Ga naar inhoud

'vreemde'borsten


fazergirl

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit in het juiste topic staat maar hier mijn verhaal.

Ik ben een meisje van 28 en al sinds mijn 15 heel onzeker over mijn borsten.

Na ontelbare zoekbeurten op het net heb ik nog steeds niet kunnen vinden wat ik juist heb, en nog meer, hoe het verholpen kan worden!

Mijn borsten staan veel te dicht tegen elkaar, een borstspleet heb ik niet echt.. Het is precies alsof mijn borsten aan elkaar zijn gegroeid.

Je kan het een beetje vergelijken met sommige foto's van 'symmastia' alleen heb ik nog nooit een operatie ondergaan, moet het iets aangeboren zijn..

Zijn er nog vrouwen die dit hebben of hadden? En die er iets hebben aan laten doen? Ik zou ook wel graag eens een mooie decolleté willen hebben! :44:

Alvast bedankt voor jullie reacties! en hopelijk vind ik hier een antwoord op mijn vragen die ik al jaren met mij meedraag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Fazergirl,

Welkom op het forum..

Ik vindt het lastig om te beoordelen wat je bedoeld, misschien is het handig om er eens een foto van te plaatsen zodat we kunnen zien wat je bedoeld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ok, echt hoopgevend is dit ook allemaal niet :103:

Gelukkig kan mijn vriend ermee leven en het zullen dus gesloten shirtjes blijven... :98:

Dat weet je nog niet.. zoals je in dat topic kan lezen is dr. Van Selms er blijkbaar bekend mee.. Misschien dat je eens op consult kan bij dr. Van Selms in het SLAZ en kijken wat er gezegd wordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.