Ga naar inhoud

Nog iemand 330cc xp monobloc ?


Tascha

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen !

Vandaag consult gehad bij dr Verdonck, een supervriendelijke man die echt zijn tijd neemt om te passen en alles uit te leggen.

Heb uiteindelijk gekozen voor 330cc xp monobloc silicone soft one. Maar wil mss toch 380cc :D

Wou graag nog wat fotos zien van meiden die ook 330cc of 380cc monobloc hebben om de knoop door te hakken :D

Hopelijk veel reacties :D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid ik weet dat Jolina 380cc monobloc geplaatst heeft gekregen moet je haar even pbtje sturen. En laatst ook iemand 330 weet alleen even niet meer hoe ze heet anders even in de zoekbalk kijken onder die termen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alaantje ik had jolina haar fotos al gezien en vind ze echt prachtig ! Die van jou vind ik trouwens ook supermooi maar mijn voorsituatie is totaal anders.. Vind het moeilijk in te schatten die cc

Peertje de jouwe heb ik ook al vaak bekeken en ze blijven voor mij ook een superexemplaar en door jou heb ik ook een afspraak gemaakt bij verdonck hihi :D zou zelf alleen graag wat groter willen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tascha,

Ben gisteren ook bij Verdonck geweest.

Heb gekozen voor de 300 cc, maar begin nu ook te twijfelen.

Vond het tijdens het passen moeilijk te zien.

Ik volg hier mee voor de foto's!

Groetjes

Nath

Hey nath58 ik vond het passen ook moeilijk.. Kvind het zo moeilijk om te zien of het wel echt de grootte is die je wil en als je dan op het forum wat naar fotos zoekt dn hebbe ze precies allemaal zoveel cc :D drm dat ik toch nog maar eens ga passen voor ik beslis :) heb nu vooral moeite om de knoop door te hakken en ervoor te gaan :s ik wil het zo graag maar iets houdt me tegen.. Mss denk ik gwn teveel na of mss ben k wel gwn een seutje dat niks durft haha :D staat jouw datum al vast ? Xx

Hoi ik heb 330cc xp ook van verdonck. Foto's staan in mijn galerij.

Vind die van jou heel mooi van maat danielle maar mijn voorsituatie is totaal anders dus ben bang dat ze bij mij mss kleiner uitvallen ? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een foto van mijn voorsituatie op mijn profiel staan dus dan kan je even kijken als je wil :) wil denk ik wel op een D uitkomen want de fotos die ik verzameld heb zijn blijkbaar allemaal D en dacht eerst dat dit een grote C was :D blijkbaar heb ik niet zoveel verstand van cupmaten hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net hetzelfde hier! De ene dag denk ik ja, de andere dag begin ik te twijfelen.
Ik heb gewoon een afspraak gemaakt want ik weet dat ik toch blijf twijfelen. 17 februari!

Verdonck zei ook dat ik niet te veel naar foto's mocht kijken omdat elke situatie anders is.
Er spelen zo veel factoren mee die bepalen hoe de borsten er uiteindelijk uit gaan zien.
Dat merk ik hier op het forum ook wel. De 300 cc bij de ene is vaak een heel ander zicht dan bij de andere.

Heb jij al een datum?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word gewoon zot van mijn getwijfel ! Ik wil 10 febr mijn operatie vastleggen maar ik durf maar niet ! Kwil het zo graag maar ik zet het maar niet vast.. Ik denk dat ik gewoon moet vastleggen en stoppen met denken aan wat er allemaal mis kan gaan.. En die fotos laten me ook twijfelen over aantal cc haha ! Mijn kop staat niet stil :D eind deze week hak ik de knoop door !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 24 januari geopereerd. 330 cc door dr Damen.

Ook ik zit soms in twijfel of het wel de juiste maat is en niet te klein. Op de dag van de operatie toch nog maar eens passen..

Spannend allemaal he ! Op welke maat wou jij uitkomen en wat is jouw voorsituatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Hebben jullie al in de catalogus van monobloc gekeken? Ik heb geleerd en veel gekeken bij andere merken protheses en monobloc neemt naarmate de cc's omhoog gaan het meer in breedte toe ipv in projectie, met m'n wissel kies ik denk een andere prothese.

Als je echt petite bent net als ik dan heb ik meer projectie nodig terwijl de breedte wel bij me moet passen.

Dus als je twijfelt in welke grote je wilt kun je zien wat de maten van dat aantal cc is.

Zowel in ronde als anatomische protheses.

bij google cataloque monobloc soft one intypen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey alaantje ik heb denk ik van elk soort prothese al de catalogus opgezocht haha :D elke keer als ik fotos sag van borsten die k mooi vond ging ik zoeken in de catalogus.. Ik denk (hoop vooral) dat ik met 330cc wel goed zit maar ik ga toch nog een keertje passen voor de zekerheid :) zijjn die van jou ondertussen al lekker zacht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.