Ga naar inhoud

Tjade : 24 februari 2014 : Dr. Visser : Wellness kliniek


Aanbevolen berichten

24 februari is het zover Dr. Visser zal mijn oude silicone implantaten na 10 gaan vervangen voor monobloc hydrogel protheses.

Ik heb mijn implantaten nu achter de spier, ik vind ze vrij hard en een borst niet echt mooi van vorm. Ik ga van 275 cc naar 370 cc

Ik wil ze net iets groter maar niet te, ik ben 175m en weeg 57 kilo dus vrij slank.

Ik vraag me af of dat ik veel last ga ondervinden van de wissel? Hoelang ik echt niks mag tillen? Ik heb namelijk twee kinderen van 4 jaar en 6 maanden.

Groetjes

Tjade

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ik neem aan dat je je protheses weer achter de spier zal krijgen? Dan mag je 6 weken niet zwaarder dan 2 kilo tillen, maar vraag daar ook gewoon even naar bij je pc. Iedere pc kan toch iets andere adviezen geven.

Wat ik lees van andere meiden is dat ze met hun wissel vaak minder last hebben dan toen ze voor het eerst hun borsten lieten vergroten. Ik heb hier zelf geen ervaring mee ;)

Veel leesplezier op het forum!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat sowieso je een week lang ellendig voelen, dat heb ik namelijk ook ondervonden. Ik heb vorige week ook een prothese wissel gehad.

Zorg dat je voldoende hulp thuis hebt want dat zal je de komende dagen nodig hebben..

Groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties,

Ja ze komen inderdaad weer onder de spier, mijn oude kapsel blijft en wordt ingekerfd! Vandaar dat ik me afvraag of dat ik er net zoveel last van ga krijgen als bij de eerste bv. Ik ben namelijk alleenstaande moeder dus zal mijn baby van een half jaar oud toch moeten kunnen verzorgen! De eerste week heb ik hulp van mijn moeder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook maar de eerste 2 dagen hulp gehad daarna heb ik toch wat dingetjes al zelf moeten doen ook omdat ik alleen ben.

Maar ik denk dat je toch wel last gaat krijgen hoor ook al is het je 2de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ben bij mijn wissel achter de spier na 2 dagen aan t werk gegaan :)

Of dat verstandig was laat ik in het midden....

Ik heb het dus als veel minder pijnlijk ervaren, maar daar loert natuurlijk het gevaar van te snel de draad weer op te pikken...

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Hierboven wordt het al gezegd, maar 6 weken rustig aan doen is echt aan te raden..

Het herstel is bij iedereen anders en iedereen ervaart de pijn ook anders, dus dat is vrij lastig te zeggen..

Ik zal in ieder geval je topic titel aanpassen en verhuizen naar de operatieverslagen zodat je hier ook je verslag kan schrijven als je dat leuk vindt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vanmorgen zijn mijn protheses verwisseld Dual Plane van 275cc naar 370 cc, het is me tot nu toe meegevallen.

Over twee wk terug en dan mag het verband er pas af. Ben zo benieuwd! Bij mij zweette er een prothese behoorlijk, zaten ze eigenlijk te laag en zelfs dubbel! Dat kwam er nu tijdens de operatie uit. Ze hebben ook behoorlijk veel kapsel verwijdert en ingeknipt.

Nou hopelijk is het resultaat over twee weken mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat ik eerst had, nu heb ik monobloc hydrogel. Gelukkig heb ik weinig pijn, helaas moet het verband er nog 2 wk omheen blijven dus kan ik nog niets zien.

Ben van 275cc naar 370cc hopelijk zie ik het verschil wel want nu lijken ze erg klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tjade,

Ik weet nog niet hoe het werkt op dit forum, maar hoop dat je mijn bericht krijgt.

Ik word op 2 juni door dr Visser geholpen. Ook een wissel met hydrogel 370 cc.

Ik heb nu 260 cc eurosiliconen. heb nog nergens last van maar wil ze gewoon om de 10 jaar wisselen.

Ben zo benieuwd hoe jouw borsten eruit zien..

Ik ben wel kleiner 1.68 en weeg 58 kg.

Ik wilde ze ook iets groter, ik vind het nog spannender dan de 1e keer.

Ze zei ook dat ik na 1 week kon werken, zit achter een bureau namelijk.

Laat je me weten wanneer het verband eraf mag?

Blij te horen dat je je prima voelt.

Gr.

Mamacita

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Mamacita,

Het is nu bijna 3 wk geleden, ik voel me prima. Ze jeuken nog wat maar geen pijn meer.

Mijn Foto's staan in mijn galerie.

Ik ben erg tevreden over dr visser. Ik hoop dat ze nog iet groter zullen worden maar met de vorm ben ik erg tevreden.

Groetjes Tjade

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tjade,

Dank je voor je berichtje.

Fijn om te horen dat je je weer prima voelt.

Ik vind je borsten erg mooi geworden, heel natuurlijk.

Na een jaar zijn ze het mooist zeggen ze...

Ze zullen zeker nog gaan zakker, maar denk niet dat ze groter worden.

Had je ze toch graag groter gewild? Dan zou het 440 cc worden, lijkt mij wat aan de grote kant. Vooral ook lastig met kleding.

Merk je nu een verschil dat ze als dual plane zijn gezet?

Ik heb ze nu ook achter de spier, en wil ook dat ze wat natuurlijker gaan aanvoelen.

Als het zover is 2 juni dan stuur ik je de foto's persoonlijk per mail.

Gr.

Mamacita

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 april heb ik een afspraak met dr. Visser. Ik heb al heel veel positieve commentaren gelezen over haar en ben ook overtuigd van de hydrogel implantaten.

Ik vroeg me af of er een lange wachtlijst is ? Zou het in mei nog lukken ? Zou voor mij ideaal zijn, ventje kan het huishouden overnemen en kan nog net genoeg herstellen vooraleer we op reis vertrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.