Ga naar inhoud

jammie1606 : 28 februari 2014 : Dr. van Raath : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

zaterdagavond heb ik dus een gesprek bij Diana. Ben nu al een tijd bezig met zoeken op het Internet wat bij mij aansluit en wat ik absoluut niet wil! Nou heb ik zelf het idee dat ik alles wel gelezen heb...lol.... Dus kan me op dit moment ook geen vragen bedenken!

Hebben jullie nog tips om mee te nemen in het gesprek?

En hadden jullie het ook dat mensen om je heen soms stom reageren met nee dat ga je toch niet doen. De ellende die je op je nek haalt. Krijg er soms wel een twijfel over maart na een minuut ook weer weg hoor want ik wil ze gewoon zo graag.

Liefs Jammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jammie,

Leuk dat je een afspraak hebt bij Diana.

Het is misschien handig om iig vast wat plaatjes te zoeken wat je mooi vind en die mee te nemen heb ik ook gedaan.

Ik vind dat Diana wel goed kan inschatten wat mogelijk is en ben erg tevreden over haar.

Laat je goed vertellen hoe de prothese worden geplaatst en het aantal cc dat je gaat krijgen. daarna kun je misschien soortelijke verhalen lezen op het forum (alhoewel het er natuurlijk bij iedereen anders uit gaat zien).

Je hebt er altijd mensen bij die stom reageren, maar dat zul je altijd blijven houden. Gewoon doen waar jij je fijn bij voelt en als dat een BV is moet je dat gewoon doen joh.

Heel veel succes !

xx Laillie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel :-))))

vond Diana een leuk wijffie. Ik kwam binnen met ik wil graag een C en dan Dual plane!!

Nee was haar reactie het word een D staat veel beter bij je billen!!! En voor de spier want je heb weefsel genoeg en dan zou dual plane niet mooi worden!!

Dus gepast en oohhhhh ik ben verliefd....

13 februari gesprek Amstelveen met de chirurg.

En dan 28 februari word mijn dag...... yeahhhhhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd alvast met je datum!!!

Je bent al lekker snel aan de beurt dus. Door wie en waar zal je geopereerd worden?

Ik kan je titel dan even aanpassen dan wordt het nog echter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd alvast met je datum!!!

Je bent al lekker snel aan de beurt dus. Door wie en waar zal je geopereerd worden?

Ik kan je titel dan even aanpassen dan wordt het nog echter ;)

Thanks 3.5 week wachten nog. Maar dat redden we nog wel.

Het word vrijdag 28 februari in Amstelveen door dr van Raath.

Dank je wel Esmiralda

Liefs Jammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jammie wat leuk om te lezen zeg, ik heb as zaterdag een consult bij haar!!

en ben erg benieuwd wat zei zegt hihihi

Ze is echt aardig. Direct maar oprecht

Ze wilt ook dat ik voor na controle en de laatste controle naar Amstelveen ga komt zij dan ook heen dan hoef ik niet weer helemaal naar Rotterdam!

Succes zaterdag weet je voor jezelf al wat je wilt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks 3.5 week wachten nog. Maar dat redden we nog wel.

Het word vrijdag 28 februari in Amstelveen door dr van Raath.

Dank je wel Esmiralda

Liefs Jammie

Ik heb je titel aangepast!

Succes met aftellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dank je wel. Ik was al druk aan het zoeken naar verhalen over hem en op Google. Maar kon weinig vinden.

Is alweer een geruststelling

Komt goed hoor!! Ik heb er heeeeel lang plezier van gehad. Succes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

1 week na operatie!!!

Vorige week vrijdag was het mijn dag. Ik was totaal niet zenuwachtig maar Zo erg benieuwd naar het resultaat! Ik was als eerste dus lekker vroeg melden!

Operatie gehad en ik was snel wakker haha Ik wou koffie maar dat mocht niet. Dus nah dan maar thee die smaakte goed. Daarna moest ik zitten neee leg me neer! Oohh wat een pijn hé uurtje later drains eruit en dacht yup nu kunnen we jahh kwam tot staan maar werd daarna snel neergelegd voor ik onderuit zou gaan. Overleg en morfine erin en daarna diclofenac dus helemaal high van de medicijnen ging het goed haha maar goed na eten naar huis en pijnstilling in blijven nemen thuis heerlijk nog wat gegeten en toen slapen. Maar het opstaan au au au. .. en heb nog wel een elektrische bodem. Maar ik moet er toch uit dus ff doe de pijn heen!

Ik heb tot dinsdag paracetemolletjes en diclofenac geslikt daarna alleen nog maar paracetemolletjes. Die ik vandaag mag gaan terug brengen naar 1x per 5 uur.

Ik moet zeggen dit gedeelte is mijn zwaar tegen gevallen. Had minder pijn verwacht. Maar Ik heb mijn boobiessssss nu alleen hopen dat de pijn weg gaat met opstaan dat ze zo hard worden.

Woensdag van de hechtingen eruit dus dan weet heerlijk normaal douchen daar verlang ik wel naar

Dr Raath heeft echt een paar mooie borsten ervan gemaakt en die meiden in Amstelveen kliniek eerlijk waar wat een schatten van meiden! Daar kunnen sommige ziekenhuizen een voorbeeld aannemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meid

wat gaaf om je verhaal te lezen!

Ik word volgende week donderdag (10april) geopereerd

door dr van Raath in amstelveen..

vind het egt heel spannend. Ik had inderdaad ook gezocht

naar informatie over hem.. kon ook weinig vinden maar wat

ik heb gevonden was wel goed.. maar nu door jou verhaal ben

ik toch weer een stukje meer gerust gesteld..

hoeveel cc heb je gekregen?

Veel plezier nog met je nieuwe boobs!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy

Ja echt hij is super. Vorige week voor het laatst geweest bij hem een hij was tevreden. Mag nu overdag normale bh's aan en s avonds sportbh het personeel daar ook een dikke 10+ maak je echt niet druk je bent in goede handen daar. Ik twijfelde nog kwa cc want diana zei 400 tot 450 en dat vond dr van Raath niet mooi. Dus nu heb nu 375 cc en ben van kleine A tot mini B en mooie volle D en zo mooi heeft hij ze gemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat super!

Ja dat zelfde had ik ook.. diana zei bij mij 400cc maar dat vond hij ook niet mooi..

ging ook niet helemaal passen zei hij.. dus hij heb 350cc gezegt..

nou heb ik nog wel een gevraagd of hij toch ook 375cc wil bestellen

en tijdens de operatie te kijken of het kan.

heb van mezelf 75b en wil ook op een mooie volle d uitkomen.

dus ben heel benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga jij ook hele mooie krijgen.en die krijg je dan zeker wel ja die mooie D met 350 of 375. Wat ik weet is dat ze zo ie zo 3 maten hebben liggen eentje minder en eentje meer en diegene die afgesproken is. Spannend joh wat zal je blij zijn daarna.

Moet zeggen schrok wel hoor toen ik voor het eerst mocht douchen en de tape eraf ging (die zit aan de onderkant dan als steun) en ik zag ze voor het eerst wat groot en rond aaahhhhh wat heb ik gedaan. Hihi maar nu oohhhhhh so in love with my boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.