Ga naar inhoud

ervaring met natrelle


kasia1984

Aanbevolen berichten

hoi hoi,

over een week krijg ik mijn borstvergroting bij velthuis kliniek in eindhoven.

Nu zit ik te denken of ze naar de operatie toch niet te klein worden....kan bijna niet slapen :(

Heeft iemand van jullie ervaring met protesen Natrella Inspira tsx-450 cc (rond)?

Heb geen idee op welke cup ik uit kom naar de operatie.

Nu heb ik 75A / 165 cm/55 kg....

misschien iemand van jullie kan mij helpen?

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi hoi

Welkom op het forum!! Wat super dat je al zo snel aan de beurt bent... Wanneer wordt je precies geopereerd, dan pas ik alvast je titel aan en verplaats je topic naar de operatie verslagen.. Dan kun je hier ook je verslag schrijven als je dat leuk vindt...

Ik heb de maten van Natrelle ff opgezocht, de tsx 450cc heeft een diameter van 12.25 cm en heeft een projectie van 6 cm..

Als ik ga kijken naar mijn eigen situatie.. Ik had een cup AA voor mijn operatie en ik heb een prothese gekregen met de maten 12.3 cm breedt en een projectie van 6.1 cm dus dat scheelt heel weinig met de Natrelle die jij noemt...

Ik ben van een cupje AA naar een cup F gegaan.. hoe het bij jou uit gaat pakken vindt ik lastig te schatten.

In ieder geval heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.