Ga naar inhoud

Kliniek Heyendael.


CheshireCat.

Aanbevolen berichten

Ik lees dat veel meiden via Diana geholpen worden door Straten. Zijn er ook meiden die via Kliniek Heyendael geholpen worden? Ik lees nogal rare verhalen over Diana en ben heel erg blij met Tanne die daar consulente is. :) Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan en ze belt me super snel terug. Misschien een idee voor de meiden die niet tevreden zijn over Diana etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik lees dat veel meiden via Diana geholpen worden door Straten. Zijn er ook meiden die via Kliniek Heyendael geholpen worden? Ik lees nogal rare verhalen over Diana en ben heel erg blij met Tanne die daar consulente is. :) Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan en ze belt me super snel terug. Misschien een idee voor de meiden die niet tevreden zijn over Diana etc?

Ik denk dat het voornamelijk met de prijs te maken heeft dat meiden via Diana gaan, want ik geloof dat het zo rond de 4000.- is als je direct naar de kliniek heyendael gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Idd echt super Tanne! Wat een aardig mens is dat zeg. Voelde me direct gewoon op mijjn gemak daar :)

Het prijsverschil is niet zo groot. Ik heb een offerte toegestuurd gekregen voor mentor implantaten en een jaar nazorg voor 2950 euro.

Als je drie jaar nazorg wil dan is het 3275.

De reden dat ik inderdaad direct naar Heyendael ben gegaan is omdat ik vaak rare dingen lees over Diana. En nu gewoon rechtstreeks Straten :)

Ik heb mijn bv in de planning gezet na vakantie. Duurt nog wel ven maar weet zeker dat ik dan bij hem wil :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi!

Vraag me nog even iets af over die nazorg... ik begrijp die prijzen niet echt want bij andere klinieken wordt er volgens mij geen verschil gemaakt in hoe lang er nazorg bij zit? Dit heb ik in ieder geval nog niet eerder voorbij zien komen. Want waarom zou je bijvoorbeeld 3 jaar nazorg willen / nodig hebben?

Weet iemand hoe dit zit en hoe dat bijvoorbeeld bij andere klinieken geregeld is?

Ik heb de consulente Tanne net ook een e-mail gestuurd met de vraag wat nou de totaalkosten zijn voor ronde Mentor implantaten dus ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Vraag me nog even iets af over die nazorg... ik begrijp die prijzen niet echt want bij andere klinieken wordt er volgens mij geen verschil gemaakt in hoe lang er nazorg bij zit? Dit heb ik in ieder geval nog niet eerder voorbij zien komen. Want waarom zou je bijvoorbeeld 3 jaar nazorg willen / nodig hebben?

Weet iemand hoe dit zit en hoe dat bijvoorbeeld bij andere klinieken geregeld is?

Ik heb de consulente Tanne net ook een e-mail gestuurd met de vraag wat nou de totaalkosten zijn voor ronde Mentor implantaten dus ben benieuwd.

dat vind ook interessant om te weten... Ook hoe het met de garantie zit bijvoorbeeld bij kapselvorming, Diana geeft levenslang (staat terminste op de website) maar hoe zit het bij heyendaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vind ook interessant om te weten... Ook hoe het met de garantie zit bijvoorbeeld bij kapselvorming, Diana geeft levenslang (staat terminste op de website) maar hoe zit het bij heyendaal?

Diana geeft levenslang garantie op lekke en scheuren. . is eigenlijk de fabrieks garantie die het merk van implantaten geeft.. maar niet op kapsel vorming en zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet precies maar ik heb dit gevonden:

Voor wat betreft de plastische chirurgie, we hebben op dit moment een aanbieding voor de borstvergroting, € 2600,00. Deze is inclusief algehele narcose, operatie in academisch ziekenhuis of privekliniek, gebeurt met het A merk prothese Mentor, welke levenslang garantie geeft op kapselvorming en lekkage, inclusief nazorg en BH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet dat je geen kapselvorming krijgt ... Dacht meer dat ze het zo bedoelen dat hun de kosten overnemen als je kapselvorming krijgt?

Ik had dit op haar website gezien maar kan het nu niet meer terug vinden. Heb het dan in google gezocht en dit van Diana gevonden..

Maar ik ga woensdag wel even vragen dan is het duidelijk hehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana geeft levenslang garantie op lekke en scheuren. . is eigenlijk de fabrieks garantie die het merk van implantaten geeft.. maar niet op kapsel vorming en zo..

Diana geeft ook garantie op kapselvorming, staat op haar site, dat is een reden dat ik bij haar ga, een van de redenen dan, want bij vellhuiskliniek betaal je 800€ per borst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat bij info borstvergroting, daaronder heb je grijze balken met tekst erin, borstvergroting, nazorg, waar opereren wij, en dan bij de balk borstvergroting, ik had t ook gelezen en heb t net opgezocht. :)

Ik wist toch dat ik het ergens gelezen had hehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.