Ga naar inhoud

Annkem : 25 juni 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

Ik ben sinds vandaag nieuw op jullie forum.

Zelf lees ik al wel een tijdje mee maar vond het tijd om me te registreren.

Sinds mijn puberteit altijd al een BV willen laten doen en nu na mijn 2 zwangerschappen is alles verdwenen voor de zon!

Nu heb ik ongeveer een hele kleine B of een grote A, het is hoe je het bekijkt.

Graag wil me goed informeren van wat waar en hoe..

Wat zijn jullie ervaringen voor en na, welke chirurgen,

Zelf twijfel ik tussen de Altas kliniek en Cosmopolis te Brugge.

Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes

Anneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annkem,

Welkom op het forum!!

Ik heb even van jou post een eigen voorstel topic gemaakt. Zo blijft alles overzichtelijk ;)

Het is aan te raden om meerder consulten te doen zodat je kan horen van verschillende pc's te vertellen hebben. Vaak kies je dan voor een pc waar jij je prettig bij voelt.

Er zijn meerder dames hier in de Atlas Kliniek geweest. Als je deze invult in de zoekbalk hier rechts boven, dan zal er cast wel wat uitrollen. Mocht je de balk niet zien dan kun je onderin de pagina je thema wijzigen naar unlimited. Hij komt dan zeker te voorschijn ;)

Heel veel leesplezier :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi, als ik je 1 gouden tip kan geven, neem dan zeker niet cosmipolis in Brugge, ik ben er 3x geopereerd geweest door dr decoopman en het is een ware nachtmerrie geworden en zo zijn er meerdere slachtoffers van hem op dit forum + je betaald dubbel zoveel :s

Vorig jaar heb ik een hersteloperatie gehad door Dr demeyere Artemedis Gent en nog steeds alles prima.. super tevreden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls,

Ik heb al veel negatiefs gehoord van dr decoopman, een vriendin van mij mag al voor de vierde keer terug (verschuiving, bloeding, correctie aan de naad,...) Ik zelf ben bij 2 artsen geweest en heb beslist om dr Frene te nemen, ik kijk uit naar de dag van de lente want dat word mijn boobdag!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.