Ga naar inhoud

BV : Evita25 : Dr. Lefevre/ aalst of Welness ??


Gast Evita25

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben dus Evi, een 25 j. met twee kindjes en ik ben van plan om een borstvergroting te laten doen.

Vroeger had ik een goed gevulde D-cup maar met wat te vermageren en twee maal borstvoeding te geven

heb ik natuurlijk niet meer zoveel over.

Plus dat ik zo een beetje striemen heb gekregen bovenaan mijn borst en dat ik om het nu zo te zeggen, een

beetje teveel vel over heb.

Ze hangen niet mijn borsten maar er zit niets meer in :-(

Heb nog maar een B-cup over.

Graag zou ik terug een goed gevulde C-cup hebben want een D-cup is voor mij wat te groot,

ben nl maar 1m 61 groot en weeg 45 kilo, moet er terug 5 bij krijgen want de borstvoeding heeft mijn gewicht flink naar omlaag gehaald en normaal weeg ik rond de 50 kilo.

Overal zit ik wat te lezen maar ja, je twijfelt en heb schrik dat het resultaat niet mooi zal zijn als

ik het dan ga laten doen.

Ben nog niet op een consult geweest, morgen ga ik voor de eerste keer naar Aalst bij L.Lefevre maar veel

vind ik daar niet over terug.

Op 8 maart kan ik naar de Welness gaan bij Dr. Daemen maar daar is dan ook niet zoveel over te vinden.

Ben ook zo een leek op het vlak van bv en weet niet juist wat te nemen.

Ik wil wat meer volume en zou het liefst hebben dat ze er zo natuurlijk mogelijk uit zien.

Is er al iemand geweest bij deze dokters of daar al een bv laten doen?

Hoe kan ik trouwens naar foto's kijken want daar snap ik al helemaal niets van.

Groetjes

Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom Evi,

er is op dit forum wel redelijk genoeg over dr Daemen te vinden. Over dr Lefevre weet ik niet. ff zoeken hier bij de topic van borstevergrotingen?!

en de foto's kun je aanklikken. en soms zit er een wachtwoord op dat moet je dan ff vragen. of zoals bij mij een link waar je om moet vragen kan ook nog. dat is omdat sommige niet willen dat iedereen het kan zien. ik heb er ook geen moeite mee dat vrouwen het zien die een bv willen of ook net gehad hebben maar Jan en alleman hoeft het niet te zien,snap je?

en als je dat zegt in je consult weten de pc's wel wat de aan moeten raden/erin moeten stoppen.

succes met je consulten,ik hou je in de gaten :38:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank al voor jullie antwoorden.

Ondertussen snap ik het nu al veel beter :-)

Ben benieuwd wat het morgen zal worden en wat hij mij gaat aanraden.

Ook het prijskaartje zal wat zijn :-)

Ik ga toch bij een aantal dokters langs om de juiste keuze te maken want een bv is niet iets waar

je zo simpel over kan gaan.

Wil dit al een aantal jaar maar steeds dacht ik van nee, is niet nodig maar nu voel ik mij een beetje

ongelukkig hoe ze zijn na de twee zwangerschappen.

Ze waren mooi als ik nog borstvoeding gaf, heb zelfs op een E-cup gezeten op het einde van mijn zwangerschap.

Hopelijk geraak ik er morgen wat uit en laat hier zeker nog een berichtje na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Vandaag toch redelijk wat geschrokken.

Had zo gehoopt dat ik geen lifting nodig had maar blijkbaar wel.

Dr. Lefevre is een heel aangename en eerlijke man, hij verschoot wel eventjes dat ik zei dat

ik voor mijn zwangerschappen een 80 D had voor mijn lichaam.

Hij heeft mij gezegd dat wanneer hij gewoon een prothese zou plaatsen het niet mooi zal worden

en dat het dan echt een ballon-effect zou worden.

Probleem bij mij is dat gemeten op die prothese het uitkomt, van afstand van tepel tot onderaan de prothese het uitkomt

op 10 cm en ik heb nu maar 7 cm, dus door beide zwangerschappen en borstvoeding is mijn tepel wat gezakt.

Als hij dan die prothese zou plaatsen komt het gewoon niet overeen en dan is de bovenkant niet gevuld en zit alles onderaan

en zit mijn tepel ietsje hoger maar nog niet volledig op de juiste plaats.

Hij was ook zeer eerlijk en hij zei dat hij geen operatie wou doen zonder lifting gewoon omdat hij dan weet dat

ik mij nog slechter zou voelen en dat het echt niet mooi zal worden.

Zou ook geen natuurlijk effect worden en dat wil ik absoluut vermijden.

Hij zei dat aan een lifting natuurlijk wel nadelen liggen wegens littekens en dat ik daar zeker eens goed

moet over nadenken.

Dus met protheses, wordt geplaatst achter borstspier en lifting komt het neer op 4000 €.

Hij gebruikt de duurste protheses, vermoed dat het mentor is en die kosten per stuk 600 € en er is een levenslange

garantie op.

Hij wilt dat ik nog op een twee consult kom en als ik dan akkoord ga wordt er afgesproken hoeveel cc er dan gaat bijkomen.

Ik voelde mij wel een beetje ongelukkig nadien omdat ja, je hoort dat natuurlijk niet graag dat je een lifting moet

bij doen maar dacht het ergens wel, borstvoeding heeft alles weg genomen.

Ik denk wel dat wanneer ik het doe het liever doe bij hem dan in de welness, hier heb ik een beter gevoel bij maar wat denken jullie er van?

Twijfel nog zo hard.

Ik zeg ook niets op het werk maar moet normaal einde maar terug beginnen en als ik wil kan ik 26 maart de operatie doen maar dan moet ik zeker 2 weken thuis zijn want omdat ik al wat langs de magere kant ben had hij ook gezegd dat ik toch wel wat pijn zou hebben.

pppppffff, weet het eventjes niet meer en hopelijk gaat mijn baas akkoord maar wil hem wel alles eerlijk vertellen zodat hij het weet en als ik het doe met mijn groot verlof dan zal het wss meer opvallen en heb geen zin voor al die commentaar.

Sorry voor heel de uitleg maar het moest er eventjes af

Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evi,

ik hoop voor je dat je toch nog een andere pc raadpleegt. mijn ene pc zei ook dat ik een lift MOEST hebben en was daar ook niet echt blij mee. maar heb nu dus nog geen lift en ben er heel happy mee hoor. maar ik blijf wel hangborsten houden idd maar dat vond ik niet erg... en het is ook heel natuurlijk bij mij hoor!

dus doe nix overhaasts

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Patries:

Dank je voor je antwoordje, ben sowieso van plan om nog bij meerdere te gaan.

Kan je mij eventueel jouw ww ook eens geven zodat ik eens kan zien wat het bij jou heeft gedaan want jij bent gegaan naar Gent en De meyere, daar

lees ik ook veel goeds over.

Ik had wat gezwegen tegen mijn moeder en ze gaat met mij nu ook overal mee naartoe en gaat mij

het geld lenen, oef want anders moest ik weer bijlenen. Had al de papieren al opgestuurd maar hopelijk kan ik de lening nog stop zetten.

Ze begrijpt dat ik het wil doen maar zegt ook dat ik zeker bij andere moet gaan.

Zij kent er twee dat het hebben laten doen, eentje had als ik mij niet vergis een lifting en zij heeft

maar 1600 € betaald en is prachtig gedaan.

Ik ga het nog niet direct doen maar ga eerst wat verdikken zodat mijn lichaam terug op orde staat en

in mijn groot verlof ga ik het laten doen.

Dan kan ik sowieso 4-5 weken rust nemen en zal ik goed in orde zijn als ik terug ga werken, beter dat maar 2 weken thuis te zitten

en dan hoef ik mijn baas ook niet op de hoogte te brengen.

Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.