Ga naar inhoud

Lastige keuze


Aanbevolen berichten

Ik heb me hier een jaar geleden aangemeld om eens te kijken hoe andere vrouwen het hebben afvaren om hun borsten te laten vergroten. Hier en daar beetje gespiekt tussen foto's. Al een hoop operatie verslagen gelezen om wat wijzer te worden en dan met name na de operatie qua pijn enzo.

Ik blijf toch twijfelen om het wel of niet te doen. Enerzijds wil ik het dolgraag want ben nu niet tevreden over mijn borsten (75a). Andere kant denk ik van he het is niet iets waar ik me dagelijks aan stoor. Maar het feit dat ik hier inmiddels bijna een jaar toch terug blijf komen zegt ook wel iets haha.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit topic wil, maar ben wel erg benieuwd naar wat jullie nou heeft overtuigd het te doen. Het lijkt mij ook best eng. Ben nu 22 en nog nooit eerder een operatie gehad / onder narcose geweest.

X LoveStits ( grappige nickname trouwens, i love stits. Maar ook wel tits :D )

Oh volgens mij heb ik dit verkeerd geplaatst in " operatie verslage". Excuses daarvoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig om te zeggen.

Wat bij mij de doorslag heeft gegeven om het wel te doen was m'n dagelijkse "bah" momentje als ik m'n bh uitdeed.

(Klinkt miss nogal dramatisch maar weet niet hoe ik t anders moet zeggen)

T idee dat ik de rest van m'n leven dat zou denken vond ik heel rot, als ik nu mezelf in de spiegel zie of ik trek m'n bh uit denk ik "joepie" en krijg ik zelfs 9 mndn po nog een dikke glimlach.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap wat je bedoelt met het bah momentje.

Nou heb ik daar niet dagelijks last van, maar het komt inderdaad behoorlijk vaak voor. Dat is ook de reden waarom ik steeds er terug op blijf komen.

Ik denk dat ik het hele operatie gedeelte het engste vind van alles...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was voor mij niet een moment dat de doorslag gaf.

Ik wilde dit al jaren en iedere keer toch niet doorzetten. Wel iedere keer weer info zoeken en ook consult gedaan, maar toch door twijfels niet doen. Ik heb mezelf denk ik gewoon een schop onder mijn kont gegeven. Het is iets wat al jaren in mijn hoofd zit en ik wilde mezelf zo graag meer vrouw en sexy voelen. Tot de dag van de operatie zijn er twijfels geweest en de vragen aan mezelf steeds maar stellen. Moet het echt?, waarom?, stel ik me niet aan enz.

Nu achteraf had ik dit gewoon echt heel veel eerder moeten doen, maar dat is achteraf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Esmiralda

Daar herken ik mezelf hele erg in. Misschien is het inderdaad die schop onder m'n kont die ik mezelf moet geven en het gewoon moet doen. Zo in de winter maanden heb ik er weinig last van. Dan doet een goede push up bh z'n werk. Maar zodra de zomer eraan komt begint het toch weer of überhaupt het idee van een bikini in moeten gaat het weer kriebelen.

Dank jullie voor de reacties :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee bikini's vind ik 10x niks, bikini met vulling vind ik zelf niet zo mooi en ook niet comfortabel zitten. Ben nu wel echt begonnen met sparen ervoor en heb voor mezelf voorgenomen, tot ik het bedrag bij elkaar gespaard te hebben , gewoon veel op het forum te zitten en veel erover te lezen.

Merk wel, hoe meer succes verhalen ik lees en hoeveel meiden zich er beter door voelen de gedachte al minder eng word.

Want als zoveel mensen het al hebben gedaan zal ik het ook wel kunnen hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee!

Ik vond het ook heel erg lastig aangezien ik ook zo jong ben als jou en zelfs nog 2 jaar jonger, vond ik het stom idee om nu al te doen

Maar vanaf me 18e al mee rond gelopen

Ennu na 2 jaar gaik het ook doen!

Eerst nog gedacht waarom wacht ik niet na eventue zwangerschaplen etc

Maar waarom wachten als ik morgem ook onder de bus kan belanden

( bij wijze van he haha )

Twijfels heeft elke vrouw wel

Ben zo bang om verminkt te wordn of dat het afstoot ofzo,

Maar door het forum lees je ook wel wat de goeie artsen zijn!

Succes met centjes sparen & jezelf informeren etc!

T forum is zo leuk haha

Ik werd zo jaloers!

Hihi xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Die twijfels heeft iedereen... Dat is heel normaal..

Ik was zelf een jaar of 17 toen ik voor het eerst bij de chirurg zat voor info.. Nooit meer iets mee gedaan, maar toch bleef het steeds door mijn hoofd spoken en zoals je al zegt dan komt het zonnetje tevoorschijn en dan die bikini troubles... In de winter is het wel oke...

Nu ben ik 28 en heb het toch gedaan en als ik dit van te voren had geweten had ik het gelijk op mijn 18e moeten laten doen.. Het had me zoveel ellende gescheeld!

Succes met sparen..

btw: ik heb je topic ff verplaatst naar informatie over borstvergrotingen ;) Als je straks een datum hebt voor je operatie zetten we m weer terug naar de operatieverslagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Iress,

Dat lees ik inderdaad erg vaak hier. Dat " ik had het veel eerder moeten doen". En ik denk dat ik dat achteraf ook wel zal hebben. Ook ben ik erg bang dat mijn lichaam het gaat afstoten. Komt volgens mij haast nooit voor, maar toch is dat ook zeker een van de dingen waar ik me druk om maak. Aan de andere kant wil ik er nu ook niet meer te lang mee lopen want het idee om er iets aan te laten doen zit er al een behoorlijke tijd

@cindytje1985 dank je wel voor het verplaatsen. Zag pas nadat ik het bericht had verstuurd dat het wellicht onder het verkeerde kopje zat...

En inderdaad nu maar gewoon sparen. Ondertussen maar flink forummen haha. Wat ik me ook afvraag.. Voelt het , als de druk van de operatie etc eraf i, ook gewoon natuurlijk in je lichaam. Ik weet ook echt niet hoe ik me dat moet voorstellen, misschien kan iemand dat proberen uit te leggen haha.

Bedankt voor de reacties!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voelt voor mij echt als mijn eigen borsten. Het is niet zo dat ik de protheses voel zitten als ik rond loop.

Als ik in mijn borsten knijp voel ik wel dat ze steviger zijn, maar dat is niet zo gek natuurlijk ;)

Ik heb natuurlijk redelijk wat cc gekregen en hardlopen bijvoorbeeld lukt mij nu nog niet. Ik kan zelf nog niet wennen aan het gewicht denk ik ofzo, ook al draag ik een goede sport bh. Op zo'n moment voel ik wel dat mijn borsten nu anders zijn, maar het is natuurlijk ook nog maar 4 maanden geleden dus dat zal ook wel weer goed komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meid dat snap ik helemaal.

voor mij was het ook een ontzettende moeilijke keuze.

vooral omdat somminge mensen tegen mij zeiden: je laat toch niet in een gezond lichaam snijden. Dit snap ik en dit bracht me ook altijd aan het twijfelen maar uiteindelijk dacht ik zo kunnen we overal wel iets op verzinnen. natuurlijk een opratie is niet niks.maar ik vind het juist super dapper van de meiden die de beslissing nemen een borstvergroting te doen!

waarom zou je het niet doen als de mogelijkheden er zijn en jij zelf

er een stuk zelfverzekerder van wordt. in Amerika heeft bijne de helft van de vrouwen het. het is een lastige keuze en je moet doen waar jij je goed bij voelt. en je hart volgen.

zelf ga ik 14 feb. super spannend maar ik ga samen met mijn zus.

we staan er helemaal achter. en ik denk dat dat het belangrijkste is.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He syl123

Bedankt voor je reactie. En inderdaad waarom zou je het niet doen als je er zelf beter door gaat voelen. Tegenwoordig kan het ook allemaal gewoon. Haalt niet wegvrat het natuurlijk super spannend blijft. Ook ik krijg veel reacties als je gaat niet in een gezond lichaam snijden. En je hebt toch goeie borsten heb ik ook al gehoord. Terwijl ik dat zelf niet geheel zo beschouw.

Veel succes de 14e! Zal je verslag lezen als het zo ver is!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht er al jaren over en ik ben ook 22 jaar en had daarvoor nog nooit een operatie ondergaan. Toen ik er achter kwam dat dual plane bestond werd het al een stuk interessanter voor mij. Dat ruwe implantaten en dat ze niet echt lekken gaf voor mij al helemaal de doorslag om het in ieder geval een keer (in de toekomst) te laten doen.

Nu heb ik 4 jaar op school gezeten en was ik ook wel blij dat ik 3 opleiding met succes had voltooid, ik vond dat ik wel een kadootje voor mezelf had verdiend. Warimpel had ik ook nog eens een financiele meevaller en daarboven op was het ook nog eens zomer, waarbij je toch wat vaker geconfronteerd word met een maatje minder.

Net als jij stoorde ik me niet iedere dag aan maar ik ben echt mega blij dat ik het gedaan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo bang voor evt complicaties na de operatie. De angst zit bij mij echt voor de operatie zelf. En misschien ook wel de pijn erna. Dat is het drempeltje waar ik nog even overheen moet. Maaaaaarrr, daar heb ik nog wel even de tijd voor haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de twijfelperiode heel normaal is. Niemand laat zomaar in z'n lichaam snijden he? Ik wilde in elk geval wachten tot na mijn kinderwens, maar nu mijn laatste kindje er is kan het precies niet snel genoeg gaan. Er zijn nog steeds twijfels, maar het gaat gebeuren :-)! Het zal me meer zelfvertrouwen geven. In die zin is het niet zoveel zotter dan mooie jurkjes of leuke schoenen. Het is niet zozeer de operatie of de pijn waarvoor ik bang ben, wel het herstelproces en de mogelijkheid van complicaties. Dat mijn borsten anders zullen aanvoelen, vind ik eigenlijk niet eens zo erg. Voor mezelf vooral, mijn man zit daar wel wat mee in (of hij niet constant zal denken 'o jee, die zijn fake'). Nu met al mijn gekussende beha's zien ze er met kleren aan ook niet supernatuurlijk uit. Echte borsten van de maat die ik wil bewegen toch net iets meer ;-). En eens mijn beha uit is, zijn mijn borsten zo klein dat mijn zelfvertrouwen onder nul gaat en dan is er ook voor niemand nog iets aan :-D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja assepoes, het is inderdaad gewoon een lastige keuze.

Maar als ik al de verhalen hier op het forum lees van mensen die r ontzettend blij van worden, dan denk ik dat ik dat ook zal worden. Mijn man heeft er absoluut geen problemen mee met hoe m'n borsten nu zijn. En die vond het eerst ook geen fijn idee dat er dan 'nepperds' kwamen. Maar ook hij heeft door dat ik me dan een stuk zelfverzekerder zal gaan voelen. En uiteindelijk houd ie van me. Met of zonder borsten, dus dan kies ik maar voor met borsten haha!!

Veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.