Ga naar inhoud

A.993 : 20 januari 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hoi ! Ik heb 20 januari mijn bv gehad. 380 cc, mentor, anatomisch, high profile bij frans van straten. Vriendelijke man, goede informatie. Was erg zenuwachtig de dag zelf, moest al om 7 uur aanwezig zijn! Na een half uur opgehaald, betekend en onder de narcose gegaan. Toen ik wakker werd was ik super enthousiast, ik had eindelijk borsten! Het ging echter helemaal fout bij het aantrekken van de sportbh... Ik werd helemaal misselijk en heb 5 uur lang op de uitslaap kamer gelegen voordat ik terug mocht naar mijn eigen kamer omdat ik constant zo ziek was en de pillen niet goed aanslagen. Ik heb geprobeerd daar te slapen maar heel succesvol was het niet met alle pijn.. rond een uur of 8 weer naar huis gegaan. Heb de eerste dagen intens veel pijn gehad. het was echt niet te doen. de pijnstillers leken niet aan te slaan en om het nog helemaal af te toppen begon ik te hallucineren alsof ik aan de drugs zat waardoor ik dus nog zieker werd en een hele avond heb overgeven... MAAR na de ellendige 5 dagen ging het steeds beter en kon ik langzaam weer lopen en dingen doen! na een week nog amper echt last, soms een trekkerig gevoel gehad maar verder niks. Zit nu op 4 weken po . Ben erg tevreden maar het valt gigantisch weg in een shirtje dus daar nog wat aan wennen en blijven hopen dat het blijft groeien!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad... Daar ben ik wel bang voor (11 maart is mijn bv). Maar hartstikke fijn dat het nu beter gaat.

Ik ben zelf een beetje bang dat ik het ook te klein ga vinden bij mezelf. Want erna wordt het toch juist alleen kleiner omdat de zwelling steeds meer verdwijnt? Mag ik vragen hoe groot jij bent en hoeveel je weegt? Aangezien dat veel meer zegt icm aantal cc. :-) alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb net foto's geupload, dat weet je hoe het eruit ziet! Ik ben er stiekem ook wel super blij mee hoor haha alleen in shirtje wat minder maar misschien is dat ook gewenning... ik ben 180 en weeg 57 kilo ongeveer. De pijn was de eerste dagen verschrikkelijk, dat ik echt dat wat heb ik gedaan! Maar uiteindelijk de beste beslissing ooit geweest, als je de eerste drie/vier dagen hebt gehad ben je er eigenlijk doorheen dus komt wel goed :) Ik hoor dat ze kleiner worden maar ook dat de spier steeds losser word en ze wat groter worden.. afwachten dus.. maar ik mag niet klagen vergeleken met mijn voor situatie haha dus ja.! alles beter dan dat :P en vind de vorm mooi!! Heel veel succes alvast met je operatie en veel plezier met je nieuwe boobs !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb net je foto's gezien, ik vind het super mooi!! Maar bij jezelf kijk je daar toch extra kritisch naar he. Dat ga ik ook zeker hebben. Btw ik ben ook 1,78 maar helaas op dit moment ong 10 kilo zwaarder maar verder dus wel vergelijkbaar. De vorm is idd mooi en volgens mij ook een hele mooie decolleté? Ik heb vriendinnen met best wel grote natuurlijke borsten en dat zie je ook écht niet in de meeste kleren! Zo heb ik een vriendin met cup E maar valt echt totaal niet op. Behalve als ze strakke uitgaansjurkjes ofzo aandoet. Dus ligt misschien ook wel aan de kleren? Time to go shopping. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook super bang voor alles wat jij hebt doorstaan! Oh wat zou ik dat erg vinden zeg.. Ik word over 3 dagen geopereerd en vind het onwijs eng allemaal. Ik ga het gewoon doorzetten natuurlijk, je doet het voor twee mooie volle borsten :D Vind het ook fijn om te lezen dat je er nu heel blij mee bent en alles het waard was :) Hoop dat ik dat over een paar weken ook kan zeggen! Nu al kriebels in m'n buik haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom p het forum en gefeliciteerd met je boobs!! Ontzettend balen dat je zo veel pijn hebt gehad en dat de medicijnen niet aansloegen..

Maar nu ben je gelukkig in de herstellende fase en straks als je er op terug kijkt vond je het het allemaal waard!!

In welke kliniek ben je geopereerd, dan pas ik je titel ff aan zodat je er helemaal bij hoort!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!!

Ja die eerste dagen kunnen echt vreselijk zijn. Er zijn meiden die echt nergens last van hebben en het is dus niet van te voren te zeggen. Denk maar zo dat je het ergste achter de rug heb.

Nu goed herstellen en genieten van je boobs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.