Ga naar inhoud

Lientje_821 : 27 februari 2014 : Dr Bosmans : SFZ Heusden


Aanbevolen berichten

Na een aantal dagen rondgekeken te hebben op de site, stel ik mij ook maar eens even voor.

Ik ben een mama van 31 met 2 schatten van kinderen.

Al sinds mijn jeugd ben ik heel ongelukkig met de borsten die me meegegeven zijn,

toen ik mijn man leerde kennen heb ik dit ook altijd eerlijk gezegd,

hij is ze ondertussen wel gewend aan mijn borsten en vind ze nu al wel een stuk mooier na de zwangerschappen dan ervoor,

maar toen ik in september het onderwerp nog een keertje op tafel gooide zei hij dat ik dan toch maar is wat moest rondhoren...

Dat deed ik dus en na een tijdje ben ik bij dr Bosmans langsgegaan.

Toen ik mijn man belde en zei dat ik daar was en wat de hele operatie zou kosten zei hij:

Leg maar ineens een datum vast, ik wil dat je er eindelijk gelukkig over kan zijn...

Rekening houdend met dat ik ook voor mijn kinderen moet zorgen heb ik er voor gekozen dit net voor de vakantie te doen, nl 27 februari.

Nu zit ik lekker zenuwachtig af te tellen want nog heel eventjes en mijn lelijke hangborsten en grote tepel ga ik eindelijk achter me kunnen laten

en deze zomer zal ik me eindelijk een stuk beter in mijn vel voelen.

Het enige wat me zenuwachtig maakt is de narcose... maar daar probeer ik niet te veel bij stil te staan.

En de operatie op zich, die zal wel meevallen (hoop ik toch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom om dit mooie forum :D

En ontzettend gefeliciteerd met je datum! Wat een schat van een man heb jij ;)

Ik heb je topic even verplaatst naar operatieverslagen omdat je al een datum hebt :D

Ook heb ik je titel even aangepast, Zou je alleen nog de kliniek even door willen geven, dan zet ik dit ook in je titel.

Heel veel plezier met de voorpret en als je vragen hebt, stel ze gerust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Super dat je een datum heb en dat je man zo reageert. Je bent al redelijk snel aan de beurt :D

Nu lekker aftellen.

Veel leesplezier hier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Mijn operatie zal doorgaan in het SFZ Heusden - Zolder, Enibas

(maar hij doet ook operaties in het Global Care Clinic te Heusden en zijn privépraktijk ligt in Hasselt)

Hi Lientje, hoe is dr Bosmans meegevallen? ben je tevreden over het resultaat? Ik ben 17/12 aan de beurt bij hem, wel in het Global Care te Zolder. Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.