Ga naar inhoud

Fysiotherapie vóór Dual Plane operatie


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Ik ben nog steeds dagelijks op internet aan het rondsnuffelen, en las opeens dit:
http://www.velthuiskliniek.nl/behandelingen/lichaam/borstvergroting/
(Onderaan staat een stukje over fysiotherapie dat Velthuis Kliniek aanbied, ook bieden ze pijnbestrijding vooraf ).

Is iemand bekend met deze fysiotherapie? Mijn PC heeft het hier nooit over gehad, maar als ik dit allemaal lees is het alleen maar positief.
Ik zou graag weten wat het inhoud, of het effect heeft en of iemand mij wat oefeningen kan uitleggen.

Ik word zelf in het ziekenhuis geopereerd, en is een dagbehandeling dus krijg geen pijnbestrijding vooraf zoals daar staat.
Is dit erg noodzakelijk??

Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar anderen op dit forum vast wel. :)

Ik werd ook in een ziekenhuis geopereerd dus kreeg ook geen 'speciale' pijnbestrijding vooraf, ik kreeg van te voren 2 paracetamol en een diclofenac, verder niets.

Ik was best bang dat de pijn erg zou worden, omdat ik hier al best wat horrorverhalen gelezen had, maar het is me heel erg meegevallen! Na mijn operatie had ik wel wat pijn natuurlijk, maar toen heb ik ook weer pijnstillers gekregen en ook een recept voor thuis. Het is me super erg meegevallen, ik heb na de operatiedag nauwelijks pijn gehad, dus in mijn opzicht is het niet noodzakelijk.

Ieder lichaam is natuurlijk anders dus het is altijd afwachten hoe het herstel gaat, de één heeft veel pijn en de ander heeft nergens last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Dit is inderdaad een speciaal programma van de velthuis kliniek.. Ik vindt het altijd wel lastig te zeggen of het werkt of niet want je weet immers nooit hoe je je gevoeld zou hebben zonder deze behandeling ;)