Ga naar inhoud

Pijnlijke borsten VOOR borstvergroting


Aanbevolen berichten

Ik heb een hele rare vraag die al een tijdje door mijn hoofd spookt.

Een week voor mijn menstruatie gaan mijn borsten altijd erg zeer doen en worden ze een cupmaat groter.

Ik ben niet aan de pil en nu komt het waarschijnlijk zo uit dat ik precies geopereerd wordt een week voor mijn menstruatie, als dus mijn borsten zeer doen en een cup groter zijn.

Zou dit wat uit maken voor de operatie, het aantal cc en de pijn?

Ik hoop zo dat mijn menstruatie deze keer eerder komt.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja het zou kunnen dat het dan allemaal wat gevoeliger is.. Lijkt me niet echt prettig dan, ook die pijn er nog bij.

Misschien zou je je huisarts om advies kunnen vragen, er is een pil waarmee je je menstruatie kan uitstellen, Primolut oid. heet het, dus misschien is dat een optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja het zou kunnen dat het dan allemaal wat gevoeliger is.. Lijkt me niet echt prettig dan, ook die pijn er nog bij.

Misschien zou je je huisarts om advies kunnen vragen, er is een pil waarmee je je menstruatie kan uitstellen, Primolut oid. heet het, dus misschien is dat een optie?

Dankjewel voor de tip Ava!

Ga morgen bellen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb dit ook altijd en mijn borsten, vooral de zijkanten gaan dan op zetten...

Heb t door gegeven aan dr Nio, kon verder geen kwaad ofzo hoor.

Zei ook toen bij mijn consult dat mijn borsten nu op gezet waren, wel goed dat ik het had vermeld ivm cc!

Maar misschien ook prettig om een week later ongesteld te worden...;-)

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb dit ook altijd en mijn borsten, vooral de zijkanten gaan dan op zetten...

Heb t door gegeven aan dr Nio, kon verder geen kwaad ofzo hoor.

Zei ook toen bij mijn consult dat mijn borsten nu op gezet waren, wel goed dat ik het had vermeld ivm cc!

Maar misschien ook prettig om een week later ongesteld te worden...;-)

Liefsss

Hey Carolina

Goed om te lezen dat het geen kwaad kan.

Ik heb ook al een mailtje naar mijn pc gedaan maar hier nog geen reactie op gehad.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meis,

Misschien kan je de pil aanvragen bij je huisarts.

Je menstruatie de eerste 2 maanden uitstellen = niet ongesteld worden is echt wel een aanrader.!

Heb dit zelf ook gedaan voor 2 maanden, ook omdat mn borsten altijd erg opzwellen en gevoelig worden, naast dat het erg oncomfortabel is tijdens je herstel van je BV ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Misschien kan je de pil aanvragen bij je huisarts.

Je menstruatie de eerste 2 maanden uitstellen = niet ongesteld worden is echt wel een aanrader.!

Heb dit zelf ook gedaan voor 2 maanden, ook omdat mn borsten altijd erg opzwellen en gevoelig worden, naast dat het erg oncomfortabel is tijdens je herstel van je BV ;)

x

Maar een bijverschijnsel van de pil in de beginfase is pijnlijke borsten heb ik net ergens gelezen, dus dat wordt hem ook niet.

Ik hoop nu gewoon dat mijn menstruatie begint voor de bv datum. Dan is de pijn weg.

Nu probeer ik mijn menstruatie maar op te wekken met kruiden ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.