Ga naar inhoud

Owwww dat rustig houden lukt me zooo NIET!


Gast ikke81

Aanbevolen berichten

Pfff ik weet dat ik rustig moet houden, ik weet dat ik niet veel mag.

Maar ik ontkom er gewoon niet aan als alleenstaande mama.....

Mijn kind wordt ziek, bed moet verschoond......ik moet schone kleren aan.....uit reactie til ik mijn kindje op als ze hard huilt, ik wordt snachts wakker met mijn armen onder mijn hoofd.....

Ik ben echt bang aan het worden voor complicaties....6 weken rustig houden lukt me gewoon echt niet als alleenstaand mama, het werkt gewoon niet!

Wie ervaart hetzelfde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier zet ze voornamelijk Dual plane, al vind ik t om heel eerlijk te zijn een beetje vreemd dat je niet weet hoe je protheses geplaatst zijn.

Probeer je echt aan die rust van 6 weken te houden, die richtlijnen zijn er niet voor niets hè.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ik weet dat ik rustig moet houden, ik weet dat ik niet veel mag.

Maar ik ontkom er gewoon niet aan als alleenstaande mama.....

Mijn kind wordt ziek, bed moet verschoond......ik moet schone kleren aan.....uit reactie til ik mijn kindje op als ze hard huilt, ik wordt snachts wakker met mijn armen onder mijn hoofd.....

Ik ben echt bang aan het worden voor complicaties....6 weken rustig houden lukt me gewoon echt niet als alleenstaand mama, het werkt gewoon niet!

Wie ervaart hetzelfde?

Ik herken dit zo, moet je wel echt proberen je wilt geen bloedingen ed . maar ik ben pas 4 dagen na mijn operatie en ik wil al vanalles ondernemen in huis. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ach het zou gewoon heel stom zijn om nu alweer te veel te doen en straks een her operatie moeten overwegen omdat je kapselcontractie hebt bijvoorbeeld want ja dan zit je weer met 6 weken herstel en doe je er dus langer over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach het zou gewoon heel stom zijn om nu alweer te veel te doen en straks een her operatie moeten overwegen omdat je kapselcontractie hebt bijvoorbeeld want ja dan zit je weer met 6 weken herstel en doe je er dus langer over...

Het is echt niet zo dat ik het bewust doe! Maar ben je alleenstaand mama en heb je een ziek kind thuis? Zo nee, kun je niet oordelen.

Tuurlijk weet ik dat ik me rustig moet houden, tuurlijk weet ik dat er kans is op complicaties en ja rekenen kan ik ook!

Maar het is gewoon verdraaid moeilijk als alleenstaand mama en veel van de dingen die ik doe doe ik onbewust. Ik leg in mijn slaap echt niet bewust mijn armen boven mijn hoofd! Sorry dat ik zo defensief reageer, maar de toonzetting uit jouw berichtje, voelt ook erg aan alsof je mij voor een dom iemand verklaard en dat raakt mij, zeker omdat ik zelf geen keuze heb om mij echt rustig te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Het is echt niet zo dat ik het bewust doe! Maar ben je alleenstaand mama en heb je een ziek kind thuis? Zo nee, kun je niet oordelen.

Tuurlijk weet ik dat ik me rustig moet houden, tuurlijk weet ik dat er kans is op complicaties en ja rekenen kan ik ook!

Maar het is gewoon verdraaid moeilijk als alleenstaand mama en veel van de dingen die ik doe doe ik onbewust. Ik leg in mijn slaap echt niet bewust mijn armen boven mijn hoofd! Sorry dat ik zo defensief reageer, maar de toonzetting uit jouw berichtje, voelt ook erg aan alsof je mij voor een dom iemand verklaard en dat raakt mij, zeker omdat ik zelf geen keuze heb om mij echt rustig te houden.

Excuus, was niet zo bedoeld.. en mijn woordkeus misschien niet zo handig...

Maar als ik dit soort berichten lees denk ik bij mezelf.. je weet toch datje een operatie ondergaat waarbij je 6 weken rust moet houden dus weet je eigenlijk van te voren al dat er hulp geregeld moet worden, misschien niet voor 6 weken, maar wel voor een aantal weken.. En dat een kind ziek kan worden ja shit happens, maar ook daar dien je rekening mee te houden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, wat vervelend dat je kindje ziek is!!! Zoiets vreet direct aan je als moeder. Kun je gedurende je herstel niet vragen of je ouders of een vriendin bij je komt logeren zodat die je kan helpen? Op die manier kun jij goed voor je kindje zorgen zonder dat je teveel aan het overbelasten bent.

Probeer echt wat hulp te regelen meid, zou zo zonde zijn als je straks complicaties hebt en je nog een keer moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuus, was niet zo bedoeld.. en mijn woordkeus misschien niet zo handig...

Maar als ik dit soort berichten lees denk ik bij mezelf.. je weet toch datje een operatie ondergaat waarbij je 6 weken rust moet houden dus weet je eigenlijk van te voren al dat er hulp geregeld moet worden, misschien niet voor 6 weken, maar wel voor een aantal weken.. En dat een kind ziek kan worden ja shit happens, maar ook daar dien je rekening mee te houden....

No hard feelings :)

Maar als mensen je van te voren beloven te helpen, wil dat helaas niet altijd zeggen als puntje bij paaltje komt dat ze dit ook doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.