Ga naar inhoud

Voorstellen, bv, contourkliniek, 3d animatie?


AngieBlue

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Lisanne, 25 jaar en heb cup A.

Mijn omtrek is vrij breed (80A) en daardoor vind ik mijn borsten net iets te klein. De verhouding klopt niet helemaal, vooral met kleding aan, naakt vind ik het nog wel oké. ;)

Op dit moment ben ik aan het oriënteren of ik een borstvergroting wil.

Ik vind de foto's op de site van de contourkliniek erg mooi, maar ze zetten er natuurlijk altijd de mooiste bv's op. Hoe zijn de ervaringen hier met die kliniek? En heeft iemand al een 3d animatie laten doen?

Alvast heel erg bedankt en ik ga aan het lezen!

Groetjes,

Lisanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Lisanne,

Welkom op het forum!!

Rechts bovenin het scherm zit een zoekbalk welke je kunt gebruiken om info op te zoeken over deze kliniek.. Ik heb de naam wel eens voorbij zien komen, maar ik heb er zelf geen ervaring mee..

Je doet er goed aan om meerdere consulten in te plannen bij verschillende chirurgen om te kijken welke mogelijkheden er zijn voor je.. Iedere chirurg heeft vaak wel een voorkeur voor een manier van plaatsen of heeft zelf een bepaald beeld van wat mooi of natuurlijk is...

Ook is het verstandig om op voorhand wat foto's op te zoeken van borsten die jij mooi vindt en deze mee te nemen naar je consult..

succes met je zoektocht en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust,, genoeg meiden hier die je verder kunnen helpen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Je bent aan het juiste adres om je te oriënteren ;)

Heb je vragen dan horen we het graag. Er is altijd wel iemand die je antwoord kan/wil geven.

Veel leesplezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.