Ga naar inhoud

boobiez2come : 26 maart 2014 : Dr. Schiettecatte : Aesthetic Beauty Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik vertrouw ook zekerz wel op hem maar denk gewoon dat ik ze dalijk te klein vind en dat zou wel heel erg zijn dreamcometrue toch.... ik wil toch eigelijk wel een heel klein beetje te overdreven boobiez en ik denk dat dat met 350 cc niet gaat worden dan zal ik op een d denk ik uitkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk anders even bij mijn foto's. Ik vond ze de eerste weken ook te klein maar dat zijn ze nu zeker niet meer. Van wat kom he precies dat scheelt natuurlijk ook.. Lees wel op dit forum dat schiettecatte van wel wat vollere boobies houdt... Dus. Kan me niet voorstellen dat ze dan te klein uitvallen. Als je twijfelt gewoon even bellen, bij mij hadden ze toen ook 2 maten besteld zodat ik op de dag zelf kon beslissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom van een b/kleine b en had gezegt groot maar niet te overdreven. En de pasprothese vond ik iets wat te normaal(was maar net iets groter dan met mijn maxamizer bh) en die pasprothese was 325cc en schiettecatte zei dat er niet meer in kon maar er zijn hier vrouwen die meer cc's hebben gekregen dan mij en ook voor de spier dus ik weet het niet. Heb de consulente die erbij zat al gemaild vrijdag maar heb nog niks terug gehoord...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk anders even bij mijn foto's. Ik vond ze de eerste weken ook te klein maar dat zijn ze nu zeker niet meer. Van wat kom he precies dat scheelt natuurlijk ook.. Lees wel op dit forum dat schiettecatte van wel wat vollere boobies houdt... Dus. Kan me niet voorstellen dat ze dan te klein uitvallen. Als je twijfelt gewoon even bellen, bij mij hadden ze toen ook 2 maten besteld zodat ik op de dag zelf kon beslissen

jou boobiez zijn mooi hoor! Maar zelf wil ik ze hetliefste nog een maatje groter, heb denk ik wel ong hetzelfde figuur, 1.73 en 58 kilo en nu een b cupje maar dat zei ik net ookal hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heey mede boobiez... niks aan de hand. Mijn verslagje komt morge. Het gaat goed met me. Of er ware mense hier bij me thuis of ze typte via de whats app en vandaag moest ik alweer op controle dus de momenten dat ik rustig kon zitten voor de tv heb ik dat natuurlijk ook gedaan....

Xjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar gaan we dan, eindelijk mn verslagje al ben k nie zon goeie verteller, ik doe toch graag mn verhaal natuurlijk. Om 5u zijn we opgestaan, ff met t hondje gewandeld voor de laatste x voor mij, douche en same net mn vriend smam opgehaald en op naar maastricht. Nog steeds niet zenuwachtig, ik kon alleen maar denken jeeey eindelijk! Om half 9 melden en een aardige mevr bracht me naar mn bed en ik kreeg mn gekke jurk aan. Kwart over 9 werd k opgehaald dus nog snel n kus aan mn vriend en op naar de verkoeverkamer! Daar kreeg ik mn infuus welke helaas voor t eerst in mn leven pijn deed, volgens mij stook ie een beetje te schuin hoor maja infuus zit. Toen lag ik ff alleen te w8 en spontaan moest k kei erg huilen! Spanning? Blijdschap? Gelukkig heeft niemand me gezien. Kon net mn trane weg vegen toen pc schiettecatte kwam. Die tekende wat en schreef 350 op mijn borst waarop ik de stift vroeg... hij vroeg waarom en ik zei dan verander ik het in 375(haha lol) want ik blijf erbij dat 350 te weinig s. Hij lachte en stelde me gerust en vertelde nogmaals dat het niet verantwoordelijk was om er meer in te doen. Nou de op naar de ok! En ik wenste ze nog succes en weltrustuh!

Vervolgens word ik om kwart over 10 wakker, dat was meteen toen ik de ok uit kwam en geparkeerd werd. Ik keek ik voelde en vroeg om n spiegel haha maar vervolgens viel ik weer in slaap met de gedachte veels te klein denk k... schiettecatte is 2 x kome kijke op de verkoeverkamer en gelukkig mocht ik na anderhalf uur weer naar mn kamer waar mn vriend en mam alweer sate te wachten. Mam een foto late van de zijkant en jah ik was redelijk tevreden toen ik die zag. Mijn vriend was ook echt onder de indruk. Beetje water gedronken en gevraagd of ik mocht eten dus mn vriend een heerlijke tosti gehaald en natuurlijk toen ik die aan het eten was kwam sschiettecatte op de kamer! Haha maar hij vond het alleen maar fijn om te zien dat ik aan het eten was en aan het lachen. Tegeover lag mn vriends ex schoonzusje dus hoe toevallig!! Maar wel gezelli! Pijn viel allemaal reuze mee dus op naar huis! Nou in de auto flink misselijk geworden maar thuis was dat meteen over gelukkig. Mn ouders op bezoek geweest mn zusje mn vriendin en allemaal kadootjes zooo leuk!

Volgende dag opstaan was n probleem hoor dat deed echt zeer maar verders n uurtje of 6 geslape. Overdag gaat goed weinig pijn. Al n stukje gewandeld buiten en op naar de eerdte controle in veldhoven en alles was goed dus op naar de mac! Hihi.

Vandaag eerste x gedoucht omdat ik gister pas de doorzichtige waterbestendige pleisters erop had gekregen.... wat heeerlijk ff douche. Daarna naar de kapper om mn haren te late wassen en naar de piercer om mn piercings trug te late zetten.

ik moet zeggen t valt me reuze mee alleen sochtends t opstaan en mn rug van het op mn rug slapen doet zoon zeer sochtends daar word k wakker van! En al die medicijne bab bah daar heb ik ech n hekel aan die gekke dinge doorslikke maar nog tot maandag dan ben k r vanaf, paracetamol pak ik sinds vanmiddag al niet meer (miss vnvnd nog ffkes voor t goed slapen?

nu nog ff uitvogele hoe k hier fotos zet en ze op prive zet ( ik doe alles vanaf mn telegoon weet nie of da verschil maakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al voorzichtig n bh vd hunkemoller gepast (ik had al een d en een e gekocht hihi, ik MOEST de felgele hebbe) en helaas.... de d cup zat perfect...dus dames helaas ben ik maar een d cupje. Maar jah beter iets dan niets he

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo je operatie viel dus mee! Fijn hoor :) ik was er wel n paar dagen ziek van haha. Maar ik ben benieuwd naar het resultaat! Wat voor D cup heb je? (qua omvang dus)

Veel plezier met je nieuwe boobies en doe rustig aan de komende tijd

thnx! T gaat goed hier nog steeds gelukkig. Kheb t laten opmeten en het is toch een 75e maar ik vind ze er wel kleiner uitzien dan een e cup hoor... en ziek was ik gelukkig niet maar ik heb wel 5dagen niet naar de wc kunnen gaan, denk door de narcose-rotzooi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.