Ga naar inhoud

Borstvergroting: zo natuurlijk mogelijk


GusGus

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben GusGus, cup 80A, 177cm lang en ongeveer 63 kilo.

Ik ben van plan een borstvergroting te laten uitvoeren, liefst naar een C cup. Wat ik het belangrijkst vind, is dat het er natuurlijk uitziet en lang mooi blijft (daar zal ik vast niet de enige in zijn :6: ).

Ik realiseer me dat het er natuurlijk nooit volledig natuurlijk uit zal zien, maar ik wil het liefst een resultaat dat eruit ziet en voelt alsof het bij mij past en hoort.

Op basis van wat ik tot nu toe op deze site heb gevonden, heb ik afspraken gemaakt voor consulten bij Dr. De Meyere van Artemedis (12feb) en Dr. Nio bij SLAZ (3maart).

Ik weet dat beide chirurgen een voorkeur hebben voor ronde protheses, en dat De Meyere vooral voor de spier plaatst en daar goede argumenten voor heeft. Enige waar ik mee zit is dat mijn huid vrij slap/dun is (met striae), dus ik wil wel zeker weten dat plaatsing voor de spier mooi blijft bij mij...

Hij werkt ook met Breform (een soort netje om de prothese heen); heeft iemand hier daar ervaring mee? Blijft alles idd langer goed op z'n plek?

Mijn belangrijkste vragen voor op dit forum op een rijtje:

- Het verschilt natuurlijk per vrouw, maar is er iets te zeggen over materiaal (siliconen, hydrogel, saline), vorm (anatomisch of rond), en plaatsing (voor of achter de spier) met betrekking tot wat het meest natuurlijke resultaat geeft?

- Zit ik voor natuurlijk uitziende protheses goed bij De Meyere en Nio, of moet ik echt nog bij een bepaalde andere chirug langs om informatie te vergelijken?

- Heeft iemand ervaring met een dunne/slappe huid met striae, en of dat effect gaat hebben op hoe goed de prothese eruit ziet (randen etc) en of het bijvoorbeeld sneller uitzakt bij plaatsing voor de borstspier?

- Heeft iemand ervaring met Breform (houdt het idd alles beter op z'n plek)?

Een hele hoop vragen, maar het is ook niet niks zo'n stap :)

Alvast heel erg bedankt!

GusGus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum

de Meyere en Nio zijn inderdaad 2 goede pc's.

Ik ben zelf bij de Meyere geweest en hoop dat ie over 10 a 15 jaar nog aan het werk is om mijn wissel te doen ;) Hij houd heel erg rekening met jou lichaam en zal ze echt niet te groot maken als je dat niet wil. Hij is meer voor het natuurlijke volgens mij :D

Ik heb geen ervaring met Breform en kan je daar ook niks over vertellen. Wie weet komt er iemand voorbij die dat wel kan. Als je huid te dun is zal een pc ze niet voor de spier gaan plaatsen om natuurlijk het zien van randen te voorkomen. Ik heb wel wat striae van de tijd dat ik borstvoeding gaf, maar je ziet ze nu niet meer zitten dan voorheen.

Heel veelplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gusgus,

Ik geloof dat de arts je beter in kan lichten dan google. Ik heb ook veel inlichtingen gezocht op internet, maar mijn arts kon me toch specifiekere informatie geven over mij en mijn borsten. Zo ben ik klein en fijn, waardoor 250 CC toch groot uitpakt. En is de vorm van je natuurlijke borst erg belangrijk voor de vorm die je laat plaatsen.

Ik hoop dat je veel info krijgt van beide artsen, waardoor je zelen bent van je keuze.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio gebruikt ook ronde 85% gevulde implantaten! Deze zijn doordat ze niet helemaal gevuld zijn beweeglijker en zachter en ze vallen in een wat natuurlijkere druppelvorm dan de 100% gevulde implantaten. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik zou naar dr. Moojen-Zaal gaan in de Velthuis Kliniek. Zij gaat sowieso niet groter dan 325 cc en gaat voor zo natuurlijk mogelijk... Ik wilde eigenlijk 325 cc, maar ze zei dat dat te groot voor m'n lichaam zou worden etc.. Dus heb 295 cc genomen en ziet er top uit (vind ik dan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben GusGus, cup 80A, 177cm lang en ongeveer 63 kilo.

Ik ben van plan een borstvergroting te laten uitvoeren, liefst naar een C cup. Wat ik het belangrijkst vind, is dat het er natuurlijk uitziet en lang mooi blijft (daar zal ik vast niet de enige in zijn :6: ).

Ik realiseer me dat het er natuurlijk nooit volledig natuurlijk uit zal zien, maar ik wil het liefst een resultaat dat eruit ziet en voelt alsof het bij mij past en hoort.

Op basis van wat ik tot nu toe op deze site heb gevonden, heb ik afspraken gemaakt voor consulten bij Dr. De Meyere van Artemedis (12feb) en Dr. Nio bij SLAZ (3maart).

Ik weet dat beide chirurgen een voorkeur hebben voor ronde protheses, en dat De Meyere vooral voor de spier plaatst en daar goede argumenten voor heeft. Enige waar ik mee zit is dat mijn huid vrij slap/dun is (met striae), dus ik wil wel zeker weten dat plaatsing voor de spier mooi blijft bij mij...

Hij werkt ook met Breform (een soort netje om de prothese heen); heeft iemand hier daar ervaring mee? Blijft alles idd langer goed op z'n plek?

Mijn belangrijkste vragen voor op dit forum op een rijtje:

- Het verschilt natuurlijk per vrouw, maar is er iets te zeggen over materiaal (siliconen, hydrogel, saline), vorm (anatomisch of rond), en plaatsing (voor of achter de spier) met betrekking tot wat het meest natuurlijke resultaat geeft?

- Zit ik voor natuurlijk uitziende protheses goed bij De Meyere en Nio, of moet ik echt nog bij een bepaalde andere chirug langs om informatie te vergelijken?

- Heeft iemand ervaring met een dunne/slappe huid met striae, en of dat effect gaat hebben op hoe goed de prothese eruit ziet (randen etc) en of het bijvoorbeeld sneller uitzakt bij plaatsing voor de borstspier?

- Heeft iemand ervaring met Breform (houdt het idd alles beter op z'n plek)?

Een hele hoop vragen, maar het is ook niet niks zo'n stap :)

Alvast heel erg bedankt!

GusGus

Ik ben geopereerd bij dokter nio. Hij ziet wel wat het beste voor je is. Voor de spier doet hij al niet als je huid te dun is. Merk eurosilicone staat in de top 3. Rond oogt sneller nep en druppelvormige gaan sneller hangen. Bij nio kan je er tussen in kiezen 85% gevulde. Nou succes groetjes lovethekids

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superbedankt allemaal!

Ik ga denk ik dan morgen nog een afspraak plannen bij dr.Moojen-Zaal van Velthuis :)

Drie chirurgen lijkt me een goede basis om uit te kiezen. Ik heb over alldrie al veel goede verhalen gehoord, dus ga dan maar kijken wie het beste gevoel geeft!

Ik hou jullie op de hoogte (12feb is mijn eerste afspraak, bij De Meyere) ^_^

Voel me al helemaal welkom hier, hele fijne site dit!

GusGus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Persoonlijk denk ik dat Dr Moojen voor het meest natuurlijkste resultaat gaat. Haar voorkeur is anatomisch ook meestal.

Daarnaast plaatsen chirurgen zoals Nio meestal grotere protheses dus minder natuurlijk.

Als je voor groot gaat kun je uiteraard met plezier terecht bij zulke PC's maar persoonlijk ging ik ook voor de meest natuurlijkste look en heb dus voor dr Moojen gekozen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk denk ik dat Dr Moojen voor het meest natuurlijkste resultaat gaat. Haar voorkeur is anatomisch ook meestal.

Daarnaast plaatsen chirurgen zoals Nio meestal grotere protheses dus minder natuurlijk.

Als je voor groot gaat kun je uiteraard met plezier terecht bij zulke PC's maar persoonlijk ging ik ook voor de meest natuurlijkste look en heb dus voor dr Moojen gekozen :)

Groot staat niet gelijk aan onnatuurlijk hè. ;)

Ik zie hier vaak genoeg BV's met meer dan 500cc die er natuurlijker uit zien dan BV's van bijvoorbeeld 300cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook na Laura moojen zaal gaan zij is echt een van de weinige pc wie het liefst alleen maar anatomische prothese plaatst en het zo natuurlijk mogelijk wilt maken , ik ben ook door haar geopereerd en haar advies was ook anatomisch maar ik wou zelf liever rond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.