Ga naar inhoud

snoopy85 : 14 september 2014 : Dr. Cambier : St-Blasius Ziekenhuis : Dendermonde


Gast snoopy85

Aanbevolen berichten

Hey,

Na lang wachten is het in september eindelijk zover. Het is nog lang maar ik tel al af! Ik word geholpen door Dr, Cambier in het Sint-Blasius ziekenhuis van Dendermonde. Hij zal ze onder de borstspier plaatsen. Ik zal wss 350cc nemen, high profile...

Nog dames hier die bij Dr. Cambier zijn geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Jeetje dat is inderdaad nog lang wachten. Speciale reden om zo lang te wachten?

Mij zegt de naam van de pc niks, maar ik zou als ik jou was even zoeken via de zoekbalk hier rechts boven. Wie weet rolt er wel wat uit ;)

Veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum.. Ik had nog niet eerder van deze pc gehoord.. Ik heb hem even opgezocht met de zoekbalk en het laatste verslag komt uit 2012.. Recent is er niks meer gepost op de site..

Maar september is nog heel ver weg.. Dat wordt lang aftellen!!

Zoals Esmiralda al vraagt.. waarom zo ver weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Het is nog lang aftellen omdat het praktisch gezien voor de zomer niet meer lukt voor ons wegens te druk met de kids en tijdens de zomer is de PC een maand met verlof en in augustus heb ik er wat bang voor omdat je altijd meer kans hebt op infectie als je veel zweet en met die Belgische/Nederlandse zomers weet je nooit he, wie weet is het keiwarm :106:

Ik heb Dr Cambier gekozen omdat ik in februari 2013 een buikwandcorrectie heb laten uitvoeren door hem en er uitermate tevreden van ben. Jammer genoeg vind je er niet veel van terug ook niet ivm buikwandcorrecties of dergelijke... heel vreemd.

Ik ben in elk geval al kei-enthousiast dat mijn afspraak vast staat :5: , ook al is het nog ver.

Ik moet twee weken ervoor nog een laatste keer gaan om de definitieve beslissing te maken over de maat.

Maar ik denk dat ik zijn advies zal volgen, 350cc HP. Hij zal uiteraard ook weten waar hij mee bezig is en hij weet ook goed wat ik wil.

Dus qua maat ben ik er wel gerust in.

Ik had alleen graag wat voor en na foto's van hem gezien, maar helaas zijn ze moeilijk te vinden, om maar niet te zeggen, niet. :9:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, ik ken de dokter niet, maar wou toch even reageren,

ik ga deze zomer ook voor een BV en ineens ook een BWC,

hoe zijn je ervaringen met de buikwandcorrectie? heel veel pijn gehad??

Ik wil de 2 ingrepen graag samen, om dan maar 1x een zware herstelperiode te moeten doorlopen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi Newbie,

Ik ben zeer tevreden van mijn BWC! Lang om getwijfeld maar nu zou ik het zo opnieuw doen!

Mijn spieren zijn ook opnieuw aangespannen en daar heb ik wel veel pijn van gehad. Maar ach, het is het dubbel en dik waard!

Ik wou ook de borstvergroting samen met de BWC doen, maar dat wou Dr. Cambier niet doen. Omdat de huid aan de buik tot net iets onder de borst word losgemaakt om het mooi strak te kunnen trekken zou de kans op complicaties met de protheses die eventueel kunnen verzakken te groot zijn.

Achteraf bekeken, ben ik daar wel héééél blij om dat ik het niet samen heb gedaan.

Maar op de BWC forum heb ik verschillende (NL) dames gelezen die de 'mommy make-over' zoals het heet goed hebben doorstaan.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames,

Het is nog lang aftellen omdat het praktisch gezien voor de zomer niet meer lukt voor ons wegens te druk met de kids en tijdens de zomer is de PC een maand met verlof en in augustus heb ik er wat bang voor omdat je altijd meer kans hebt op infectie als je veel zweet en met die Belgische/Nederlandse zomers weet je nooit he, wie weet is het keiwarm :106:

Ik heb Dr Cambier gekozen omdat ik in februari 2013 een buikwandcorrectie heb laten uitvoeren door hem en er uitermate tevreden van ben. Jammer genoeg vind je er niet veel van terug ook niet ivm buikwandcorrecties of dergelijke... heel vreemd.

Ik ben in elk geval al kei-enthousiast dat mijn afspraak vast staat :5: , ook al is het nog ver.

Ik moet twee weken ervoor nog een laatste keer gaan om de definitieve beslissing te maken over de maat.

Maar ik denk dat ik zijn advies zal volgen, 350cc HP. Hij zal uiteraard ook weten waar hij mee bezig is en hij weet ook goed wat ik wil.

Dus qua maat ben ik er wel gerust in.

Ik had alleen graag wat voor en na foto's van hem gezien, maar helaas zijn ze moeilijk te vinden, om maar niet te zeggen, niet. :9:

Je kan voor- en nafoto's vinden op zijn website!

http://www.esthetische-chirurgie.be/esthetische_behandelingen.php?lang=nl&page=borstvergroting

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Hey hey,

Je boobs zijn super geworden hoor, zelfs in tape al.

Kwas even aan kijken waar die strakke buik bijhoorde, maar hey nu snap ik m. Stoer hoor....dat je dit allemaal aandurft. Hoe oud zijn je kids?

Hopelijk gaat je herstel goed en ka je er ook de tijd voor nemen.

Misschien leuk voor de andere meiden om nog te vertellen hoe je ervaring is geweest met de arts als ze de naam via de zoekfuncie invoeren?

Greetz vriendinnetje;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi watermannetje! Ik lees hier nu pas jouw reactie... nou hier volgt een kort verslagje..

Laatste pasbeurt half augustus bleek dat zijn eerste voorstel 450cc HP was. Daar schrok ik wel van.. Opnieuw vanalles gepast., 450 HP leken precies twee puntige ballen, 350 moderare profile gepast, veeeeel beter... En zelf zij hij dat is idd beter en natureller, indien nodig kan ik ze op de moment zelf nog overfillen zei hij.

Zo gezegd, zo gedaan. Moest om 8u me aanmelden op maandag morgen, was er mooi op tijd, moest niet wachten, kusje aan de hubbie en werd begeleid om me te gaan omkleden. Nog even vragen wie ik was voor wat ik kwam, wel drie keer... maar was voor bewustzijn controle. Anesthesiste kwam langs, en direct daarna kwam mijne vriend Cambier binnen met zijn stift Ik moest nog 5 minuutjes wachten op OK en weg was ik. Het was nog maar 8u35 en toen ging het licht uit . Om 9u50 was ik al tetug wakker en om 10u werd ik uit de ontwaakzaal gereden. Daar was mn hubbie mij aan het opwachten. Ik had niet veel pijn enkel de wondjes aan mijn tepels prikten en een druk op de borst. Niets abnormaal. Om 11u30 mocht ik naar huis. Wel even terug moeten gaan zitten want werd zwart voor mijn ogen bij opstaan Na een colaatje alles ok. De rit naar huis was wel niet aangenaam maar eens thuis voelde ik me geweldig, Dag 2 wat meer pijn, dag 3 werd ik misselijk van alle pijnstillers en het verband want dat knelde enorm. Vrijdags mocht het verband er af, sportbh aangemeten en hup ik was vertrokken voor nog 3 weken (+1 getaped ) Ben na 1 week terug gaan werken. Heb bureau job dus viel goed mee. Intussen 8 weken PO, ze veranderen nu nog meer dan de eerste 6 weken. Ben supergelukkig en verslaafd geraakt aan mn tieten haha . Ohja, uiteindelijk heeft mijn PC de protheses gevuld tot 400cc en dus via de tepel voor wie het niet duidelijk is.

kostprijs : 3500 euro maar hij is geweldig! Je bent daar geen nummertje. Allereerste consult voor BWC vond ik hem wat vreemd maar vanaf erna meer en meer mens ;-) Daarom wou ik hem ook absoluut voor mijn BV.

De operatie is niet in het ziekenhuis zelf maar in het chirurgisch dagcentrum, is en heel andere sfeer dan het ziekenhuis. Ze liggen wel vlak naast elkaar.

zo... dat is het zo wat.. minder kort dan verwacht hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.