Ga naar inhoud

pockets te groot? help!


Boob82

Aanbevolen berichten

Lieve meiden ik heb jullie mening nodig!

Ik begin te vermoeden dat de pc mijn pockets aan de zijkant te groot heeft gemaakt.

Ze zijn zo breed en zitten zo tegen mijn armen aan.

Het is absoluut geen zwelling of vocht meer.

Het ziet er ook uit alsof de proteses een soort van ovaal/dwars liggen ipv rond.

Als ik de zijjanten iets naar binnen duw dan ziet het eruit als alle borsten hier op het forum.

wie denken jullie??

Op de foto lijken ze ongelijk maar ik sta scheef en door het licht lijkt dat zo. Maar op deze foto zie je goed wat ik bedoel.

Benieuwd wat jullie hiervan denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de borstband niet hoeven dragen omdat mijn borsten nooit hoog hebben gezeten. Ook wel apart.

Overal lees ik over zakken en dalen maar ik heb dit niet gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ook ik heb de borstband niet hoeven dragen.. Bij mij is alles vanzelf gezakt..

Ik las in je vorige topic dat je medium profile hebt, deze zijn breder en komen minder naar voren dan die van de meeste meiden hier op het forum..

De meeste hebben high profile of extra high profile..

Ik vermoed niet dat de pockets te groot zijn, maar he ik ben ook maar een leek he...

Je bent nog zo kort po, ik heb zeker de eerste 4 weken mijn borsten gevoeld als ik mijn armen bewoog, dit is vanzelf weg gegaan..

Het enige wat ik me kan bedenken is dat de protheses te breedt zijn voor je borstkas waardoor ze aan de zijkanten uitsteken.. Maar geef het nog even de tijd.. Wanneer moet je weer op controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

Dat is oude informatie, ik ben nog een keer gaan passen daarna en ik heb uiteindelijk high profile gekregen 560 cc.

Maar misschien moet ik nog geduld hebben maar heb het idee dat het dan alleen nog maar meer kan zakken. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Je bent nog zo kort po en je borsten gaan nog zo veel veranderen... Maar als je het echt niet vertrouwd dan zou ik gewoon ff een foto naar je pc mailen met je vragen er over, dan heb je duidelijkheid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.