Ga naar inhoud

Kijk eens mee?!


Tishje

Aanbevolen berichten

Zal dit nog goed komen? Ik ben nu precies 5 weken PO. Er is natuurlijk tijd zat om te herstellen en te vormen.. Maar ze zijn vanaf t begin onveranderd in mijn ogen?!
Wat vinden jullie ervan of misschien zitten hier wel meiden tussen die het ook herkennen?
Oh ja ook een foto waarbij je ziet dat rechts, voor jullie links het litteken een stuk lager zit.
Word of is dit een evt double bubble??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps.. Lekker handig op de kop. Sorry!!

Maare, je ziet duidelijk dat ie rechts niet in de plooi zit het litteken. Het lijkt ook of het precies onder die borst niet kan zakken maar alleen aan de bovenkant naar beneden kan zakken? Lastig uit te leggen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Moren heb ik een afspraak met mijn PC. Ben vooral benieuwd wat hij ervan vind? Dat ik niet word afgescheept met nomaal want ik zie dat dit niet normaal is maar aan de andere kant nog redeljjk kort PO toch. Zucht.. Moeilijk allemaal. Maar ik heb nog wel geduld hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Toch maar wel een topic geopend ;)

Ik durf het je niet te zeggen.. Wel gek dat het litteken zo laag zit.. Ik ben heel benieuwd wat je pc er van gaat zeggen..

Hoop dat er meiden zjin die je hier verder mee kunnen helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja effe niks te doen en nieuwsgierig gewoon haha. Zeker omdat ik morgen naar de Pc ga.

Toch maar wel een topic geopend ;)

Ik durf het je niet te zeggen.. Wel gek dat het litteken zo laag zit.. Ik ben heel benieuwd wat je pc er van gaat zeggen..

Hoop dat er meiden zjin die je hier verder mee kunnen helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Hm.... Zo te zien, zover ik dat kan beoordelen, is het (nog) geen double bubble... Dat zou het wel kunnen worden als je eigen weefsel zou gaan zakken... Het probleem hier, is waarschijnlijk dat je prothesen wat aan de hoge kant zitten.... Vandaar ook dat het lijkt dat je litteken te laag zit. Als de prothese op de juiste plek gezakt zou zijn, zou het litteken waarschijnlijk mooi in de plooi zitten....

Ben benieuwd wat je PC hier morgen van zegt...

Hij zal waarschijnlijk zeggen dat je nog even moet afwachten, maar lijkt me dat hij bij drie maanden po ongeveer, toch de beslissing zal nemen om de pocket iets te verruimen aan de onderkant zodat de prothese op z'n plek kan zakken.

Succes!!

Xx Bb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Hm.... Zo te zien, zover ik dat kan beoordelen, is het (nog) geen double bubble... Dat zou het wel kunnen worden als je eigen weefsel zou gaan zakken... Het probleem hier, is waarschijnlijk dat je prothesen wat aan de hoge kant zitten.... Vandaar ook dat het lijkt dat je litteken te laag zit. Als de prothese op de juiste plek gezakt zou zijn, zou het litteken waarschijnlijk mooi in de plooi zitten....

Ben benieuwd wat je PC hier morgen van zegt...

Hij zal waarschijnlijk zeggen dat je nog even moet afwachten, maar lijkt me dat hij bij drie maanden po ongeveer, toch de beslissing zal nemen om de pocket iets te verruimen aan de onderkant zodat de prothese op z'n plek kan zakken.

Succes!!

Xx Bb

Brr klinkt sowieso niet best.. De borsten zakken even gelijk en meteen met 1 dag PO zag ik dat de rechterborst anders was. En al heel gauw de litteken lager zat. Links zit ie echt perfect in de plooi. Dus t lijkt niet maar is echt zo ;)

Bleh ik zou niet weer een operatie willen om welk reden dan ook. Bah :( Maar ja wat moet dat moet hoor. Bedankt voor je antwoord BB. Waardeer t enorm van jou.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto even gedraaid ..enne... nee joh,die moeten nog zakken ,daarbij komt je litteken straks ook goed te zitten,bovendien is die naar een jaar toch verdwenen.

Geen zorgen hoor.

Haha fijn dat jij zo positief bent :)

En voor t litteken ben ik niet bang. Dat heeft me nooit geboeit, wel of niet zien. Als de borsten maar mooi worden :)

Bedankt!! En ik hoop vooral dat jij gelijk heb natuurlijk haha.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Tishje,

Hoe is het nu met je boobs? Zie je al iets van verandering?

Liefs Loek

Hai dames,

Echt zo ongelofelijk druk geweest dat ik niet meer de tijd heb genomen om even op t forum te checken.. Schande ;)

Anyway, het gekke was dat de borst er op de dag van controle er zo goed als normaal uitzag. Zal je net zien...

Maar mijn pc was heel tevreden hoe ze eruit zagen en zei net als Vlinder dat ze gewoon nog moesten zakken. Weet je, ik ben al helemaal niet meer met mn borsten bezig geweest ook door alle drukte hoor. En ik merk gewoon dat mn boobs steeds mooier worden, lekker soepel/zacht dus kortom ook tevreden. Ze voelen ook echt helemaal eigen. Heerlijk!!

Zal ik jullie ook nog eens wat vertellen... Misschien is t al wel bekend omdat ik dit nog niet heb gecheckt... Mijn PC en nog andere (weet niet welke) werkt vanaf januari niet meer samen met Diana G vanwege haar adviezen. Ik vertelde hem wat haar advies aan mij was met 8 dagen PO en hij zei: Dat is precies de reden waarom ik niet meer met haar wil samenwerken. Ik ben blij dat je niet naar haar advies heb geluisterd!!!

En wat heeft je pc nou gezegd er over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Nou alleen maar goed dat je er niet zo mee bezig bent en dat het er super uit ziet!!

Ik had het idd al mee gekregen dat er chirurgen waren die bij haar weg waren en maar goed ook met haar gekke adviezen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tishje, goed om te lezen dit over Diana Gabriels!! Ben ik nog meer blij dat ik mijn behandeling via haar heb geannuleerd want ik vond het echt super slecht allemaal daar. Ik had er al totaal geen vertrouwen in dat zij wel goed de nacontroles kon doen. Dus morgen mijn consult bij een andere kliniek.

In ieder geval fijn dat de chirurg verder positief was en dat je er nu zo blij mee bent al!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.