Ga naar inhoud

op zoek naar chirurg regio Kortrijk - Gent - Brugge


Kleintje79

Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

In de regio die je noemt zou ik je dr. Demeyere kunnen adviseren in Gent.. Een zeer kundige arts waar ook heel veel positieve verslagen hier op de site bekend over zijn.. Je kan hem op zoeken in de zoekbalk rechts bovenin ;)

Ook zou je eens bij de Welness kliniek langs kunnen gaan, of dit in dezelfde regio is weet ik niet, ben niet zo bekend in Belgie ;) Ook daar over zijn veel goede verhalen te vinden!!

Wat betreft of het beter is voor of achter de borstspier kun je het beste aan de chirurg over laten, hij of zij kan zien of je voldoende weefsel hebt om het voor de spier te doen of dat er alleen keus is om het dual plane of achter de spier te laten doen.. Indien je niet genoeg eigen weefsel hebt kun je randen gaan zien als je ze wel voor de spier laat plaatsen..

Je doet er goed aan om meerdere eerste consulten in te plannen bij verschillende chirurgen om te kijken wat je opties en mogelijkheden zijn.. neem ook vooral foto's mee naar het consult om aan te geven welke borsten jij mooi vindt..

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ik zou inderdaad een consult plannen bij de Meyere in Gent. Ik ben in september door hem geopereerd en zou dit zo weer laten doen. Het is een rustige man waar iedereen zich op zijn gemak voelt.

In het Wellness Kliniek zie ik vaak Verdonck en Visser voorbij komen. Ik zou gewoon inderdaad meerder consulten doen en dan kun je daarna kijken wat het beste bij nou aanvoelt.

De plaatsing van de prothese moet echt de pc jou adviseren. Die kunnen precies zien wat mogelijk is. Het is wel zo dat iedere pc wel een beetje zijn eigen voorkeur van plaatsing heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag kleintje

ikzelf ben deze week geopereerd door dokter dewalsche in kortrijk

is ook een rustige aangename pc, houd van natuurlijke borsten

morgen ga ik ze voor het eerst zien het verband mag eraf dus superspannend :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.