Ga naar inhoud

Dr vanstraelen. prijzen enzovoort


Luxuryboobs

Aanbevolen berichten

Hey iedereen, ik ben nieuw hier,

Ik ben nog redelijk jong, 17 jaar, in april word ik 18, & zou graag een borstvergroting laten doen, ( als ik 18 ben of 18.5 )

ik heb redelijke heupen, maar vanboven ben ik echt plat, 75A is mijn maat, ( ik heb gewoon geen aanleg voor borsten)

Ik heb een vraag of iemand hier al ervaring heeft met dokter Vanstraelen in Overpelt,

heb er tot nu toe alleen maar goeds van gehoord,

& wat de gemiddelde prijzen zijn van een borstvergroting, liefst zou ik naar een kleine C cup gaan,

& heb eigenlijk niet echt een idee van een prijs,

hoor graag jullie mening :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum.. Je bent in ieder geval op het juiste adres voor info..

Ik persoonlijk ken deze chirurg niet, maar je zou ff kunnen kijken met de zoekbalk of hij bekend is op deze site. De zoekbalk zit rechts bovenin, mocht je deze niet kunnen zien dan zul je je thema ff moeten wijzigen in unlimited, dit kun je links onderin doen...

Ik ben geopereerd door dr. Nio in het SLAZ in Amsterdam en ik heb 3100 euro betaald..

Veel leesplezier op het forum en succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben niet bekend bij die arts, maar op dit forum kun jeheel veel vinden

Zoeken en over verschillende artsen.

Je bent inderdaad nog heel erg jong, maar ik ben zelf ook pas 20..

en je hoort wel vaker hier jonge meidn hoor, want ik voelde me erg jong maar dat valt dus reuze mee hoor!

Je hebt in iedergeval nog tijd zat om lekker op vonsult te gaan, en je wensen te bespreken!

Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat iemane geen aanleg heeft voor borsten, die vind ik wel erg mooi gevondn haha!

Succes met je zoektocht en beslissingen,

En ik hoop voor je dat er meiden zijn die wel bekend zijn met die arts!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ook ik ken deze arts niet, maar je kan natuurlijk altijd even bellen voor een consult of vragen hoe hun prijzen zijn ;)

Het is aan te raden om meerder consulten te doen. Je kan dan vaak een wel overwogen keuze maken. Iedere pc heeft toch zijn eigen voorkeur van plaatsen en ideeën hierover.

Info genoeg te vinden in ieder geval op het forum.

Heel veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey,

Ik zou ook een BV doen bij deze arts, dan wel te Wilrijk.
Heb een vriendin die dit daar ook gedaan heeft, en zij was enorm tevreden over de resultaten! Ze raadde hem dus zeer hard aan...
Wat de prijs betreft is het ook betaalbaar (3000 EUR), dus dit is ook ok..
Echter heb ik zoveel zenuwen!! Hij heeft me voorgesteld om de operatie op 25/04 te doen, maar heb zo'n schrik...
Ik heb momenteel een 80 C, dus zeker geen kleine borsten, maar ze zijn lichtjes hangend, en ook wat betreft volume is dit niet wat het zou zijn...
Toch vind ik het moeilijk om een beslissing te nemen, want ik laat in mijn lichaam snijden terwijl het niet écht nodig is...
Ik zou 300 CC nemen, gezien ik ongeveer hetzelfde wil als dat ik nu heb, tussen C en D, maar gewoon met meer volume, en dus het siliconeneffect..
Maar goh wat een moeilijke beslissing :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.