Ga naar inhoud

Mondor's Cord na borstverkleining


Aanbevolen berichten

Ik heb 6 december jl. een borstverkleining gehad en heb al weken pijn in mijn ribben.

Als ik mijn armen wat omhoog doe heb ik allemaal van die strengen onder mijn borsten, sommige toch wel pijnlijk, vandaar wellicht de pijn aan mijn ribben.

Ik las op dit forum in een ander topic de term mondor's cord, en verrek, dat lijkt mij precies wat ik heb.

Waar komt dit door? Heb ik meteen teveel gedaan na de operatie? Gaat dit vanzelf over? En over welk tijdsbestek hebben we het dan?

Vind het nameljk wel lastig, kan nu mijn armen niet echt boven mijn hoofd brengen zonder dat het wat pijn doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook bij een borst en dan alleen aan de bovenkant, is ook alleen maar zichtbaar als ik mijn spieren aanspan of net heel intensief bezig ben geweest met dingen tillen etc, ikzelf heb er eigenlijk geen pijn of last van, het is ook niet altijd zichtbaar bij mij.. denk alleen niet dat het vanzelf overgaat maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kon hier eigenlijk niet zoveel vinden, kwam het toevallig tegen in een topic omdat ik hetzelfde probleem tegenkwam.

Helaas doet het bij mij wel wat zeer, maar dat komt omdat een van de 'kabels' vanaf mijn borst over mijn ribben helemaal naar mijn buik loopt. Vooralsnog wordt het eigenlijk erger dus, aangezien deze in het begin maar een paar cm lang was en nu zo'n 20 cm.

Lastig, mijn bh icm de ribben doet pijn.

Hopelijk is het snel weer over, dit is ook echt niet fun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.