Ga naar inhoud

Even voorstellen Wendy74


Wendy74

Aanbevolen berichten

Ik ben Wendy 40 jaar en moeder van een dochter van 16. Aankomende zomer worden de borsten van mijn dan 17jarige dochter verkleind. We zijn nu op internet allemaal informatie aan het zoeken. Willen graag tips en ons goed voorbereiden. Mijn dochter heeft maat 75F en erg veel last van haar grote borsten. Ze sport (handballen) 4x in de week op redelijk niveau en heeft hierbij erg veel last van haar nek en rug. Ook passen haar borsten niet bij haar figuur. Ze is 1.78 en weegt 67 kilo. Jongens, mannen en leerkrachten kijken haar niet aan maar kijken naar haar borsten. Heel vervelend natuurlijk voor zo'n jonge meid. Zijn er op dit forum meer jonge meiden aan hun borsten geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy,

Welkom op het forum!!

Erg vervelend voor zo'n meid. Er zijn hier genoeg jonge meiden, maar weinig die verkleinen.

Je kunt in ieder geval genoeg informatie vinden hier. We hebben hier rechts boven een zoekbalk vinden mocht je iets specifieks willen zoeken.

Succes verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Wendy

Welkom op het forum!! Wat vervelend voor je dochter dat ze op deze manier aangekeken wordt. Lijkt mij niet heel erg fijn en snap de reden om de borstverkleining te laten doen heel goed... Het lijkt in deze wereld wel niet heel eerlijk verdeeld.. ik heb altijd een cupje AA gehad dus ik kan me moeilijk voorstellen hoe het is om grote borsten te hebben.. Ik heb inmiddels ook een vergroting gehad...

Jullie doen er goed aan om meerdere consulten in te plannen bij verschillende chirurgen om te kijken wat de opties zijn en om te kijken waar jullie je het meest op je gemak voelt..

Zoals esmiralda al aangeeft kun je de zoekbalk rechtsboven in gebruiken om naar een bepaalde chirurg of kliniek te zoeken!

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust, genoeg meiden hier die antwoord kunnen geven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.