Ga naar inhoud

Tillen etc. week na de operatie


Nani*

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Omdat er zoveel verschillende adviezen overal te vinden zijn (professioneel en van ervaringsdeskundigen) ben ik een beetje in de war :blink:

Even kort mijn verhaal.

6 dagen geleden heb ik een dual plane vergroting gehad met 300cc implantaten. Door dr. de Blecourt.

Nu had ik 4 dagen daarna een nacontrole bij hem.

Op mijn vraag hoeveel ik nu mag tillen of wat sowieso verstandig is qua bewegen zei hij dat het erg goed uit zag en ik vanaf nu alles weer mag doen, behalve sporten tot 6 weken.

Dus gewoon spullen uit hoge kastjes pakken, mn kind optillen etc. was het antwoord.

Ik heb thuis 2 kinderen (waaronder een kleintje van 2) en op mijn werk til ik ook regelmatig rond de 10 kilo.

Nu lees ik overal dat je het advies van je eigen pc moet volgen maar het staat zo haaks op alle andere adviezen.

De pijn is nu wel om uit te houden maar zodra ik de deur uitga om mee boodschappen te doen of te wandelen ben ik doodop. Dus als het aan mij ligt doe ik wel nog wat rustiger aan.

Misschien moet ik gewoon doen wat goed voelt en geen pijn doet. Alleen ben ik bang voor wat er wel mis kan gaan mocht je toch te veel tillen of rijden of weet ik wat.

Wat vinden jullie van dit advies en weten jullie waarom alle adviezen zo verschillen van elkaar?

Dankjulliewel!

Groetjes Nani

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis,

Misschien heb je aan dit artikel wat :-D . Ik heb ook heel het internet afgezocht aangezien ik een kleintje heb van 6 maanden en ik het niet zie zitten om hem 6 weken niet te mogen tillen :-( . Ik ga namelijk ook voor dual plane ;-)

http://www.drmoojen.nl/borstvergroting-voorbereidingen-herstel-en-verloop/

Veel succes met je nieuwe boobs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nani,

Ik ben nu 10 dagen po (245 cc dual plane), heb ook twee kindjes waarvan de kleinste (net) 2 jaar is. Mijn PC gaf mij precies hetzelfde advies als die van jou. Ik probeer zo min mogelijk te tillen, hoog te reiken en rustig aan te doen etc. Maar soms kan dat dus niet anders en dat geeft ook niet volgens mijn pc.

Succes met je herstel verder:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat maandag de 24e mijn implantaten wisselen, duaal plane. Ik ga van 275 cc naar 370 cc. Ik heb een dochter van vier en een zoontje van 7 maanden die ik moet tillen, ben alleenstaande moeder. Ze hebben wel afgesproken dat ik een strak verband om mijn borsten krijg voor twee weken. Hopelijk valt het allemaal mee en kan ik gewoon voor mijn kindjes zorgen. Ik heb de eerste drie dagen hulp.

Succes

Tjade

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tjade,

Spannend! Lijkt me wel best zwaar om het na die 3 dagen alleen te doen. Het is nu precies een week geleden en het lukt me sinds vandaag pas weer om me langer en meer te bewegen. Dan heb ik nog geluk dat mn partner nog vakantie heeft om de meeste dingen te doen. Een luier verschonen doet bijv nog echt zeer.

De kinderen waren t weekend van mn bv logeren en zondags weer opgehaald maar vond het erg vermoeiend (en oppassen met de jongste)

En normaal ben ik niet zo'n pieperd ;)

Dus neem alle hulp aan die je aangeboden wordt is mijn tip. Vooral als je eigenlijk heel eigenwijs bent :)

Heel veel succes alvast! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.