Ga naar inhoud

Nelo : 19 februari 2014 : Dr. van Engeland : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Ladies,

Ik wilde al jaren een borstvergroting en in december 2013 heb ik na een consult bij Bergman Clinics de knoop doorgehakt: ik ga het doen!

Mijn eigen borsten (cup 75B) zijn mooi van vorm, maar ik miste volume.

Op 19 februari 2014 was het zover. Ik heb een dual plane borstvergroting gehad met ronde prothesen. Vanwege het verschil in mijn borsten heb ik in mijn rechterborst 295cc gekregen en in mijn linkerborst 275cc.

Ik ben nu 11 dagen po, ik ben er super blij mee en het gaat steeds beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!

Fijn dat je herstel steeds beter gaat.

Door welke arts ben je geopereerd? Kunnen we je titel aanpassen en hoor je er helemaal bij ;)

Veel leesplezier hier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gefeliciteerd met je boobs!!

Heb je erg veel pijn gehad of is het je mee gevallen?

Verder een heel goed herstel gewenst en veel leesplezier hier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls!

Ik ben geopereerd door Anneke van Engeland bij Bergman Clinics.

Hele vriendelijke vrouw, waarbij ik me echt op mijn gemak voelde.

Ze is van het natuurlijke resultaat en dat is precies wat ik wilde.

Ik heb de eerste week veel last gehad.

Ik moet zeggen dat deze pijn wel goed te onderdrukken was met paracetamol. Voor de eerste 5 dagen kreeg ik ook Movicox voorgeschreven. Het is belangrijk dat je een goede pijnstiller spiegel opbouwt, dus op regelmatige tijden pijnstillers innemen.

Het opstaan vond ik en nog steeds niet echt fijn. Je lichaam is dan helemaal stijf van het op je rug slapen. Eigenlijk ga je je gedurende de dag vordert steeds beter voelen.

Ik heb ook een idee dat er een rib bij mijn linkerborst wat gekneusd is. De pijn die ik bij mijn linkerborst voel lijkt namelijk niet uit mijn borst te komen, maar eronder. De pijnstillers hielpen daar ook niet tegen. Na een week ben ik gestopt met de paracetamol en nam ik deze alleen naar behoefte, bijvoorbeeld voor het slapengaan.

Ik volg de leefregels na een dual plane goed op, maar soms ben ik wat onzeker over het herstelproces. Als ik bijvoorbeeld per ongeluk voel dat ik mijn borstspier gebruik of mijn sportbh te strak doe, ben ik al snel bang dat ik het herstelproces in de weg sta.

Ik ben nu 12 dagen po en donderdag heb ik mijn eerste controleafspraak. Dan ga ik mijn vragen allemaal stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid het komt vast wel goed ;)

Schrijf evt je vragen op een papiertje zodat je niks vergeet.

Ik heb je titel aangepast en verplaatst naar operatieverslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.