Ga naar inhoud

Passende kledij na BV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Hoe verslavend is dit forum!

Ik heb nog een vraagje.

Hoe zit het juist met je BH maat na de operatie?
Dr. Verdonck zei op mijn consult dat ik waarschijnlijk een 2 tal cupmaten groter zou uitkomen.

Ik draag nu 70A en ben nogal smal. Word dit dan 70C? Ben al eens aan het rondneuzen geweest in winkels en 70c is heel moeilijk te vinden...
Ik las ook al over resultaten van een kleine D bij een vergroting van 300cc en dan lijkt het me nog moeilijker.

En hoe zit het dan met kledij?
Hemdjes bijvoorbeeld. Ik draag nu een xs, maar veronderstel dat dit vanboven te klein zal worden.
Maar bij een maat groter, gaat dan de rest niet te groot worden?

Is alles nog wel in verhouding na een vergroting, of is het moeilijk om passende kledij te vinden? :)

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meeste kleding is tegenwoordig met stretch, dus dat rekt wel mee.

Blousjes zullen wel wat krapper zijn, en zelfs gapen bij de koopjes denk ik.

Dus die zul je wel een maatje groter moeten nemen denk ik.

Bh's kun je pas het beste kopen/passen als je minstens 6 wkn PO bent.

Er gebeurt in de 6 wkn zoveel met ze..

Zou zonde zijn als je straks je nieuw gekochte bh's niet meer past!!

Je komt volgens mij pas echt in 'moeilijkheden' met het vinden van passende kleding als je richting de 800 á 1000cc gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen problemen met kleding eigenlijk. Wel bloesjes inderdaad dat je knoopjes open staan. Die heb ik een maatje groter nu. De bloesjes zitten heel leuk en soms doe ik er dan een riempje om dan komt alles nog beter uit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou een officiële p.o. bh met voorsluiting nemen. die rekken ook mee, heerlijk. De cup maakt niet uit want die zit er niet in. Waar ik echt in geleefd heb is van die stretch hemdjes met spaghettibandjes (bv van die Anni rolfi van de Kruidvat). Die zijn zo rekbaar dat je ze makkelijk over je voeten heen mhoog kan doen (hef je je armen nniet op te tillen, mits je geholpen wordt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb een hoop kleding weg moeten gooien omdat het nu dus niet meer past..

Inderdaad een maatje groter nemen als dat je gewend was, maar vaak is alles stretch dus sluit het alsnog aan.. maar zoals hierboven al gezegd wordt is het met blousjes een stuk lastiger...

Met bh's is het af en toe lastig, maar vergeet ook niet dat je niet gewend bent om te zoeken naar deze maat... Op een gegeven moment loop je zo de winkels binnen om een nieuwe bh te vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met bh's is het af en toe lastig, maar vergeet ook niet dat je niet gewend bent om te zoeken naar deze maat... Op een gegeven moment loop je zo de winkels binnen om een nieuwe bh te vinden...

Laten we het hopen!! Hoewel je wel gelijk hebt trouwens, begin nu langzaam te weten waar ik de dingen kan vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.