appelsien Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Hallo Heeft iemand enig idee of het mogelijk is een tepelhofverkleining te doen NA een borstvergroting (een jaar later ofzo)? Ik lees dat veel chirurgen eerst de tepel behandelen en pas half jaar later de borstvergroting, omdat anders de tepel zou uitrekken indien het gelijktijdig zou gebeuren. Weet iemand hierover meer? (Ik zou bij De Meyere gaan, en las dat hij het alleszins zo doet: eerst BV, half jaar later tepel). Hallo Heeft iemand enig idee of het mogelijk is een tepelhofverkleining te doen NA een borstvergroting (een jaar later ofzo)? Ik lees dat veel chirurgen eerst de tepel behandelen en pas half jaar later de borstvergroting, omdat anders de tepel zou uitrekken indien het gelijktijdig zou gebeuren. Weet iemand hierover meer? (Ik zou bij De Meyere gaan, en las dat hij het alleszins zo doet: eerst BV, half jaar later tepel). Ik heb een fout getypt: De Meyere doet eerst tepel, dan BV half jaar later. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 11, 2014 Share Posted January 11, 2014 Ik denk dat de meningen van chirurgen, zoals over veel dingen, behoorlijk verdeeld zullen zijn.. Dus je zult hierover toch echt contact op moeten nemen met je pc.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.