Ga naar inhoud

Help


Patriciar

Aanbevolen berichten

6weken niet tillen zwaarden dan 5kilo

ik kon na 2weken mijn haar weer gewoon wassen en voor die tijd liet ik het in de kapsalon doen waar ik werk, je kan ook iemand om hulp vragen!

borstband zou ik gewoon dragen zolang ze die adviseren dat helpt echt wel, heeft tijd nodig.

je voelt het wel hoor, als iets niet gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag niet meer dan 2 kilo tillen geloof ik! Vind t ook lastig van die armen niet hoog, kan dan niet mn haar wassen en stijlen 6 weken lang? Ben pas 4 dagen PO dus mn vriend helpt me er nu mee maar wil t eigelijk straks t liefst wel weer zelf doen ja! Ik lees mee voor als iemand tips heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag niet meer dan 2 kilo tillen geloof ik! Vind t ook lastig van die armen niet hoog, kan dan niet mn haar wassen en stijlen 6 weken lang? Ben pas 4 dagen PO dus mn vriend helpt me er nu mee maar wil t eigelijk straks t liefst wel weer zelf doen ja! Ik lees mee voor als iemand tips heeft

als je je hoofd naar beneden houd met shampoo indoen kom je met je armen niet te hoog!

je mag ze omhoog maar niet boven je schouders dus een beetje improviseren en dan komt t allemaal wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik til soms mijn mopshondje toch wel en die is 8 kilo en op mijn werk moet ik soms wel boven mijn hoofd strekken met armen maar alles gaat goed hier en geen pijn of klachten dus niet overdrijven maar ook niet te zwaar aan tillen hahaha leuke woordspeling ;-) Ik ben morgen 4 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc gaf aan om 4 weken mijn armen niet boven mijn schouders te doen. Ik heb dit uiteindelijk 6 weken niet gedaan. Het gaat niet om of je evt last/pijn zal krijgen. Je protheses moeten goed inkapselen! daarbij moet je rekening houden dat je rustig aan doet dus niet te veel tillen, niet die armen omhoog, niet gaan strijken of stofzuigen(herhaalde bewegingen maken ) enz. om juist weer overmatig kapselvorming te voorkomen.

Het hoeft ook niet zo te zijn dat je dit direct zal merken. Door je niet aan de herstelvoorwaarde te houden kan het zijn dat je misschien over 1,3 of misschien wel 5 jaar weer onder het mes moet omdat je dus kapselcontractie heb. Dat moet je toch niet willen ;) Dus 6 weken op 15 jaar plezier van je boobs is helemaal niet zo veel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik til soms mijn mopshondje toch wel en die is 8 kilo en op mijn werk moet ik soms wel boven mijn hoofd strekken met armen maar alles gaat goed hier en geen pijn of klachten dus niet overdrijven maar ook niet te zwaar aan tillen hahaha leuke woordspeling ;-) Ik ben morgen 4 weken.

Is toch niet zo verstandig hoor.. De grootste groep die complicaties krijgt is de groep die nergens last van heeft en dus veel te snel alweer dingen hervat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik werk als verpleegkundige op de kraam/verloskunde en heb eigenlijk dezelfde vraag. Want ik kan natuurlijk niet 6 weken niet gaan werken ;-). Maar ik kan ook nergens lezen hoe dat met mijn beroep zit. Iemand een idee?

Ik werk als verzorgende in een verpleeghuis.. Ik heb ruim 7 weken vakantie opgenomen.. Mijn leidinggevende op de hoogte gesteld waarom ik zo lang vakantie wilde.. Toen ben ik met mijn leidinggevende gaan zitten om te kijken wanneer dit het beste uit kwam..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Sorry ietwat late reactie :11: , moet nog een beetje wegwijs worden op het forum ;-).

7 weken vrij nemen is voor mij helaas geen optie. Ik heb nu 2 weken vrij genomen, hopelijk is het voldoende.Het scheelt dat wij niet veel hoeven te tillen hihi.

Bij jou alles op zijn plek en helemaal gewend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.