Ga naar inhoud

even voorstellen !


Gast mydreamxx

Aanbevolen berichten

Gast mydreamxx

hoi dames ! :)

ik lees al een tijdje mee op het forum, en dacht laat ik nu maar eens lid worden.

ben nog een jong meisje van 17, maar droom al erg lang van een borstvergroting. ik heb nooit veel gehad en het is niet verder gekomen dan een kleine A. ook ben ik een maand geleden van opleiding gewisseld, waardoor ik nu maar 1 dag per week naar school hoef en de rest kan werken. hierdoor kan ik ineens een hele boel meer sparen en komt het dus ook allemaal wat dichterbij!

ik verwacht binnen nu en 1.5 / 2 jaar het bedrag bij elkaar te hebben.

ook heb ik veel goede dingen gelezen over dr. Nio, maar heb nog tijd genoeg om te beslissen, en ik moet nog bij verschillende pc's op consult !

maar dat komt allemaal nog.

zijn hier nog meer jonge meiden die een bv overwegen of hebben gehad ?

groetjess :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik ben 18 dus ik ben ook nog jong haha! Heb begin februari mijn BV gehad bij dr. Nio in het SLAZ en ik ben al erg tevreden met het resultaat. :)

Ik ben echt heel blij dat ik het gewoon gedaan heb in plaats van er nog jaren over te twijfelen, het is mijn beste beslissing ooit geweest!

Als je vragen hebt kan je me altijd een pb'tje sturen, veel plezier op het forum! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

super , dankjewel !

is het herstel allemaal goed verlopen voor je ?

Ja tot nu toe is alles soepeltjes verlopen, ik heb nauwelijks last gehad van pijn!

Maandag ben ik weer voor het eerst naar school gegaan, ik merk wel meteen dat ik snel moe word en dat m'n tas voor mijn gevoel heel zwaar is, dus als ik nu thuis zit merk ik wel dat ik weer echt even m'n rust moet pakken. Hopelijk kom ik snel weer een beetje in het ritme. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier, ik ben al bijna 30 dus niet meer zo jong haha.... ga ook eens kijken voor schiettecatte die levert ook goed werk, ik mag over 3 wkn!! Ooh ik ben bij aesthetic beauty clinics veldhoven op consult geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Goed dat je aan het sparen bent en de tijd neemt om rond te kijken.

Er is hier op het forum veel informatie te vinden.

Heel veel leesplezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed! Zo jong en dan al goed weten wat je wilt en ook het lef om t daadwerkelijk te doen ( ik ben ook al 30 maar zelfs dat is mij nog niet gelukt. Petje af? Tevreden mee met hoe alles gegaan is? ( kostenplaatje, herstelperiode enz enz)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heemeid

Ik ben 20 en word volgende week geopereerd!

Ook erg jong, maar standvast

En voor mij speelt er meer dan alleen kleine borsten.

Dus ben blij dat het eindelijk gaat gebeuren!

Weten je ouders van je plannen?

Ik heb namelijk erg spijt dat ik het zo laat heb verteld.

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mydreamxx

hoi iedereen ! sorry voor de late reactie had het erg druk :)

@ava , ow super fijn om te horen , hoe waren de reacties van je omgeving ?

@boobiez2come , is schietecatte bij aesthetic beauty clinics? spannend hoor je kan al af gaan tellen !

@esmiralda , ja dankjewel !

@happymom , dankjewel leuk om te horen:) ik moet nog ! ben jij al op consult geweest?

@iresss , bij wie en waar wordt je geopereerd ? spannend fijn dat het eindelijk gaat gebeuren ! ja met mn moeder heb ik het er al over gehad , met mn vader niet echt maar hij weet er volgens mij wel vanaf. mijn moeder staat in ieder geval 100 procent achter me :) dankjewel !

beetje onhandig gereageerd haha maar er waren ineens een hoop reacties :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word geopereerd in het slaz door dr nio.

Wel een erg bekende arts op dit forum.

Vind het inderdaad erg spannend!

Want je droomt en droomt en nu gaat het eindelijk gebeuren en dat besef ik nog niet echt haha.

Oh dat is wel fijn, mijn vader heb ik het heel gauw kort verteld want dat vond ik toch echt vrij raar..

Maargoed fijn als je ouders en eventuele relatie er achter staan!

Als je eenmaal de centjes hebt geloof me dan wil je hetliefst gister nog!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ja dr. Nio komt inderdaad veel voorbij hier op de site.. Maar het is ook gewoon echt een hele goede chirurg.. Ik raad hem ook iedereen aan!!

Ik was 16 toen ik al een borstvergroting wilde.. Ben toen ook op consult geweest in het MCA in Alkmaar.. Uiteindelijk heb ik het toen niet gedaan vanwege het geld..

Nu 12 jaar later (wat klinkt dat oud :P) heb ik het toch gedaan en achteraf spijt dat ik zo lang heb gewacht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heehee

Jaa consult ging goed

Ik vond hem persoonlijk wel erg snel en gehaast.

Ik krijg 500 en 550 cc

Het zal een mooie maat worden

Waar ik op uitkom doet mij niet zoveel, zolang een bh lekker zit en die borsten bij me lichaam passen ben ik tevreden!

En alsje het doet doe je het goed vind ik!

Dus ik hoop dat ze wel gaan opvallen!!

Bijna zover

Jammer dat het voor jou nog zo lang duurt he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!! Veel succes met rondkijken en sparen. Anderhalf/twee jaar lijkt nog erg lang maar tegelijk gaat de tijd zo snel dat voor je het weet het alweer zover is.

Ohw en die reacties kunnen soms super snel gaan inderdaad hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mydreamxx

Heehee

Jaa consult ging goed

Ik vond hem persoonlijk wel erg snel en gehaast.

Ik krijg 500 en 550 cc

Het zal een mooie maat worden

Waar ik op uitkom doet mij niet zoveel, zolang een bh lekker zit en die borsten bij me lichaam passen ben ik tevreden!

En alsje het doet doe je het goed vind ik!

Dus ik hoop dat ze wel gaan opvallen!!

Bijna zover

Jammer dat het voor jou nog zo lang duurt he?

heb t quoten uitgevonden hihi

ik denk dat ik ook die richting op wil! inderdaad liever wat groter dan te klein

hoop echt voor je dat allrs goed gaat verlopen!

jaa echt jammer :( maar het wachten is het waard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mydreamxx

Ja dr. Nio komt inderdaad veel voorbij hier op de site.. Maar het is ook gewoon echt een hele goede chirurg.. Ik raad hem ook iedereen aan!!

Ik was 16 toen ik al een borstvergroting wilde.. Ben toen ook op consult geweest in het MCA in Alkmaar.. Uiteindelijk heb ik het toen niet gedaan vanwege het geld..

Nu 12 jaar later (wat klinkt dat oud :P) heb ik het toch gedaan en achteraf spijt dat ik zo lang heb gewacht..

ja dat hoor je inderdaad wel vaker, spijt van het lange wachten..

wanneer had je eindelijk de stap genomen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

ik ben ook 17 en ben nu 12 dagen PO....

je kan me toevoegen en even bij mn fotos kijken

ik ben van een kleine a naar 350CC voor de spier gegaan..

1e dag leken ze me veel te klein

maar bij de fotos van 10 dagen zie je al een duidelijk verschil

succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 24 en ik heb de 26e maart mijn BO. Ik ben op consult geweest bij bergman clinics, dr Dhondt in belgie en bij beauty aesthetic clinics in veldhoven.. Bij de laatste ga ik het doen (dr schiettecatte). Bergman was erg duur en Dhondt was ik niet tevreden. Veldhoven was n stuk goedkoper (ook omdat ik ronde neem ipv anatomisch) en een goed gevoel na het consult.

Neem zeker de tijd en ga gwn op consult bij elke kliniek die je overweegt!! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik ga 10 juli gepeperd worden door nio 600 cv of 550 ik ben nog in dubio. Ik ben 31 en had t ook gewoon eerder moeten doen maar had vroeger zelf behoorlijke boobs ;) maar ze zijn in de jaren gekrompen. Ik wilde altijd wachten tot ik Kids had gehad maar die zijn er nog steeds niet dus nu heb ik zoiets ik doe het! Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.