candice1990 Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Hallo dames,waren jullie ook zo buiten adem de eerste weken na bv? ik ben 1week po en als ik 10 min een beetje opruim ben ik helemaal buiten adem! ik heb altijd een goede conditie gehad ik sport hiervoor 4/5 x per week!ik moet over 1 week terug naar werk en school, Maar met mijn werk loop ik de hele dag op en neer. ik moet ook van alles pakken ( zware dingen laat ik voor anderen) als ik nu geen 10 min niet vol hou heb ik geen idee hoe ik het over een week moet doen! heeft iemand tips of ervaring met bv en een fysiek drukke baan?groetjes xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Het is normaal dat je conditie foetsie is.. De narcose is echt een aanslag op je lichaam ook!!De een heeft er meer last van als de ander.. Sorry geen tips, behalve rustig aan doen en op je werk is het afwachten hoe het gaat... na 2 weken vrij na een bv met een fysiek drukke baan is ook niet zo heel verstandig, de 6 weken rust staan er natuurlijk niet voor niets... Heeft niet alleen te maken met tillen, maar met nog zoveel meer.. Luister goed naar je lichaam en wat nog niet gaat, gaat nog niet en geef daar wel gehoor aan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
candice1990 Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 Ja daar was ik bang voor ik heb het voor mijn bv uitgelegd aan mijn pc wat voor werk ik doe en die zei na 2 weeken kun je weer werken. Ik lees achteraf dat als je een kantoor baan heb moet het wel lukken. Er werken vooral mannen bij mij, dus ik ga echt niet vertellen wat ik heb gedaan. ik heb gezegd dat ik gewoon 2 weken vakantie opneem.Dus ik denk dat ik een probleem heb. zal iet moeten verzinnen zoals ik door mijn rug ben gegaan ofzo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poedeliewoepsie Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Had ik ook! Word langzaamaan wel beter. Maar je gaat wel merken dat je 6 weken rustig aan hebt moeten doen ja.. En operatie zelf is natuurlijk ook aanslag op je lijf Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamcometrue Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Ja hoor hier ook, alsof ik de marathon heb gelopen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjon_nl Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Ja daar was ik bang voor ik heb het voor mijn bv uitgelegd aan mijn pc wat voor werk ik doe en die zei na 2 weeken kun je weer werken. Ik lees achteraf dat als je een kantoor baan heb moet het wel lukken. Er werken vooral mannen bij mij, dus ik ga echt niet vertellen wat ik heb gedaan. ik heb gezegd dat ik gewoon 2 weken vakantie opneem.Dus ik denk dat ik een probleem heb. zal iet moeten verzinnen zoals ik door mijn rug ben gegaan ofzo.. heel herkenbaar, de eerste week dat ik gewerkt heb werkte ik halve dagen maar was nog steeds kapot!!Denk dat je ziekmelden ivm je rug niet zo handig is meid, is er geen enkele vrouw op het werk bij je? (arbo verpleegkundige ofzo?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
candice1990 Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 haha zo voelt het wel idd Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjon_nl Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 mja haha, weer zo eentje in de categorie geduld... hahaah Link to comment Share on other sites More sharing options...
candice1990 Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 nee meeste zijn mannen helaas.. ik heb wel 3/4 vrouwelijk collega's maar ik denk dat ik gewoon iets moet opzoeken over rugklachten of schouder klachten en dan snappen ze waarom ik niets zwaars mag tillen.. ik denk niet dat ze veel over zullen vragen verder Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjon_nl Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 ohwwww zo!! Dacht dat je je wilde ziekmelden Link to comment Share on other sites More sharing options...
candice1990 Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 nee ik wil iets verzinnen dat ik iets aan mijn rug of schouder heb en kan niets zwaars tillen en dat mijn arts zei dat het 4 weken kan duren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Haha ik was ook al van plan om iets te verzinnen zoals rugklachten ofzo zodat ik niet moet tillen bij mij is het wel maar af en toe dat ik zwaar moet tillen maar toch beter voorbereid met een goed excuus om het niet te moeten doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
candice1990 Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 haha ja inderdaad, maar ik moet wel een goed verhaal verzinnen zodat ik het 4 weken vol kan houden! ik vind het niet nodig dat alle collega's het weten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Heel herkenbaar! Ik had dit ook en ik ben na ruim 3.5 week weer gaan werken. Drie van mijn collega's weten er van en hebben de zware dingen en dingen waarvoor ik mijn armen moest strekken overgenomen. Ik heb echt die 6 weken rust gehouden en ben daarna gaan opbouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
candice1990 Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 Oke bij mijn werk weet 1 iemand het, dus ik zou ook zware dingen kunnen laten staan maar bij mij is het ook de hele dag staan en lopen en als het druk is moeten we sneller werken dus ik ben heel benieuwd hoe ik alles ga doen straks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Misschien kun je in overleg met je leidinggevende of je er niet nog een weekje bij mag aan vakantie.. Ik denk dat het niet eens een verkeerd idee is om je leidinggevende wel te vertellen wat je hebt gedaan, daardoor is er meer begrip en bij eventuele complicaties heb je een stuk minder uit te leggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
candice1990 Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 misschien wel een idee idd ik zal erover na denken en misschien morgen bellen dankjewel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.