Ga naar inhoud

Happy_me : 28 maart 2014 : Dr. Vandeputte


Aanbevolen berichten

Hey allemaal ,

Ik ga het proberen in het kort wat samen te vatten hier .

Ben een 30 jarige moeder van 3 bengeltjes en dat heb ik geweten :) verder heb ik 2j terug ook nog een maagverkleining

laten doen en ben meer als 50 kilo kwijt ,

en dan nu ja is het niet moeilijk om te geloven dat er van mijn borsten niets meer overblijft .

Maar ze zijn nooit echt aan de grote kant geweest ook niet van jongs af aan dus ik zat al langer met het idee dat ik het ooit

zou laten doen , en nu is die tijd gekomen ik kan het niet meer aanzien .

Heb al een paar consultaties achter de rug en nu afgelopen woensdag heb ik de knoop doorgehakt .

Mijn voorlopige datum staat op 22 april door Dr Vandeputte , maar nu komt het doordat mijn borsten heel erg ongelijk zijn

ga ik verschillende maten nodig hebben en de Dr heeft beslist op de linker 280cc en de rechter 300cc .

Maar wat hij juist gaat doen met mijn vel wat ik teveel heb word op de plaats zelf bekeken en dat verontrust me wel een beetje maar ja hij weet wel wat hij doet .

En nu zat ik toch nog te twijfelen om een maat groter te gaan , maar om dat mijn borstweefsel of hoe ze het ook noemen zo goed als weg is vond hij het beter om bij deze maten te blijven .

Maar natuurlijk vond ik nu deze site en ja als ik al die pracht juwelen en de verhalen hier zo zie maar het mij er niet makkelijker op :1:

Dus alle info en of meningen zijn van harte welkom ;):116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Ik zou me er inderdaad ook niet prettig bij voelen als je niet van te voren weet wat ze nou eigenlijk precies gaan doen.. Dan heb je er ook geen keuze in en beslist de pc voor je...

Waarom laat je je operatie datum niet gewoon staan en ga je in de tussentijd nog elders op consult om te kijken wat een andere pc er over te zeggen heeft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Welkom op het forum!!

Ik zou me er inderdaad ook niet prettig bij voelen als je niet van te voren weet wat ze nou eigenlijk precies gaan doen.. Dan heb je er ook geen keuze in en beslist de pc voor je...

Waarom laat je je operatie datum niet gewoon staan en ga je in de tussentijd nog elders op consult om te kijken wat een andere pc er over te zeggen heeft..

Hey ,

ja ik heb het anders opgelost ik had hem terug gebeld en dat ik toch nog wou komen passen voor dat de dag daar is .

En dat was geen probleem dus straks ga ik terug en dan zal ik wel geruster zijn , nu weet ik ook wat ik allemaal juist moet vragen .

Want hier heb ik toch al veel info gevonden ondertussen en ken dit forum pas van toen ik de eerste x bij de dokter was geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.