Ga naar inhoud

Vraagje


KimKissy

Aanbevolen berichten

Hoi Iedereen,

Ik zit al een tijdje op dit forum ( aan het overwegen) om een bv te doen. Heb al enorm veel foto's bekeken, bij verschillende artsen geweest enz..

Nu vroeg ik me af hoe het komt dat bijvoorbeeld 300 cc niet hetzelfde is bij iedereen, ook al is het geplaatst door zelfde arts, zelfde prothese... Heeft dit te maken met de cup die je van te voren hebt of...

Alvast bedankt :)

x Kimkissy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Het heeft inderdaad te maken met je voorsituatie... Maar ook ziet het er bij iemand met een omvang 70 natuurlijk anders uit dan bij iemand met een omvang van 80..

Ieder merk prothese hanteert eigen maten dus de chirurg kan bij de een wel het ene merk gebruikt hebben en bij de ander het andere merk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt inderdaad van meer dingen af dan alleen cc. Jou bouw, manier van plaatsen en het merk prothese zijn ook heel belangrijk. Ik zie toch ook vaak dat de vorm van de borsten ook verschil maken. De ene 75c is anders dan de andere en dat zie ik dan toch vaak ook anders overkomen na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.