Ga naar inhoud

jamie-jane : 1 april 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

hoi, hoi

ben jamie, heb nu druppelvorming 485cc dual plane en heb erg last van mijn borst door het vele en zware sporten, ben nu bij dr nio geweest en hij adviseerde om het weer op de zellfde manier te plaatsen. maar ben bang dat ik er weer last van ga krijgen, ik wil nu gaan voor 800cc rond op de spier gaan. ik vraag me af of iemand hier ook last heeft met het sporten? en of iemand een foto heeft van rond voor de borst met meer al 600cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jamie,

Ik ga je onderwerp even volgen. Ik wil over ongeveer een jaar een wissel naar ongeveer 600cc maar wil ook perse voor de spier houden ivm het sporten. Ik ben ook benieuwd of dat kan. Ze zeggen geloof ik dat je borsten dan teveel gaan hangen?

Ben jij trouwens zelf niet angstig dat je met dergelijk veel cc hinder gaat ondervinden met sporten? Dat ze zeg maar in de weg zitten of pijn gaan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey saartje,

tja zit een beetje in dubio, als ik mijn borst of mijn rug train krijg ik een doof gevoel in mijn linker borst, ben bij 3 chirurgen geweest en ze zeiden alle drie wat anders. kapselvorming, verdraaide prothese , zenuwpijn. dus op naar de dokter ...daar een verwijsbrief gekregen. zo ben ik op dit forum terecht gekomen en uit verhalen hier een afspraak bij dr nio gemaakt. hij kon bevestigen dat idd mijn prothese vedraaid is waarschijnlijk door het zware sporten. nu ik graag van de pijn af wil, mag het ook meteen een maatje meer worden. dr nio zei dat het t mooist zou worden als het weer op de zelfde maar weer word geplaatst. maar ik ben bang dan nog steeds niet van de pijn af te zijn. en idd ze worden wel een stuk zwaarder....... dus alles gaat sneller hangen......... blijft lastig de juiste keus te maken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Maar denk je niet dat je die pijn hebt, juist doordat de prothese gedraaid is.. Ronde protheses kunnen niet draaien dus misschien ondervindt je er dan geen hinder van..

Ik moet zeggen dat ik zelf geen sporter ben, maar ik werk wel in de zorg (is ook een soort sport haha), maar dat ik totaal geen pijn heb als ik mijn borstspier intensief gebruik in mijn werk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een goede ja van Cindy. Is rond dan geen optie voor je? of adviseert Nio weer druppelvormig?

Ik heb rond voor de spier en heb totaal geen last bij het sporten. Voel ook bij het bankdrukken totaal geen verschil met voor de borstvergroting zeg maar.

Waar ik wel van baal is dat ik aan mijn pc heb gevraagd tot hoe groot ik kon gaan ivm het sporten. Hij zei toen dat vanaf 400 cc het '' lastiger ' wordt zeg maar. Dus ben er netjes onder gebleven.

Nu ik weer volop sport merk ik dat ik echt wel meer had kunnen 'hebben' en nu lees ik over jou met 485 en dat dat ook prima gaat (even los van het draaien van je protheses natuurlijk).

Ben benieuwd of hier nog meiden gaan melden die reageren op jou vraag. Ik lees mee....

succes! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom gaan we voor rond omdat ze dan niet kunnen verdraaien. Maar omdat ik nu ze tussen de spier heb en ik ben aan het trainen durf ik gewoon niet volle kracht te trainen omdat ik bang ben dat ze knappen. Haha ook al kan het misschien niet. Waarschijnlijk hangen ze over 10jaar op mijn knieën. Haha maar ben blij te lezen dat (bij jou saartje) er nu geen hinder mee hebt. Ik kan alleen pas in april omdat ik eerst nog een wedstrijd heb. Dus daarna mag ik. . .spannend!! Dus ben stiekem ook heel benieuwd hoe ze bij jou gaan worden my wish..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iklees ook even mee,

Ik train 4x in de week fitness

Ik denk niet zo zwaar als jou maar heb ook een aardig schema,

Ik ben nog niet geopereerd,

Maar krijg in maart 500cc dual plane en mij is geadviseerd 3 maanden niet sporten en 6 maanden de borstspier niet

Heb jij dat advies ook gehad?

En dan was mijn vraag ook hoe je bent gestart met je borstspiergroep?

Want ik vind het zelf angstig met dual plane en wilde ipv sport ook voor maar beter van niet zei nio, vervormen ze niet met aanspannen?

Nu heb ik je verder niet geholpen met je vraag, maar stel ik je nu wel een paar haha sorry

Ik hoop voor je dat je er uit komt! En er nog meoden reageren

Succes op je wedstrijd alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet even denken hoor, geloof dat het ook zo'n beetje de zelfde herstel tijd was. Wat betreft het sporten. Ben eigenlijk heel rustig weer gaan opbouwen met de borst spieren trainen. Ik weet niet hoe het bij andere, maar bij mij zijn mn borsten niet mooi, bijv als ik spanning erop zet... beetje zo'n mannen borst. . Vind ik zelf ben geen bodybuilder hoor hi ehm even een voorbeeld bedenken haha. . . . . Ja! Kijk zoals je lekker i het zwembad hangt en eruit wilt. . . Misschien lastig uit te leggen maar misschien heb er een beeld bij? Maar ik heb geen idee of je het ook krijgt als je iets minder sports.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik vind je gedachtegang erg leuk!

Maar manneborst das niks nee...

Bodybuilding doe je niet? Wat voor wedstrijd hb je dan?

Ik doe nu ook heel rustig met me borstspier want zoals je zegt vind ikhet heel lelijk als dat zo harde "mannen" borst word.. Zoals bij me vriend...

Die heb nu nog meer borst als ik hahaha alleen dan getraind.

Maar je voorbeld met het zwembad herken kn niet wat je daaee bedoeld hihi

Maar als dualplane de bestekeuze is er niet nog een keer voor willen kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi jamie-jane,

Wat grappig, dat zwembad voorbeeld had ik ook in mn hoofd als ik aan iemand uit wil leggen dat het mij stoort.

Ik heb ook dual plane, ook door Nio geopereerd.

En bij mij vervormt het ook. Ik zou bij een wissel ook kiezen voor voor de spier denk ik.

Ik ga je zeker volgen. Succes met je keuze!

Groetjes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi Jamie Jane,

Ik herken je verhaal...

Ik heb vorig jaar een wissel gehad van dual plan 430 cc druppel waarbij ik ook vaak last had met trainen, ( train zwaar, heb veel competitie gedaan) maar heb sinds mijn wissel bij Nio 800 cc rond achter de spier nergens meer last van! Met een goede sportbh blijven ze ook netjes op hun plaats met bijv cardio. Ik voel niet dat ze er überhaupt zitten.

Ik zou ze echter niet voor de spier willen hebben omdat ze nu al veel wegen ( als ik ze even vastpak zonder bh) en ik denk dat ze erg snel gaan zakken omdat alleen je huid ze als het ware steun geeft ipv de spier. Ik wilde ze ook graag voor de spier maar Nio adviseerde ze achter en ik ben erg blij achteraf dat ik naar hem heb geluisterd.

ik zie bij n vriendin met 650 cc voor de spier dat ze binnen 2,5 jaar al wel n stukkie verder gezakt zijn dan bij mij door ( vermoedelijk) t trainen.

Misschien nog eens met nio in gesprek gaan en je zorgen met hem delen? Misschien dat minder cc ( 500-600) wel voor de spier kunnen? Of de optie achter de spier opperen?

Succes in ieder geval, ik ga je even volgen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jamie Jane,

Ik herken je verhaal...

Ik heb vorig jaar een wissel gehad van dual plan 430 cc druppel waarbij ik ook vaak last had met trainen, ( train zwaar, heb veel competitie gedaan) maar heb sinds mijn wissel bij Nio 800 cc rond achter de spier nergens meer last van! Met een goede sportbh blijven ze ook netjes op hun plaats met bijv cardio. Ik voel niet dat ze er überhaupt zitten.

Ik zou ze echter niet voor de spier willen hebben omdat ze nu al veel wegen ( als ik ze even vastpak zonder bh) en ik denk dat ze erg snel gaan zakken omdat alleen je huid ze als het ware steun geeft ipv de spier. Ik wilde ze ook graag voor de spier maar Nio adviseerde ze achter en ik ben erg blij achteraf dat ik naar hem heb geluisterd.

ik zie bij n vriendin met 650 cc voor de spier dat ze binnen 2,5 jaar al wel n stukkie verder gezakt zijn dan bij mij door ( vermoedelijk) t trainen.

Misschien nog eens met nio in gesprek gaan en je zorgen met hem delen? Misschien dat minder cc ( 500-600) wel voor de spier kunnen? Of de optie achter de spier opperen?

Succes in ieder geval, ik ga je even volgen.

liefs

jamie-jane heeft niet veel meer aan deze reactie,zij heeft in april 2014 haar wissel gehad, 800 cc voor de spier.

zie haar reactie in topic van andere dame, gepost op 3 april 2014

http://www.borstenforum.com/topic/10016-glam-lady-18-april-2014-dr-nio-parkkliniek/#entry231408

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.