Ga naar inhoud

Marian : 6 januari 2014 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, Ik ben Marian 30jr en heb altijd een AA cup gehad.

Ook de komst van mijn 2 prachtige kinderen heeft daar niks aan veranderd.

Na zo veel jaar uitstellen moest het er toch van gekomen... maandag 6 jan. 2014 was mijn borstvergroting!!!!!!!!

Nu dus ruim een week geleden, ppfffhhiii de pijn viel me de eerste 5 dagen wel iets tegen hoor!

vooral het opstaan uit bed, na een nacht slapen valt me niet mee.. iemand daar tips over?

Ik ben erg nieuwsgierig naar het eindresutaat, durf nu nog amper te kijken omdat ik weet dat het beeld nu misleidend kan zijn.

Het zal vast helemaal goed komen.

Ik denk maar zo.. Ik had eerst niks :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!!

Gefeliciteerd met je boobs meid. Door wie ben je geholpen en hoeveel cc heb je gekregen?

Die eerste dagen zijn het zwaarst, maar het gaat snel beter.

Mijn nachtrust was ook niet alles en dan vooral de pijn in mijn rug. Het hielp mij om schuin te liggen met een kussen onder mijn benen tegen mijn kont aan zeg maar. Ik had ook een voedingskussen waar ik in lag...heerlijk!

Fijn herstel gewenst en veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor dit warme welkom.

Ik heb protheses van Cereform 380 cc dual plane mede mogelijk gemaakt door Dr van Onselen

Ik zal vanavond je slaap tip eens uitproberen, ik heb tot nu nog zittend geslapen en idd. last van de rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

ik ben op dezelfde dag geopereerd!

Bij mij zit alles echt super strak in me huid pfff..

Slapen was een drama idd heel veel pijn in me rug!! sinds 3dgn kan ik btje op me zij liggen maar las op internet dat op de rug liggen het beste is..

Ook cup A en nu 375 cc dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Marian,

Welkom op het forum!!

Hoe heb je de operatie ervaren? En inmiddels al gespiekt in je bh haha.. Ik denk dat iedereen de angst heeft om te kijken!!

ik heb je topic titel een beetje aangepast, zodat je er helemaal bij hoort ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, gisteren en vandaag bijna geen pijn ervaren :D Geukkig maar!

Vandaag ook voor het eerst vol zelfvertrouwen eens lang naar mn nieuwe boobies gekeken.

WOW!!! Ik hebecht borsten!! haha das nieuw voor mij, ben nu al SUPER SUPER blij!!

Hoe ik de operatie ervaren heb?? Tja ik deed mn ogen open en het was al weer gebeurd he, boobs toen al netjes in bh etc verpakt.

Voor en na de operatie keurig en heel prettig geholpen door ACCZ.

Hello titty :45: bedankt voor de aanpassing.

Hoe gaat het nu met jou Bambie?? Ook al minder pijn dan een paar dagen geleden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, Ik ben Marian 30jr en heb altijd een AA cup gehad.

Ook de komst van mijn 2 prachtige kinderen heeft daar niks aan veranderd.

Na zo veel jaar uitstellen moest het er toch van gekomen... maandag 6 jan. 2014 was mijn borstvergroting!!!!!!!!

Nu dus ruim een week geleden, ppfffhhiii de pijn viel me de eerste 5 dagen wel iets tegen hoor!

vooral het opstaan uit bed, na een nacht slapen valt me niet mee.. iemand daar tips over?

Ik ben erg nieuwsgierig naar het eindresutaat, durf nu nog amper te kijken omdat ik weet dat het beeld nu misleidend kan zijn.

Het zal vast helemaal goed komen.

Ik denk maar zo.. Ik had eerst niks :141:

Welkom!!

Gefeliciteerd met je boobs :)

Mooi dat je er al van geniet!

Ik slaap voor een goede nachtrust af en toe nog halfzittend op de bank. Zoveel lekkerder dan in bed met kussen hier en daar en op mn rug kan ik al helemaal niet slapen als echte buikslaper.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.