Ga naar inhoud

Adinda : 28 januari 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Adinda

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Na bijna 2 jaar was ik er dan toch echt helemaal klaar met

het blijvend gevecht van mijn spieren en mijn borsten.

Na een periode van alleen maar teleurstelling en ontevredenheid heb ik de beslissing genomen;

ze gaan eronder vandaan!

- mijn borsten werden door het aanspannen van mijn spieren continue naar buiten getrokken,

dit was buiten dat het geen gezicht was ook pijnlijk.

- mijn borsten stonden na de borstvergroting al ver uit elkaar, maar dit werd alleen maar erger.

- mijn borsten vond ik ook net iets te klein uitgevallen. ( maar wil ook niet hele grote borsten)

Bij Dr van der Weij in de Boerhaave kliniek heb ik een 2 uur durende operatie ondergaan.

De oude protheses ( Natrelle 410 MM 280cc) eruit ( en mee naar huis ;-)

en de nieuwe protheses ( Natrelle 510 FX 400 cc) er in.

In de foto kun je het verschil zijn van : voor - eerste bv - tweede bv.

In mijn album zal ik nog wat meer foto's plaatsen.

Ik ben uiteraard nog in de herstelperiode, maar kan jullie vertellen al heel blij te zijn!

Ze staan dichter bij elkaar, heb 1,5 cm meer projectie, en bewegen natuurlijk mee!

Toch merk ik wel al de verschillen, en omdat ik daar zelf ook best vragen over had, dacht ik ze voor

jullie te vermelden: ( uiteraard kan het bij iedereen anders zijn!)

1e BV achter spier 2e BV voor spier

Protheses Natrelle 410MM 280cc Natrelle 510FX 400cc

Afmeting 12 br/10,9 hg/4,5 proj 13 br / 13,5 hg/5,9 proj

Duur operatie 1 uur 2 uur

Herstel van operatie 1 week 3 dagen

napijn redelijk veel gemiddeld

Vocht vasthouden normaal veel

Drains nee nee

Borsten bewegen mee nee ja

Vervormen bij spieraansp. ja nee

Borsten voelen zacht aan ja ja

Buikslapen nee ?

Ik zal weer een update van foto's plaatsen over enige tijd.

Groetjes, Adinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi adinda,

Ik heb even naar je oude foto's gekeken en ik snap dat je het hebt laten doen...en wauw wat een verschil zeg. Ik denk dat je zelf hier absoluut geen spijt van moet hebben...het ziet er prachtig uit!!

Heel veel succes met het herstel en ik ga je volgen...liefs MLT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi hoi

Wat een verschil he!! En k snap heel goed dat je ontzettend blij bent met het resultaat, overigens vond ik je borsten na de 1e borstvergroting ook super mooi en heel natuurlijk!!

Wanneer ben je geopereerd, dan pas ik je titel ff aan zodat je er helemaal bij hoort ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank! ☺️

@ Jara: De eerste keer waren ze onder de spier omdat me dat mooier leek ( en de pc ook niet anders doet) dat het zo zou tegenvallen wist ik natuurlijk niet....

Zag in je profiel dat jij net gister een wissel hebt gedaan, ook weer onder de spier. Als jou t goed bevalt is dat super! Voor iedereen is het anders.. Succes met je herstel!

Grtjs Adinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.