Ga naar inhoud

m.e.w : 4 maart 2014 : Dr. IJsselstein : Albert Sweitzer Ziekenhuis


Gast m.e.w

Aanbevolen berichten

Dinsdag 4 maart was het eindelijk zover.Om 7.15 moest ik in het ziekenhuis zijn.

Bij binnenkomst kon ik gelijk me al gaan klaarmaken want 8.10 zou het gaan gebeuren...

Alles verliep keurig op tijd , werd de kamer ingereden voor het infuus en toen kwam de PC nog even tekenen.Ik vroeg aan hem dat indien dit kon ik graag 350cc wilde i.p.v. 300cc hij keek mij aan en zei dat is echt veel te groot en word niet mooi zeker niet op latere leeftijd. Hij zei maar ik zal kijken voor je of het lukt vertrouw mij maar komt helemaal goed .

Toen werd ik de laatste kamer ingereden pfff ijskoud maar een aardige anesthesist stelde me op me gemak en zei je bent de 1e client en heb de tafel lekker warm gemaakt en je krijgt een lekker warm dekentje(erg fijn) hij zei ben je zenuwachtig ik zei enkel dat de narcose wel werk en dat me lichaam niet kan bewegen maar ik wel alle pijn zou beleven hij zei wel nee je gaat lekker slapen daar zorg ik wel voor.

Goed kapje op en binnen 4sec was ik weg heerlijk zeg dat wegvallen..

Voor me gevoel viel ik in slaap en werd ik direct weer wakker beetje jammer dat de verplegers riepen /schreeuwde ze valt weg ..mevrouw mevrouw kucht is ja hallo alsof dat makkelijk ga ik kreeg zuurstof op want me bloeddruk daalde enorm maar na de shot zuurstof was alles oké.

Terug op de afdeling 10.30 man man wat had ik een waus gevoel gelukkig niet misselijk voelde me top had enorm veel dorst en honger dus kreeg gelijk brood en drinken.

Ik vroeg direct wanneer mag ik naar huis? Dit mocht pas als de drains genoeg hadden opgevangen oké oké .

13.00 kwam de Pc hij zei direct 350cc was niet haalbaar je huid kon het niet aan. Maar de 300cc doet je goed . Voelde me best oké ik had alleen het gevoel alsof er een vrachtwagen op je borst heeft gereden.

De PC zei ik wil dat de drains nog even blijven zitten 17.30 mogen ze eruit .. Tsja best lang ik dacht 8.10 geholpen nou 13.00 wel naar huis. (Helaas)

Maar het was ook wel lekker en fijn dat ik zo lang op de afdeling verbleef ik was zoooo suf heb ook veel geslapen en bij het rechtop zitten draaierig .

Als ik voor mezelf spreek vind ik het reuze meevallen.

17.30 toen werden de drains eruit getrokken man man wat een *** gevoel ze waren er nog niet uit en de verpleegkundige zei zo je mag lekker naar huis heeeeeeerlijk.

Me vriend had een rolstoel meegenomen want ik werd duizelig bij stukjes lopen (nasleep narcose)

Eenmaal thuis heerlijk ff op de bank zitten wat een genot nog steeds haast geen pijn enkel drukkend gevoel ..waar ik ook trouwens de hele dag last van had was of ik had het koud tot klapper tanden toe of heel warm met transpireren. Ik had geen koorts want in het ziekenhuis werd dat gemeten het zou liggen aan de narcose.

Nu net wakker om de 2 uur was ik wakker... Gelukkig niet van de pijn maar om het feit dat ik op de rug moet slapen ik ben een echte zijslaper dus was ff wennen.

De pijn is niet tot nauwelijks aanwezig ik merk alleen wel dat ik gauw moe ben en even moet gaan zitten .

Helaas mag pas vrijdag over een week het tape eraf dus ik zie nog niet zoveel resultaat maar volgens mijn vriend zie je het wel goed..

Ik zie het zelf nog niet zo maar dat komt wel...

Dus ook ik kan zeggen ik heb eindelijk BOOBS yesssssss.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Ik pas je titel even aan zodat deze gelijk is met de andere ;)

Ik was net bezig haha.. ik dacht echt huh hoe kan dat nou....

Gefeliciteerd met je boobs!! en natuurlijk een heel goed herstel gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies 1 week geleden geholpen...

Pijnklachten vielen mee alleen me rechterborst voelt nog hard aan, aan de bovenkant.

Linkerkant geen problemen tot gisterenavond.

Soort drukkend gevoel dit is ook het geval als ik voorover buk dan voel ik alleen links wat.

Iets pakken met links is ook gevoelig.

Ik heb heel de week geen last gehad van de linkerkant tot nu. De bovenkant is flink geslonken t.a.v. De rechtkant.

Ik ben gisteren wel even gaan fietsen zou dat ermee te maken te hebben??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey m.e.w.

Ik heb soort gelijke klachten. Ik heb twee weken geleden ronde implantaten dual plane gekregen. De pijn was best te doen en tot drie dagen geleden was ik eigenlijk bijna pijn vrij overdag. Nu heb ik opeens erg last van me rechterborst het is een soort van stekende pijn vooral als ik net gelegen heb en weer moet opstaan en inderdaad bij voorover bukken. Het is echt een nare pijn bijna even erg als na de operatie. Ik had eigenlijk verwacht dat dat nu wel over zou zijn. Ook is me opgevallen dat me rechterborst al meer gezakt is. Ik maak me er niet heel erg druk om denk dat het gewoon bij het proces hoort ik lees tenslotte op het forum dat het nog best een poos kan duren voordat je pijn vrij bent. Wel ga ik het woensdag aangeven als ik op controle ben. Oh en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik veelste veel doe en eigenlijk wat rustig aan moet doen. Ook ben ik rechts en doe dus meer met die arm dus dat kan misschien ook een verklaring zijn voor de pijn alleen rechts.. denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Estrella:

Niet leuk maar wel fijn dat je dit herkent.

Ik mag vrijdag me tape eraf halen dus ga ik gelijk maar eens vragen of dat erbij hoort.

Ik heb zojuist toch maar diclofenac genomen en ff geslapen .

De diclofenac doet zijn werk nu wel..transpireer jij ook nog zoveel als je geslapen heb??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ikzelf ben 5 dagen geleden geholpen en zondag zijn de drains eruit gehaald. Ik heb echt pijn gehad totdat de drains verwijdert waren toen was het een stuk minder.

Dat transpireren heb ik idd ook veel last van. Vervelend hè misschien ook wel uitwerking van de narcose ofzo denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei... Ja echt vervelend maar goed is voor een goed doel..

Ja wie weet is het transpireren nog wel een nasleep van de narcose...

Voel je je nu wel goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week PO is nog te vroeg om te gaan fietsen en/of auto te rijden. Ook al ben je pijn vrij, t wilt niet zeggen dat je al veel dingen mag doen. Juist de eerste weken moet je zorgen dat jij je borstspieren niet belast ivm complicaties (geldt ook voor bijv. strijken, stofzuigen, dweilen dus bepaalde huishouding, uitreiken en ook niet de ellebogen boven je scouders, maar dit is toch wel bekend bij jou?)

Vanaf nu rustig aan doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Dames mening gevraagd !

Als ik plat op me rug lig, voel je duidelijk de prothese aan me linker borst zitten je voelt ook duidelijk een soort van bobbel je ziet alleen niks.

Bij me rechterborst voel je niks. Het. Je voelt ongeveer 5 cm harde rand en dan me borst zelf .

Hoort dit of kan dit wat zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk herkent iemand dit:

5 maanden po. Als ik op me rug lig is mijn linker borst hard en rechts is soepel.

Naast me litteken voel je duidelijk Een bobbel ( het voelt als luchtbel) zeurderige pijn als je er hard over wrijft ook voel je duidelijk een harde rand van de prothese zitten dit is bij rechts totaal niet het geval.

Ik kan er geen foto van maken want je ziet niks je voelt het alleen. Ik merk ook de laatste dagen als ik op me buik lig dat me borst links wat zeurderig aan voelt niet pijnlijk maar je voelt iets.

Voor iemand herkenbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi m.e.w

Ik las dat je eind augustus moest bellen omdat je ontevreden was over het resultaat maar ik zou als ik jou was deze week nog bellen.

Je heb nu duidelijke klachten.

Sterkte Meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ank...

Bedankt voor je reactie.

Ik hoopte eigenlijk dat het bij het proces hoorde dat de protheses gaan zakken ofzo.

Ik ben ook maar een leek

Ik ga zodadelijk maar eens bellen...

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.