Ga naar inhoud

herstel na bv voor de spier..


Aanbevolen berichten

Ey Hoppah1987,

Ik ben afgelopen maandag door pc Schiettecatte geopereerd 400cc voor de spier... het is nu woensdag en eigenlijk kan ik alles al wel weer zelf.... ik doe het uiteraard wel heel rustig aan!!!! Aankleden en naar de wc gaan duurt wel iets langer dan normaal.... het enige wat ik nu nog voel zijn de littekens die soms een beetje trekken, kietelen of branderig gevoel geven maar ik heb ook het idee dat dat komt door de bh die vrij strak zit en het gewicht van de prothese die op de littekens drukken...het blijft nog wel ff een apart gevoel maar pijnlijk absoluut niet meer!!!... ik sta elke dag voor de spiegel en ik heb het idee dat ze al wat mee aan het zakken zijn, ze lijken zelfs groter dan de eerste dag..

het enige waar ik echt last van heb gehad (gisteren) was de naproxen 500,, dat spul raak ik echt niet meer aan!! het leek gisteren wel oorlog in me maag... moest telkens naar de wc en was erg misselijk......dus nu alleen nog paracetamol!!! maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.... maar ik vond het wel een vreemde gewaarwording dat ik van de pijnstillers meer last heb gehad dan van de borstvergroting zelf hahaha...

ik hoop dat je hier wat aan hebt!!

Liefs Lysa-Claire

ps. ik was voor de operatie erg bang dat ik niet meer overeind kon komen als ik eenmaal plat lag... maar ook dit was geen probleem...als je je buikspieren maar gebruikt en je borsten vasthoud... het klinkt raar... maar voor mijn werkt het en het geeft een soort extra steun.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lysa,

Mij wetd aangeraden om een maagbeschermingstabletje te nemen. 1 per dag zodat je maag geen last heeft van de pijnstillers.

Zie dat je het ju alleen op paracetamol.doet, maar dan mss.een tip voor.Hoppa haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Hoppa,

Ze zeggen normaal gezien 5 dagen ongeveer, ikzelf heb een lift + prothese gehad en zoals je wel gezien hebt op m'n foto's zijn ze heel fel gekneusd

(door eerst de grotere prothese te proberen en uiteindelijk de kleinere te moeten plaatsen)

Ben vandaag 6 dagen po en nog steeds pijn en krijg de frigo nog steeds niet open...

Ik wil je niet ontmoedigen, denk dat dit echt van persoon tot persoon afhangt en hoe vlot de plaatsing van de prothese lukt.

Ik ben ervan overtuigd dat ik maar bij het kleine %-tage hoor dat zo "toegetakeld" is :106:

Maar ook ik genees er wel van hoor :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij allemaal heel erg meegevallen! Zowel operatie als het herstel.

Ik was van het ergste uitgegaan en had rekening gehouden met 2 wkn pijn!

Nou, dat waren nog niet eens 2 dgn denk ik? Ben na 2 dgn ook al gestopt met de pcm. Dit was ook het enigste wat ik in nam, maar kreeg er maagpijn van.

Na 11 dgn op controle geweest.

Mocht toen weer tillen en autorijden.

Stofzuigen, dweilen en strijken mag ik na 6 wkn.

Ben a.s donderdag alweer 4 wkn PO, en heb nog geen moment spijt gehad. Als ik niet zo super tevreden zou zijn, dan was ik zo weer onder het mes gegaan...Bij wijze van spreken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey

Ik ben vorige week dinsdag geopereerd nu dus 1 week

En de eerste 2 dagen hebben bij mij echt het meeste pijn gedaan dat ik haast niet overeind kwam en niet goed kon slapen

En net zoals Lisa-Claire zei met opstaan je borsten vasthouden geeft een hele hoop ondersteuning haha.

Nu heb ik alleen nog een soort spierpijn gevoel en de hechtingen die ik soms een beetje voel trekken

Bij mij ging de naproxen wel prima, ben sinds gisteren ermee gestopt omdat ik niet meer zo heel veel pijn heb

Dus is mij ook reuze mee gevallen!

Ik had trouwens wel dat als ik de bh uitdoe ik me gelijk een beetje duizelig voelde.

Dus gewoon lekker bh aan houden en rustig aan doen, dan komt alles goed! Don't worry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook Door Schiettecatte geopereerd iets meer dan 6 weken geleden. Totaal geen pijn gehad. Zo zie je maar weer dat het per persoon verschilt. Ga gewoon van het ergste uit dan kan het alleen maar meevallen. Die naproxen, verschrikkelijk ook. Ik kreeg ook maagpijn ervan en werd heel duizelig. Succes maandag x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft bij mij een paar dagen geduurd dat ik weer wat kon doen.

De eerste dagen was ik ook ziek van de medicatie. Het opstaan of bukken was het moeilijkste vond ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi daar, ik ben 1 maart geopereerd en voel me nu al zo lekker. Met kids vandaag naar speeltuin geweest, geen paracetamol meer. Gaat allemaal prima rustig aan doen en alles heel bewust dan red je het!

liefs

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.