Ga naar inhoud

Estrella10 : 25 februari 2014 : Dr. Straten : UCCZ


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Zoals jullie zien ben ik nieuw hier op het forum al volg ik het al wel een poosje. Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen en al me vragen hier neerzetten. Als eerst ben ik jonge meid van 22 jaar en heb een kleine B waar ik heel graag van af wil :D ik heb 20 december een consult met Drs.Winters in het amstelveen medisch centrum via Diana Gabriels. En als alles goed gaat staat me operatie gepland voor 11 januari. Nu heb ik al wat dingen over Winters gelezen voornamelijk hele positieve dingen maar helaas ook wat negatieve dingen wat me aan het twijfelen brengt. Nu zou ik graag jullie ervaringen met deze arts willen weten ook als deze niet zo positief zijn. Ook is het de bedoeling dat de arts mijn wonden gaat "lijmen" ipv hechten, is iemand hier mee bekend of heeft hier foto's van. Ik heb nog niks op internet hierover kunnen vinden.

Ik krijg waarschijnelijk ronde mentor protheses van 375 of 400cc voor de spier. Ik begreep dat dit de minst pijnlijkste manier is maar ik ben nog een student en de operatie valt precies voor mijn tentamenherkaningsweek. Ik heb de operatie op zaterdag en in de week daarop volgend heb ik 1 herkansing en hoef ik dus maar max 1,5 uur naar school en de week daarna heb ik mijn tentamen week met 4 toetsen. Denken jullie dat dit goed te doen zal zijn ?

En hoelang na de operatie konden jullie pijnvrij alles doen? Ik moet namelijk ook een reanimatietoets afleggen en hierbij met mijn volle gewicht en armen op een pop borstcompressies en mond-op-mond beademing geven :P

Ik ga de arts deze vragen natuurlijk ook stellen maar het duurd nog zolang voordat ik hem spreek en ik wil zo graag antwoord op me vragen :56:

Alvast heel erg bedankt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Estrella!

Gefeliciteerd met je beslissing, super spannend allemaal natuurlijk.

Het plakken van de snede na een bv heb ik nog niet eerder gehoord dus ben benieuwd naar alle reacties. Is dat jouw wens (waarom?)of heeft je pc het plakken voorgesteld?

Ik kon na twee weken weer aan het werk, maar echt pijnvrij dat begint bij mij nu pas, na zeven weken.

Succes met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Catlover,

bedankt voor je reactie !

Ik heb zelf een getinte huid en volgens Diana Gabriels is het mooier als de wond dan geplakt/gelijmd word. De littekens zullen dan minder opvallen. Ik had er zelf ook nooit eerder van gehoord en kon alleen op een amerikaanse site minimale informatie vinden. Heb jij het ook voor de spier gehad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Als je info zoekt over bijvoorbeeld een arts, dan kun je gebruik maken van de zoekbalk hier rechts boven. Je komt dan vanzelf verhalen van meiden tegen. Het lijmen na een borstvergroting heb ik zelf ook nog niet van gehoord, maar wat je zegt klinkt logisch. Of het echt zo is dat zou ik niet weten. Hoe je de pijn zal ervaren en hoe snel het herstellen voor jou duurt dat is moeilijk te zeggen natuurlijk. De meeste kunnen na 2 weken al weer veel, maar dat is zeker niet iedereen. Je moet rekening houden dat je de eerste 6 weken wel rustig aan moet doen en zeker niet je armen boven je schouders brengt of gaat uitstrekken. Het is echt belangrijk dat je je lichaam de tijd geeft om te genezen.

Heel veel plezier op het forum en succes met aftellen naar je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mijn borstvergroting ook in een tentamenweek gedaan, maar serieus na een week kon ik eigenlijk vrijwel alles weer doen!

Dit ligt denk ik wel heel erg aan de persoon, de een heeft een sneller herstelproces dan de ander..
Ik zie wel dat jij gaat voor 400cc, ik heb 265cc dus misschien zal jij wel iets meer pijn als mij hebben.

Maar wat ik gewoon deed is zo min mogelijk spullen mee naar school nemen en geen zware tas! Dan kan je prima een tentamen maken :)

Succes verder met je operatie!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey meiden,

Gister was voor mij eindelijk de dag dat ik de borsten kreeg waar ik zo lang van heb gedroomd !!

Tijdens mijn eerste consult had Diana mij verteld dat ik 375-400 cc voor de spier zou krijgen, hier was ik heel blij mee omdat ik al gelezen had dat je bij deze plaatsing het minst pijn had. Toen kwam ik op consult bij Straten en vond hij het een beter idee om ze dual plane te plaatsen + ik had een verschil van 50cc in me borsten. Ik was niet zo blij om te horen dat het dualplane ging worden maar hij is de expert dus ik vertrouw hem volledig.

Gister was dan eindelijk de dag, ik had van te voren heerlijk geslapen en was ook totaal niet gespannen of zenuwachtig. Mijn vriend daarin tegen liep zich helemaal zorgen te maken en wou het liefst helemaal mee naar OK hahaha. Ik moest er om 1 uur zijn en toen werd mij verteld dat er 1tje was uitgelopen waardoor ik tegen half 4 pas naar de voorbereidingszaal zou gaan. Dat vond ik geen probleem want me vriend had zijn laptop meegenomen dus gingen we gezellig een filmpje kijken. Om half 4 werd ik opgehaald en kreeg ik nog een laatste kus van me vriend die er heel angstig bij stond hahaha. Tot op dit moment was ik nog steeds niet bang voor de operatie het enige waar ik bang voor ben is het inbrengen van het infuus. Dit ging voorheen altijd in 1 x goed maar het doet flink pijn bij mij. En jahoor precies vandaag lukte het niet. De verpleegkundige heeft tot 4 keer toe misgeprikt en het deed zo'n pijn !!! uiteindelijk heeft hij de anesthesist erbij gehaald en die prikte meteen goed, gelukkig. Frans kwam nog even mijn borsten af tekenen en toen mocht ik mee naar de operatiezaal. De OK assistent vroeg nog of ik wist waar ik over zou dromen en ik zei "over eten ! , want ik heb zo'n honger" haha en toen was ik snel in slaap.

Een uurtje later om half 5 was ik alweer klaar wakker in de uitslaapkamer. Ik spiekte onder het deken en zag maar een klein stukje van me borsten, ik schrok me rot het leek wel alsof er niks gebeurd was. Ik vroeg me af of ik misschien had lopen dromen dat ik al geopereerd was. Hahhaha toen heb ik even verder gespiekt en zag ik daar mooie grote borsten onder de BH. Ik was dolblij dat het er nu al zo mooi uitzag. Ik had het wel enorm koud waardoor mijn hele lichaam ging rillen en mijn borsten pijn begonnen te doen. In het begon viel de pijn mee maar het werd steeds erger waardoor ik pijnstilling in me infuus kreeg. Deze werkte helaas niet dus kreeg ik nog een tramadol, die gelukkig wel z'n werk deed. om half 6 mocht ik terug naar de afdeling en zag ik me vriend half slapen op een stoel. De verpleegkundige was tijdens de operatie even bij hem gaan kijken en hij zei dat hij zich zo misselijk voelde door dit hele gebeuren. Hahahaha normaal heeft hij altijd een grote mond en nu was het net een klein kindje.

Op de afdeling mocht ik een beschuitje eten en daarna kreeg ik nog warm eten wat alles behalve lekker was. Ik ben snel naar het toilet gegaan en toen mocht ook mijn infuus eruit. Ik voelde me eigenlijk prima, had natuurlijk wel pijn maar dit was te doen. Helaas moest ik echt tot half 9 in de kliniek blijven.

om half 9 mocht ik toen eindelijk weg en moesten we nog een rit maken van 1,5 uur. Dit was wel pijnlijk dus heb ik 2 pcm genomen en dat heeft de pijn redelijk verlicht. Thuis nog een tramadol voor het slapen genomen en toen hoopte ik heerlijk te kunnen slapen, niets bleek minder waar. Blijkbaar is dat rug slapen toch niet mijn ding ik wist gewoon niet welke houding ik moest aannemen en wou het liefst op me zij slapen. Ik heb misschien 2 uurtjes zo kunnen slapen en heb toen om 5 uur 's Ochtends besloten om op me zij te gaan liggen. Het deed veel pijn om mezelf te draaien maar toen ik eenmaal gekanteld lag heb ik heerlijk geslapen.

Nu ben ik aan Frans vergeten te vragen hoe het zit met op je zij slapen en op internet lees ik verschillende adviezen. Denken jullie dat het kwaad kan?

Nou het is een heel lang verhaal geworden maar ik ben nu al zo blij met me borsten ze zijn mooi gelijk geworden en de pijn is me gelukkig meegevallen.

Ik ben SUPERRRRR BLIJ !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een mooi verslag! en ik zei het al bij iemand anders vandeweek..het is fijn om te lezen voor meiden als ik, omdat wij nog moeten en zo hebben we een beetje een idee wat ons te wachten staat...wat het op je zij slapen betreft..ik geloof dat ik dat niet durf straks..er word toch wel heel duidelijk verteld en beschreven dat dat echt niet kan omdat ze dan sneller gaan kapselen..ik zou voor de zekerheid vandaag nog even bellen je het helemaal uitleggen, misschien valt het mee en zegt hij: het kan geen kwaad?? heel veel sterkte met je herstel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shirtje,

Sorry voor de late reactie, had helemaal niet door dat er nog gereageerd werd in m'n topic hahah.

Het gaat iedergeval al zoveel beter ! Ik heb de eerste 2/3 dagen medicijnen gebruikt maar ben dit daarna gaan afbouwen. Nu ben ik helemaal medicijnloos en gaat het heel goed. 'S ochtends geven ze nog een strak gevoel en is het soms pijnlijk om uit bed te komen maar overdag heb ik eigenlijk weinig last ervan. Ik heb vandaag een oude bikini aan gedaan om te zien hoe het eruit ziet. Ik schrok me rot ! In m'n sportbh lijken ze helemaal niet zo groot maar in die bikini waren ze ineens enorm. Ik ben nog steeds super blij met het resultaat en ze herstellen heel goed dus ik mag zeker niet klagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hallo meiden,

Ik heb afgelopen februari een bv laten doen en ben van een 75b naar een 80d/e gegaan. Dit is allemaal prima verlopen en het eind resultaat is prachtig !

Maaar... ik heb nog best veel last van pijn. Voornamelijk in de nacht omdat ik er dan met me armen tegen aan heb gelegen of op me zij heb geslapen. Regelmatig voel ik overdag nog wat steken en dit voelt erg oncomfortabel. Als ik voorover buk en met mijn vingers langs mijn litteken ga voel ik ook echt bobbels zitten. Ik vroeg me af of dit alles normaal is? of is het een idee om even langs me pc te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben 4 weken geleden geopereert (dat is nog wel niet zo lang) maar ik heb ook vooral 's nachts pijn..

Het zit dan aan de zijkant van mijn borsten en aan de bovenkant..

En nu van gisteren ontzettende pijn tussen mijn schouderbladen achteraan, ik denk van op mijn rug te slapen..

Dus hier ook 's nachts last :(

Al is de operatie bij jou al wel veel langer geleden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat jij hebt boobs? Heel herkenbaar. Ik ben nu 16 dagen po en ik heb precies hetzelfde en de ene dag/nacht is erger dan de andere x. Ik denk dat we nog even moeten doorzetten. Het is heel vervelend dat gevoel. De pijn in en rond je borsten is dat alles aan het helen is. En rond je schouderbladen? Dat is idd omdat we op onze rug slapen. Je probeert steeds een bepaalde houding aan te nemen om makkelijker te liggen. Ik heb precies hetzelfde.

We kunnen het!! Ik weet het zeker :D

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.