Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ziet er idd niet goed uit, heb je je arts hier al over gebeld ?? want ik zou er zeker even naar laten kijken.Ziet er toch uit als een ontsteking. Zou het wel even goed afdekken met gaas zodat er geen extra vuil bij kan komen.

Hou ook goed in de gaten of je geen koorts krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Zoals hierboven al wordt gezegd ff je pc bellen..

Ik zou in ieder geval proberen de wond ff uit te spoelen.. Niet direct een straal er op maar het water er over heen laten lopen.. Weet niet of je toevallig een vet gaasje in huis hebt waarje het mee af kan dekken en daarna een gewone gaas er over heen...

Als ej nu alleen een gaasje er op doet heb je kans dat deze morgen vast geplakt zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zsm je chirurg bellen en vragen wat je hier mee moet. Misschien is het niets ergs en is zo op te lossen maar ik zou wel willen weten wat ik er mee zou moet doen! Het kan denk ik heel makkelijk groter worden of gaan infecteren! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan idd nog wel dicht groeien, het wond beslag is droog, dus dat scheelt. Er komt geen pus uit toch?

Ik zou het goed droog houden , zorgen dat het zeker niet open gaat.

Alleen dat zwarte bij de tepel zou ik niet vertrouwen , maar is dit mischien een bloeduitstorting??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Ik heb dit ook? 16juni geopereerd, 2e week aan de onderkant beide borsten nu ook open en best diep.

Hoelang heeft het bij jou geduurd eer dat het helemaal dicht gegroeid was en genezen? Ben erg benieuwd, vind het bij mij nu erg lang duren, ben elke dag 3x per dag onder de douche aan t spoelen wat moet van De plastische chirurg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Ik heb bewust niet gedoucht maar alleen gewassen tot 4 weken po. Ik zag nl bij heel veel vrouwen dat het door het douchen week bleef en steeds opnieuw open ging (vooral het "drielandenpunt"). Bij mij was het na 3 weken allemaal mooi dicht en toen ben ik begonnen met 2x per dag insmeren (Cicaplast), nu na 4 weken heb ik me eindelijk weer lekker uitgebreid durven douchen en is alles echt al heel mooi aan het genezen. Foto's van de wonden 3 weken po staan in mijn album (alleen zichtbaar voor vrienden) en zal er vandaag nieuwe opzetten van 4 weken po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Orchidee__

Ik heb dit zelf ook gehad (vooral drielandenpunt). Het belangrijkste is dat de korsten niet week worden, zo kan er vuiligheid in en infecties ontstaan. Iedere dag beetje isobetadine (voor de zekerheid) en goed droog houden, meer kan je niet doen. Na 1 weekje was ik er al van af!

Succes

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.