Ga naar inhoud

Eendje : 14 juli 2014 bwk : 18 juli 2014 bv : Dr. de Walsche : AZ Groeninge


Eendje

Aanbevolen berichten

hallo, zal me ook snel even voorstellen,

ik ben 28j, en enorm ontevreden over mn borsten!

Ik heb in 2011 een gastric bypass laten uitvoeren en ben 47kg afgevallen, ben ondertussen al een jaar stabiel qua gewicht en leef nu gelukkig met een 'normale' bmi!

kheb weinig veloverschot maar mn borsten zijn precies thee-zakjes geworden, een ramp :(

ik draag enkel stevige bh's (prima donna's van marie jo) dus met bh is het niet zo 'erg' uitziend,

nu heb ik nog wel een C-cup, maar denk dat die vooral een C is omdat ik gewoon veel 'vel' heb,

ik wil graag weer een volle borst zoals ik vroeger altijd gehad heb

heb ondertussen ook 2 kindjes (eentje nog van voor het afvallen) en mn kleinste is nogmaar enkele weken oud,

ik zou binnenkort graag eens bij een 2tal artsen langsgaan en horen wat ze voorstellen voor mijn borsten..

ik denk dat het een lifting en vergroting zou moeten worden ..

(iemand trouwens een idee of ze er een punt van maken dat ik nogmaar zo kortbij bevallen ben?)

Zoiezo zou ik de ingreep niet meteen-meteen laten uitvoeren, eerst nog wat centen bijeen-sparen!!

Maar wil graag al op gesprek gaan, zodat ik al weet wat ik kan verwachten en er al naar uit kan kijken..

Zou me liefst in kortrijk of roeselare laten opereren,

iemand aanraders van artsen?

en zijn er nog mensen die een vergroting en lifting hebben laten doen na een gbp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo Eendje, goed dat je zo veel bent afgevallen! Hier precies hetzelfde verhaal, ik had ook theezakjes, of groeten uit de rimboe borsten.. bijna 3 jaar geleden alweer een lift met vergroting laten doen, je kunt mijn foto's in de galerij bekijken. Succes met het toeleven naar je operatie, spannend allemaal he.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En super dat je zoveel afgevallen bent!! Flinke ingreep, zo een gastric-bypass, maar als je er zoveel baadt bij hebt, dan is het alleen maar fijn dat het zo goed gaat :)

Normaal gezegd staat er een periode voor om te ontzwangeren, meestal een half jaar.. dus neem aan dat pc's je daar ook op zullen wijzen... (maar weet niet zeker of dat alleen zo is bij borstvoeding....)

In Korrtrijk in AZ Grroeninge werkt dr. Nolens. Over haar is hier volgens mij wel wat te vinden. Heb, dacht ik, geen slechte verhalen gelezen over haar... Rechtsboven is een zoekbalk, waar je haar naam in kunt geven. Dan kun je zien of er verhalen van zijn. De naam komt me tenminste wel bekend voor....

Zelf ben ik bij dr. de Meyere geopereerd en zeer tevreden over hem. (met mij trouwens nog vele anderen hier op het forum ;) ) Hij zit in Gent, maar weet niet of je dat te ver rijden vindt? Het is in ieder geval wel een erg slecht wegdek van Kortrijk naar Gent, sjeesus haha... (toevallig in juni daar gereden, eens maar nooit meer ;) )

Of er nog meer meiden zijn die een bv of lifting na een gbp hebben laten doen, weet ik zo niet, maar misschien dat je dat ook in de zoekbalk kunt vinden? Eens een paar trefwoorden proberen :)

Als je de zoekbalk trouwens niet kunt vinden, dan ga je even naar helemaal links beneden aan de pagina.. Daar staat: wijzig thema (in kleine lettertjes) Wijzig je thema dan naar 'unlimited', want daarmee werkt de zoekbalk zeker weten :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

En bij vragen: shoot!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hallo iedereen,

ondertussen al een dik half jaar geleden dat ik hier nog wat geschreven heb .. heb hier en daar wel een meegelezen,

en ben ook al heel wat wijzer op vandaag :)

Enkele weken geleden op consult geweest bij dr van den berghe in roeselare,

en vorige week ook op consult geweest bij dr dewalsche in kortrijk.

Ben er op vandaag 300% van overtuigd dat ik de ingrepen zal laten uitvoeren!

Ja, ga dus 2 ingrepen doen, borstvergroting & ligt, en ook nog een buikwandcorrectie ..

Ga het laten uitvoeren deze zomer in ons verlof (dan is mn man ook 4 weken thuis, en dat zal nodig zijn om voor de 2 kindjes te zorgen)

Wat kijk ik er naar uit! Al lijkt het nog zo ver af :(

Enfin ja, ben al blij dat het er toch van gaat komen

Op vandaag, denk ik, ga ik kiezen voor ronde protheses, in siliconen .. +/- 300cc denk ik, maar daar ga ik me op een volgend consult nog eens beter in verdiepen,

heb nog tijd om dat te beslissen ..

Ben ook 99% zeker dat ik voor dr dewalsche ga kiezen, heb enorm veel en goede uitleg gekregen, gaf me ook een gevoel, en heb al veel goede dingen over hem gehoord/gelezen.

Heb hier ook enkele dames hun foto's gezien, en vond ze heel netjes geopereerd!

Ben wel wat bang voor het herstel ..

dewalsche stelt voor om de buikwand op maandag te opereren, en de borsten op vrijdag, dan heb ik al een paar dagen recup voor de buik en dan pas de borsten ..

dan op zaterdag naar huis ..

Zie dat wel zitten .. hoewel dat ik nu al weet dat ik mega-super-nerveus ga zijn ...

Ben tegelijk mega enthousiast en verlang zo tot het gebeurt is, maar tis nog zoooo lang :/

Zo spannend toch nu het allemaal 'echt' wordt ... binnen enkele weken ga ik terug bellen voor een 2de consult en dan wellicht data vastleggen! Zodat ik de maanden/weken/dagen kan beginnen aftellen :D

Vriendin raadde me wel aan bij 3 dokters op gesprek te gaan .. maar vind dit precies niet nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eendje,

Super goed dat je zoveel kilo's kwijt bent meid!

Fijn dat je nu bijna bij het moment van aftellen bent.

Ik heb zelf nog niet gezien dat meiden in 2 delen de operatie zeg maar doen. Op zich wel handig natuurlijk dat je eerst een beetje bij kan komen voordat je borsten gedaan worden. Helaas betekend dit wel 2x onder narcose.

Heel veel succes met je volgende consult

Link naar reactie
Delen op andere sites

mja, had ook eerst gedacht dat het in 1 keer zou gebeuren, maar de dokter zei dat de ziekenkas tegenwoordig graag moeilijk doet over de 'inboeking' van de operaties .. voor de buik zou ik een deel terugkrijgen van de ziekenkas, voor de borsten niet, en als dat op 1 verblijf staat, weigeren ze soms om een deel terug te betalen volgens de dokter ...

maar ga het nog een goed navragen bij mn volgend bezoek, ook ineens eens vragen wat het kost als ze niet terugbetalen voor de buik .. nu sprak hij over 1300 voor de buik .. geen idee wat het totaalprijse van een BWC is ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gisteren de knoop helemaal doorgehakt!

Na enkele gesprekken met verschillende plastisch chirurge, heb ik de keuze gemaakt en nu is alles officieel,

ik ga langs bij dr dewalsche in kortrijk, heel uitgebreide info gekregen, en heb gewoon vertrouwen in deze dokter

Maandag 14 juli ga ik binnen voor een buikwandcorrectie, en dan op vrijdag 18juli worden ook mn borsten onder handen genomen.

Heb gekozen voor Mentor ronde silicone 375cc

Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal verlopen, en ik verlang heel hard,

hoewel ik langs de andere kant ook wel bang ben, maar denk dat dat ook wel normaal is zeker?

Het aftellen is dus begonnen! Superspannend!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Eendje,

Gefeliciteerd met je beslissing, zal je vast heel blij mee zijn nu alles vast staat! Ik heb mijn bwc en lift+vergroting 3 jaar geleden gehad, en ben er nog iedere minuut blij mee! Waarom zit er bij jou 4 dagen tussen de bwc en de borstok? Ik hoor meestal of het of tegelijkertijd wordt gedaan (zoals bij mij), of dat er toch een tijd van herstel (3 maanden min. ) tussen zit. Ben heel benieuwd waarom bij jou 4 dagen. Succes ermee, en zeker superspannend!

Groetjes van Ingrid. (p.s. foto's van mij in de galerij als je nieuwsgierig bent.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ingrid: heb je foto's bekeken, en wow, wat een prachtig result!!! doet me nog meer verlangen!!

wat deed meer pijn volgens jou? de buik of de borsten?!

@ommekeer: succes met je zoektocht, ben blij dat ik mn weg heb ingeslagen en het aftellen is begonnen, nu wordt het echt 'echt' :D

@esmiralda: thnx! zie dat je ook ronde mentor's hebt, tevreden van? en is je profielfoto je eigen foto?! 535cc is al een serieus pak, ik was al bang dat ik met375cc te groot zou uitvallen, maar zoveel dames hebben echt veel meer valt me momenteel op ..

En waarom er enkele dagen tussenzitten bij mij: de 2 operaties worden als 2 opnames geboekt, de BWC op maandag, omdat ik daar tussenkomst van de ziekenkas voor krijg, en de 2de voor de borsten is zonder tussenkomst uiteraard, en om te voorkomen dat de ziekenkas zou moeilijk doen over de plastische kant van de opname, wordt het opgesplitst zodat ik voor de buik niet het volle bedrag zelf zou moeten betalen ..

Had het liever ook in 1 operatie gehad, maar de dokter zei dat het risico er dan is dat ik de buik ook volledig moet betalen, en dat is dan 3700euro meer te betalen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@esmiralda: thnx! zie dat je ook ronde mentor's hebt, tevreden van? en is je profielfoto je eigen foto?! 535cc is al een serieus pak, ik was al bang dat ik met375cc te groot zou uitvallen, maar zoveel dames hebben echt veel meer valt me momenteel op ..

Ik heb inderdaad ronde en ben heel erg tevreden! Ik had ze zelf niet kleiner gewild. Het is wel een uitdaging met bh's en bikini's zoeken, maar dat heb ik er wel voor over ;)

De profiel foto ben ik inderdaad zelf en dit was even uit mijn hoofd na 15 dagen nadat ik geopereerd was

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Eendje, 100 procent borsten... ik heb eigenlijk nagenoeg geen last van de buik gehad omdat de borsten zo overheersten... Moest jij nou ook de hele tijd in het ziekenhuis blijven? denk het haast wel he? En als je het ff niet ziet zitten moet je maar denken dat het echt over gaat, en dat je er voor de rest van je leven echt superblij mee gaat zijn! Ik krijg echt zo veel complimenten, vorige week zelfs kwamen een stel meiden van een jaar of 18 uit mijn les (bodypump) naar me en zeiden dat ze zo zouden willen ruilen met mijn lichaam. Die zijn echt gek hoor! Maar wel leuk zulke complimentjes !

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

*** Eendje, 100 procent borsten... ik heb eigenlijk nagenoeg geen last van de buik gehad omdat de borsten zo overheersten... Moest jij nou ook de hele tijd in het ziekenhuis blijven? denk het haast wel he? En als je het ff niet ziet zitten moet je maar denken dat het echt over gaat, en dat je er voor de rest van je leven echt superblij mee gaat zijn! Ik krijg echt zo veel complimenten, vorige week zelfs kwamen een stel meiden van een jaar of 18 uit mijn les (bodypump) naar me en zeiden dat ze zo zouden willen ruilen met mijn lichaam. Die zijn echt gek hoor! Maar wel leuk zulke complimentjes !

Groetjes van Ingrid

ja ingrid, moet idd de hele tijd int zhs blijven, denk dat ik gek zal worden, das gewoon langer dan als je bevallen bent .. en dan heb je nog geen baby om te knuffelen ;) de borsten&buik ga ik nog ni kunnen/mogen knuffelen denk ik :P

Vandaag nog 3maaaaaaand!!! het lijkt eindelijk dichterbij te komen, eindelijk eindelijk!!!

Mag er enkel ni teveel aan denken hoeveel centen het kost, pfieuw :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Yeahh je moet er wel lang op wachten he.. pfftt

Ik ben bijna 4 weken terug weer geopereerd, een lower body lift, eigenlijk zou ik alleen de achterkant laten liften, vanaf het litteken van de bwc, maar hij heeft toch de buik ook nog wat strakker getrokken, dus heb een litteken helemaal rondom, en het is zoooo mooi geworden :) Ben er weer mega-blij mee. Als je wilt zal ik er een foto van posten. Mn billen en zadeltassen zijn ook mooi gelift nu.

Lekker aftellen voor jou, 3 maanden lijkt lang, maar gaat best rap voorbij!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo, bwc al achter de rug.. Pfieuw, heftig.. Maar sinds vandaag kan ik alleen naar toilet.. Is toch al.iets.. Benieuwd om.de wonde eens te zien. Is nog niet open.geweest.. Best dat ze beide operaties niet ineens gedaan hebben.. Nu snap ik waarom ;) straks komen mn kindjes op bezoek: kijk ik heel erg naar uit.. En dn.aftzllen naar vrijdag voor de boobs.. Spanne.d.. Verlang wel tot w een week pf 2 verder zijn. Ben vreselijk moe en redelijk zwak vind ik.. Maar wel nog steeds blij met mn beslissing!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beiden op 1 dag laten doen 6 weken geleden en ook in Kortrijk! Ziekenkas deed / doet niet moeilijk. Mijn arts zei dat 2 ingrepen nog net ging, maar 3 op dezelfde dag zou teveel zijn. Hopelijk heeft ie gelijk gehad hihi. Ik had na de operatie zoveel last van mijn buik dat ik niet eens gevoeld heb dat mijn borsten geopereerd waren ;-). Ik ben wel blij dat ik al bijna 6 weken ver ben want wat heb ik afgezien de eerste weken ;-) Ik kon niets in het begin! En alles was te lastig. Nu begint alles er mooier en mooier uit te zien. het litteken moet natuurlijk wel nog wegtrekken en ik heb wel nog vocht in mijn buik. Maar het gaat alweer beter en kan sinds anderhalve week alweer gaan sporten.

Succes nog met je borstvergroting en hopelijk herstel je vlot!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen met je BV ...

Ben ook erg benieuwd hoe je buik eruit ziet , want een Bwc is ook nog iets wat op mijn verlanglijstje staat .

Na 33 kg afgevallen te zijn heb ik ook wat overtollige huid ...

Hoop dat je herstel goed verloopt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag al 3dagen sinds bwc.. En.elke dag duidelijk beterschap. Sinds de laatste 16uur niks van pijnstilling meer nodig gehad. Wel af en toe nog last van die drains, zal blij zijn als die er morgen uit zijn! De navel en de snede zelf voel ik geen pijn. Natuurlijk moet ik nog steeds wat voorovergebogen lopen wat wel zogt voor pijn in de onderrug en ook in mn nek.. Maar dat zal ook wel beteren ;) morgen mn boobs, wat kijk ik er naar uit! Hopelijk verloop dit ook vlot, toch wel wat stress maar valt heel goed mee, de arts zelf komt zo vertrouwend en rustig over, wat er ook wel veel aan doet voor mij. Spannend allemaal, na maaaaanden verlangen hiernaar zijn we er bijna voorbij! Dan nog hopen op een vlot herstel en dan hopelijk een.stuk zekerder over mezelf.. Maar zoals het er nu uitziet; ga ik de goede kant op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eendje,

Ik heb mij net aangemeld dus moet alles nog even uitvogelen. Ik ben 28 jaar, 2 kindjes en ook op 14 juli een buikwandcorrectie gehad en een borstvergroting.

Nu dus ook precies een weekje na de operatie.

Hoe gaat het met jou? Hoe ervaar jij alles?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.