Ga naar inhoud

Op zoek naar donkere vrouwen met borstvergroting...


Aanbevolen berichten

Ben net nieuw hier en heb al vele foto's mogen bekijken, dank daarvoor!

Ik ben zelf een halfbloedje en ben dus dan ook erg nieuwsgierig naar foto's van donkere vrouwen voor en na bv.

Waarom ik dit graag wil zien is om een indeuk te krijgen hoe het litteken na de operatie eruit zal komen te zien.

Groetjes Carolina!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Carolina, je hebt nog niet veel reacties gekregen hè....heb je zelf al wat gevonden van getinte littekens? Ik weet dat een vriendin van mij ook een bv had gedaan (zij is ook getint en volgens mij donkerder dan jij bent) en bij haar zag je niet veel dan een dun lijntje... Viel echt niet op.... Trouwens zij had het mij pas verteld toen zij het met spoed moest laten herstellen.... Anders had ik het nog niet geweten hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Carolina,

Littekens bij mij ziet er niet zo netjes uit (te breed)

75C is net als mij getint en haar litteken zie je er niks van en kijk ook maar eens litteken van Fasiaroy, die is ook weer anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een mixje ( half NL half Nigeriaans )

Kan nog geen foto's laten zien ga 28ste onder het mes :-)

Ik weet dat er meer kans is op littekenweefsel. Maar genees van andere wonden ook altijd netjes dus ga ik er maar vanuit dat dit nu ook zo zal zijn.

Gewoon gezond eten, voldoende drinken en de littekens goed insmeren met een vitaminerijke crème ( denk ik )

Groetjes Christina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben een volle :) en ben hier ook heel nieuwsgierig en kijk en lees ff mee. Ik heb vorig jaar een keizersnede gehad en het lijkt er toch op dat mijn huid niet heel snel geneest. 15 mnd na keizersnede is mijn litteken nog steeds donkerder van kleur en dikker. BV via de oksels lijkt mij bij voorbaat geen goed idee. Hoe denken jullie hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En donkere/ getinte mensen hebben meer kans op hypertrofisch litteken (bolling/dikte in dd litteken) ik heb daar aanleg voor, dr de Meyere is er achtergekomen bij na de 1e herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Javaantje, ik heb je PO foto's bekeken en borsten om trots op te zijn, heel mooi!!! Vraagje ik zag dat je nu voor ronde protheses hebt gekozen. Zou je dat ook aanraden voor mij? cup A ( lees: theezakjes ;)post zwangerschap met huidje dat slecht herstelt en meegenomen dat ik ook binnen de sport werk?

alvast bedankt groetjes Amy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Javaantje, ik heb je PO foto's bekeken en borsten om trots op te zijn, heel mooi!!! Vraagje ik zag dat je nu voor ronde protheses hebt gekozen. Zou je dat ook aanraden voor mij? cup A ( lees: theezakjes ;)post zwangerschap met huidje dat slecht herstelt en meegenomen dat ik ook binnen de sport werk?

alvast bedankt groetjes Amy

Stuur jou wel ff pbtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.