Ga naar inhoud

iemand ervaring me 600 cc?


Pammie600

Aanbevolen berichten

Hi,

8 jaar geleden heb ik 400 cc druppelvorm laten zetten en heb nu een 75 D/E cup, achter de spier geplaatst. Ik draag altijd push up bhs omdat de borsten toch wel hangen. Ik heb onlangs een gesprek gehad bij dokter hawinkels in waalre voor een prothese wissel. Ik heb gekozen voor een high profile 600 cc of 650. Is hier iemand die ook dit formaat heeft? En zo ja welke maat BH draag je dan.

Ik ben met mijn huidige maat tevreden maar wil graag wat bollere borsten, geen skippyballen. Momenteel zit ik gigantisch te twijfelen of de 600 niet te veel is en dat ik misschien naar 550 moet gaan.

Wie o wie heeft hier 600 of meer? En wie heeft er advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Er zijn hier op het forum wel meiden met zoveel cc, maar meer met ronde prothese denk ik.

Hoe groot het zal uitkomen hangt ook af van je huidige maat, je postuur, de projectie van de prothese. Altijd wel lastig om in te schatten vind ik zelf. Ik heb zelf 535cc ultra high profile ronde prothese voor de spier. Mijn prothese had een projectie van 6.1. Ik ben van een lege 75c naar een volle 75g gegaan.

Heel veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat doordat je helemaal achter de spier heb ook minder vollume heb...

ga je naar dual plane? dan krijg je veel mee de projectie en vulling van je borst denk ik.

voor de spier zoals esmiralda geeft nog meer vollume in de borst... maar kans op sneller weer hangen door t gewicht .

ik heb nu 375cc dual plane, en heb maat F.

je hoeft dus niet perse heel veel cc te hebben om grote vollume borsten te krijgen.

zou eens horen bij je pc over dual plane....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ronde 625 cc vóór de spier..

Ik had voorheen een 90 B tje en heb nu 90 F ( sinds ik intensief aan het sporten ben is de onderwijdte afgenomen en kan ik zelfs 85 G aan )

Dus ik denk dat jij ook sowieso op een dikke F wellicht zelfs G zult komen!!

Hou er wel rekening mee dat er in deze maat maar heel beperkte lingerie in de " gewone" winkels te koop is en dat je waarschijnlijk ook op de speciaalzaken aangewezen bent..

Er is nu hele leuke sale overal ( hünkemoller - 70% ) maar ik heb slechts 2 bh's kunnen vinden in mijn maat....deze waar ook nog zo ouderwets dat ik ze toch maar snel terug gehangen heb en online ben gaan zoeken hahaha..leuk he meiden BIG BOOBIES

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er wel rekening mee dat er in deze maat maar heel beperkte lingerie in de " gewone" winkels te koop is en dat je waarschijnlijk ook op de speciaalzaken aangewezen bent..

Er is nu hele leuke sale overal ( hünkemoller - 70% ) maar ik heb slechts 2 bh's kunnen vinden in mijn maat....deze waar ook nog zo ouderwets dat ik ze toch maar snel terug gehangen heb en online ben gaan zoeken hahaha..leuk he meiden BIG BOOBIES

Dat "probleem" heb ik ook. Ik zag van het weekend enorme sale overal en dus ook bij de hunkemoller. Echt helemaal niks gevonden in mijn maat. Er is inderdaad sowieso weinig te vinden in grote maten als je in winkels zoals de hunkemoller komt. Als er al iets hangt is het inderdaad vaak ouderwets. Ik ga nu online bestellen via ebay, maar vind het toch eng ivm de maten enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Pammie,

Ik heb sinds 7 weken 600cc voor de spier en heb nu bh maat F maar kan soms ook een E zijn.

En wat Liekje zegt een bh kopen in de maat is lastig bij gewone winkels, zeker met een high profile, maar mooi is het zeker en over hangen kan ik nu nog weinig zeggen want ze zitten er net in en ben nu zeer tevreden.

Groetjes Madje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 jaar geleden 425cc voor de borstspier geplaatst en ik heb 75F aan bh maat dus je ziet het verschilt per persoon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik van mezelf zeker een c cup gehad moet hebben,, want hoe kom ik aan maat F met 375cc ,,

aan de ene kant baal ik wel,, ik ging toen voor een bv voor een D cup. klonk heel mooi en zag er als dikke boobs uit !!

snap echt niet hoe die diana erbij kwam, met 550cc een D cup te krijgen, en dat was zelfs zonder de kleine lift!!

zelf vind ik ze zo niet mega groot lijken, apart is dat he ? zou ik het wel zien als ik in t zwembad straks of strand andere mensen zie? dat t je dan wel opvalt.

ze voelen en zien wel big, maar als ik dan de maat zie... dan denk ik, vroeger dacht ik dat dat van hugh big mama tieten zijn met dikke mensen...

niet gedacht dat het mooi was zulke grote maten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wissel gedaan om dezelfde reden. Wou van de push up af, maar bij mij was er medische ingrijp ivm lekkage. Toen dacht, als het er dagtocht uit moet wil ik er ook op vooruitgaan. Ben van Monoblock 275 cc cup C/D naar 700cc denk cup D/E ....

Oordeel zelf heb zenuwen 1 wk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.