Ga naar inhoud

Snel buiten adem


candice1990

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

waren jullie ook zo buiten adem de eerste weken na bv? ik ben 1week po en als ik 10 min een beetje opruim ben ik helemaal buiten adem! ik heb altijd een goede conditie gehad ik sport hiervoor 4/5 x per week!

ik moet over 1 week terug naar werk en school, Maar met mijn werk loop ik de hele dag op en neer. ik moet ook van alles pakken ( zware dingen laat ik voor anderen)

als ik nu geen 10 min niet vol hou heb ik geen idee hoe ik het over een week moet doen!

heeft iemand tips of ervaring met bv en een fysiek drukke baan?

groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Het is normaal dat je conditie foetsie is.. De narcose is echt een aanslag op je lichaam ook!!

De een heeft er meer last van als de ander.. Sorry geen tips, behalve rustig aan doen en op je werk is het afwachten hoe het gaat...

na 2 weken vrij na een bv met een fysiek drukke baan is ook niet zo heel verstandig, de 6 weken rust staan er natuurlijk niet voor niets... Heeft niet alleen te maken met tillen, maar met nog zoveel meer..

Luister goed naar je lichaam en wat nog niet gaat, gaat nog niet en geef daar wel gehoor aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar was ik bang voor ik heb het voor mijn bv uitgelegd aan mijn pc wat voor werk ik doe en die zei na 2 weeken kun je weer werken. Ik lees achteraf dat als je een kantoor baan heb moet het wel lukken. Er werken vooral mannen bij mij, dus ik ga echt niet vertellen wat ik heb gedaan. ik heb gezegd dat ik gewoon 2 weken vakantie opneem.

Dus ik denk dat ik een probleem heb. zal iet moeten verzinnen zoals ik door mijn rug ben gegaan ofzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar was ik bang voor ik heb het voor mijn bv uitgelegd aan mijn pc wat voor werk ik doe en die zei na 2 weeken kun je weer werken. Ik lees achteraf dat als je een kantoor baan heb moet het wel lukken. Er werken vooral mannen bij mij, dus ik ga echt niet vertellen wat ik heb gedaan. ik heb gezegd dat ik gewoon 2 weken vakantie opneem.

Dus ik denk dat ik een probleem heb. zal iet moeten verzinnen zoals ik door mijn rug ben gegaan ofzo..

heel herkenbaar, de eerste week dat ik gewerkt heb werkte ik halve dagen maar was nog steeds kapot!!

Denk dat je ziekmelden ivm je rug niet zo handig is meid, is er geen enkele vrouw op het werk bij je? (arbo verpleegkundige ofzo?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar! Ik had dit ook en ik ben na ruim 3.5 week weer gaan werken. Drie van mijn collega's weten er van en hebben de zware dingen en dingen waarvoor ik mijn armen moest strekken overgenomen. Ik heb echt die 6 weken rust gehouden en ben daarna gaan opbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Misschien kun je in overleg met je leidinggevende of je er niet nog een weekje bij mag aan vakantie.. Ik denk dat het niet eens een verkeerd idee is om je leidinggevende wel te vertellen wat je hebt gedaan, daardoor is er meer begrip en bij eventuele complicaties heb je een stuk minder uit te leggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.