Ga naar inhoud

Help double bubble in mijn linker borst..


laylalouis

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 22 dec. 2013 geopereerd.
Alles ging goed tot dat ik 1 jan. ontdekte dat ik een dubbele lijn in mijn linker borst had.
Ik belde in paniek de kliniek op en mailde ze een foto ervan.
Ze zeiden dat ik mij geen zorgen moest maken en dat het wondvocht was.
Tot aan vandaag, toen ik op controle kwam zeiden zei tegen mij dat het niet goed was en dat ik last heb van het Double Bubble probleem in mijn linker borst.
Ze vertelde mij dat ik een BH met een beugel de komende 3 weken moet gaan dragen en dat het dan ''waarschijnlijk wel weg zou trekken''
Maar toen kwam de maar.... mocht het dus niet weg zijn dan moet ik dus opnieuw geopereerd worden en het dus laten corrigeren.
Nou houd ik helemaal niet van operaties.. en ben nu al bang stel het gaat niet weg en ze gaan mij opereren dat het alleen maar lelijker word.
Dan ben ik verminkt voor mijn hele leven lang..
Is er iemand hier met ervaring die dit probleem misschien kent, die het zelf mee heeft gemaakt of misschien ook last heeft van dit probleem????
Tips informatie alles is welkom..

Ik hoor het heel erg graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,,

Ik ken je angst.... ik heb 10 weken met een mislukte bv gelopen!!

Double Bubble, echt lelijk... zie mijn foto's

ik heb een heroperatie gehad en die x ging alles heel goed en mooi en nu heb ik de borsten die ik wilde hebben :D

Het is klote, balen... ik ben diep depressief geweest heb ook veel pijn gehad en alles... dus een hel van drama.

gelukkig is dat nu achter de rug en ben ik alweer 4 weken po met mijn tweede bv.

mijn pc heeft nu een kleine lift erbij gedaan, ik had erg veel eigen huid wat dus leeg was en daar is nu een deel van weggesneden en is mijn huid mooier strak gekregen.

een beugel bh aandoen klinkt ook weer niet goed, dat zit dan toch op je littekens?

ik moest toen een martelband omdoen strak!!!! maar mijn pc zei later dat dat helemaal geen nut heeft dat die double bubble niet weg kan gaan.

of daar verschillen in zijn zal best maar een echte double bubble gaat niet weg.

dan zit het gewoon niet goed!!

ik heb nog niet gezien of je foto's heb staan.?

sterkte en ik zou zeggen kijk het nog even aan, en anders toch over 2 maand een heroperatie...

en echt het is de moeite waard!!! wand zo wil je ook niet verder!!!

liefs, sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben 22 dec. 2013 geopereerd.

Alles ging goed tot dat ik 1 jan. ontdekte dat ik een dubbele lijn in mijn linker borst had.

Ik belde in paniek de kliniek op en mailde ze een foto ervan.

Ze zeiden dat ik mij geen zorgen moest maken en dat het wondvocht was.

Tot aan vandaag, toen ik op controle kwam zeiden zei tegen mij dat het niet goed was en dat ik last heb van het Double Bubble probleem in mijn linker borst.

Ze vertelde mij dat ik een BH met een beugel de komende 3 weken moet gaan dragen en dat het dan ''waarschijnlijk wel weg zou trekken''

Maar toen kwam de maar.... mocht het dus niet weg zijn dan moet ik dus opnieuw geopereerd worden en het dus laten corrigeren.

Nou houd ik helemaal niet van operaties.. en ben nu al bang stel het gaat niet weg en ze gaan mij opereren dat het alleen maar lelijker word.

Dan ben ik verminkt voor mijn hele leven lang..

Is er iemand hier met ervaring die dit probleem misschien kent, die het zelf mee heeft gemaakt of misschien ook last heeft van dit probleem????

Tips informatie alles is welkom..

Ik hoor het heel erg graag van jullie!

hoi, ohh ik herken je probleem zo goed ik ben zelf 12 dec geopereerd en mijn linkerborst is ook niet mooi, moest veel masseren en geen bh dragen maar wel die band.helpt allemaal niet ben ten einde raad en voel me zo ongelukkig. had er zo lang voor gespaard en naar uitgekeken. ik moet 21 jan. weer heen voor controle dan zit de 6 wk erop en dan... pff kan echt alleen maar janken. als je goede tips hebt gekregen of iets mail me dan. ik weet ook niet hoe het allemaal gaat hier zo op dit forum ben net sinds een uur aangemeld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@yet ik herken je gevoel echt.. ik ben ook sinds gister hier aangemeld omdat ik ten einde raad ben..
Ik draag vanaf gister avond een beugel bh die goed aansluit, en slaap wel in een sport bh.. misschien zou jij dit ook moeten doen..
ik heb het gister geprobeerd te masseren maar had al gauw het idee dat het alleen maar erger werd.
Ik voel me ook echt gebroken omdat ook ik net als jij er hard voor gespaard had en graag een mooi resultaat zou willen..
Ik had nooit verwacht dat deze complicatie bij mij te kijk zou komen ik baal verschrikkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Laylalouis,

zag je foto en vind het echt vreselijk voor je, welke kliniek of ziekenhuis ben jij hiervoor geweest? Schandalig dat ze je zo laten lopen meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.