Linf Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Wie o wie kan ik blij maken met deze hele fijne postoperatieve BH?Heb hem slechts 2 weken gedragen en wat een verademing!!!! Had hem graag vanaf het begin gehad dat had mij veel ellende gescheeld. deze BH is speciaal ontwikkeld voor na de operatie zodat je wel de juiste ondersteuning krijgt maar geen afknelling.Ik heb nu maat 70 E- 75 F en hij zat perfect......Heb ook nog een fila sportbh MT 75 E te koop, met voorsluiting, slechts 4 keer gedragen.Heb je interesse stuur dan een pbGroetjes linf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest natje83 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 maat L met welke maat komt dot overeen? ik heb nu 85 c aan, zou maat L van carefix anna te groot zijn? of goed? en wat vraag je hier nog voor? groetjes natje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest natje83 Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 oeps zie juist dat ik pb moet sturen hiervoor....doe het zo meteen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linf Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 Verkocht!!! Heb alleen de fila BH nog.....zie andere advertentie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.