geplast, boterhammetje en snel naar huis.

Jammer dat de drains mee moesten, voorzorg vochtafvoer vind Dr Kappel erg belangrijk!. Na 3 dagen pas mochten de drains eruit, dat was ook echt een verademing hoor! en weet je hoeveel cm drain erin mijn borst zat????? 43 cm brrrrrrr eng maar voelde er niets van bij verwijdering. meer de gedachte.

aan medicatie kreeg ik voor de operatie in het infuus antibioticum en dan de narcose na afloop meer antibioticum en diclofynac mee. Ik heb 2 dagen diclofynac en antibioticum gebruikt maar werd daar zo naar van diarree en misselijk dat ik gewoon paracetamol nam en nu niets meer, denk dat mijn lijfje van 53 kilo wel genoeg pijnstillers en narcose/antibioticum binnen heeft gekregen.

nu heel blij met 275 cc en 295 cc hydro monobloc ( geen siliconen, erg bang voor zweten van silic. en auto immuun…)

Ben erg blij maar dood en dood moe. doe normaal erg veel als alleenstaande moeder maar nu heb ik vanmorgen mijn haar gewassen, afgewassen en klein boodschapje gedaan nou lijkt wel of ik de 5o kilometer heb gelopen.

even aan de yoghurt en Vitamine B.

ben benieuwd wat jullie allemaal meegemaakt hebben. leuk om hier te zijn op dit forum.

lieve groet

Mars

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Nog iemand met Monoblocs!

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!

Ik herken het gevoel niet veel energie te hebben en ook ik ben alleenstaande mama!

Ik merk dus dat die 6 weken rust bij mij echt niet gaan werken, en oo wat doe je je armen snel omhoog he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je wilt heel snel weer van alles ondernemen maar ik merk wel dat ik steeds moet gaan liggen of zitten. Gister kon ik echt zo draaierig worden nu doosje B12 gekocht schijnt echt heel goed te zijn. Ivm herstel en opbouw van spier en zenuwweefsel of herstel van ziekte dus het proberen waard nou ik heb net al een heel stuk door het bos gewandeld heerlijk.

leuk om te lezen dat er meer meiden zijn met monoblocs lees je niet veel meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!!

Het sneller moe worden is een algemene bijwerking van de narcose, je zal snel merken dat het beetje bij beetje beter wordt!!

Ik heb je titel ff aangepast, zodat je er helemaal bij hoort!!

In ieder geval een heel goed herstel gewenst!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!!!!!! Blij om te zien en horem van andere boob- genootjes! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mars,

het sneller moe worden klinkt heel herkenbaar,

fantastisch dat jij het alleen kan redden, net zoals andere alleenstaande mama's!

doet me er even aan herinneren dat niet iedereen een partner achter zich heeft staan...

hopelijk valt je herstel dus ook mee dan.

en genieten maar nu, van die mooie boobies!!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geen partner hebben is heel erg lastig.

Een voordeel is dat je beslissingen alleen kunt maken over wel of geen borstvergroting, maar daarna sta je ook alleen.

mijn moeder helpt me wel, maar ik heb me 2 weken lang erg bezwaard gevoeld, want het was haar schijnbaar allemaal te veel.

Nu overweeg ik te wisselen en krijg ik meteen een sneer, ik ga niet WEER twee weken alles doen!

Dus het is echt vervelend en soms is er geen andere optie dan de dingen dan maar zelf te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.