Ga naar inhoud

Voelen aan borsten


Aanbevolen berichten

Hoi Ladies,

Ik wilde al jaren een borstvergroting en in december 2013 heb ik na een consult bij Bergman Clinics de knoop doorgehakt: ik ga het doen!

Mijn eigen borsten (cup 75B) zijn mooi van vorm, maar ik miste volume.

Op 19 februari 2014 was het zover. Ik heb een dual plane borstvergroting gehad met ronde ruwe prothesen. Vanwege het verschil in mijn borsten heb ik in mijn rechterborst 295cc gekregen en in mijn linkerborst 275cc.

Ik ben nu 11 dagen po, ik ben er super blij mee en het gaat steeds beter!

Ik ben de afgelopen dagen erg voorzichtig geweest. De eerste week echt rustig gedaan. Ik volg de leefregels na een borstvergroting dual plane goed na. Ik ga over een week weer aan het werk. Ik heb een kantoorbaan, dus twee weken vrij leek mij voldoende.

Gisteren toen ik dus 10 dagen po was, durfde ik pas voor het eerst even aan mijn borsten te voelen. Ik durfde er al wel eerder met mijn handen erover heen te gaan, maar gisteren heb ik mijn mijn vingertoppen lichtjes in mijn borsten gedrukt, niet geknepen natuurlijk.

Nu lees ik op het forum dat bij ruwe prothesen niet de bedoeling is om te masseren, omdat dit het inkapselproces in de weg zou staan. Nu word ik ineens heel onzeker over mijn 'voelactie'. In hoeverre mag ik op dit moment voelen aan mijn borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.