Ga naar inhoud

sport bh voor het sporten (na BV)


inge v b

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Inmiddels ruim 8 wk PO ben ik het sporten weer gaan oppakken. Hardlopen. De eerste keer had ik mijn sportbh aan die ik na de operatie een tijd droeg, maar dat voelde niet zo goed. Na enig speurwerk ben ik op een super fijne sportbh uitgekomen en wil dit graag met jullie delen.

Zeker omdat jullie waarschijnlijk na de BV ook op een grote maat uit zullen komen.

Panache sport bh. Hij zit heerlijk. Is er in alle maten tot cup H of zo. Zorgt voor mooie vorm, reduceert het "bouncen" tot 83%. En is niet extreem duur. Gemiddeld rond de € 55. Standaard in wit en zwart maar diverse keren per jaar ook in leuke kleuren verkrijgbaar. Ook als racerback te dragen.

Echt een aanrader. En ehhh nee ik heb geen aandelen... :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag mijn kliniekbh (carefix) of een soft sportbh. Ik heb weinig support nodig, het is toch een en al prothese ;-) Ik kom namelijk van een a cup af. Er "boucht" nog niks op dit moment.

Maar thanks voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.