Ga naar inhoud

Tamaravvliet : 4 maart 2014 : Dr. van Selms : Jan van Goyen Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey esmiralda,

Thx!

Ja zal ik zeker doen.. Komt ineens heel dichtbij en begin best zenuwachtig te worden.

Morgen doorgeven op m'n werk dat ik voor ok ga, weet alleen niet zo goed of ik wil vertellen waarom en weet ook bij voorbaat niet hoelang ik uit de roulatie ben.

Heb best fysiek inspannend werk en weet dat ik de vorige x echt wel 2 weken pijn heb gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey meiden,

Ik was zo in de bonen dat ik hier heb gezet dat ik gister geopereerd zou worden, maar dat was m'n laatste consult met v Selms en volgende week dinsdag ben ik aan de beurt.

Ik wou de cc's nog bespreken met hem en heb aangegeven dat ik rond de 360 wilde uitkomen.

Hij zorgt dat 325, 345 en 365 cc op de ok aanwezig zijn en gaat dan kijken wat erin kan, want hij weet niet of t past wat ik wil.

Ik heb wel duidelijk m'n voorkeur voor de 365 uitgesproken, denk dat t 345 word en hoop dat ik toch iets van verschil ga zien!!

Ik heb nu 80C en hoop wel op een flinke D uit te komen.

Hoef trouwens maar 3 weken m'n sportbeha aan dat scheelt weer haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was de grote dag!

Ben vanochtend geopereerd door v Selms en heb 365cc high profile dual plane gekregen.

Er was genoeg ruimte en daar was ik blij mee (al flitste er gelijk door m'n hoofd ahh dan had 385 misschien ook wel gepast hahaha)

De pijn valt me reuze mee en ik heb gelukkig ook geen drains.

Controle over 2 weken en ben benieuwd op wat voor maar ik zal uitkomen..

Heb nu een sportbeha maat 85D aan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!!!

Ja spannend he dat je nu moet afwachten waar je maat op uit zal komen.

Ik was zelf ook zo nieuwsgierig! :D

Ik heb je titel ook even aangepast met de goede datum ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Haha ja kan niet wachten! Na hoelang was t een beetje gezakt bij jou? Ik kan t me niet meer herinneren van de vorige keer?!

Van Selms zei in eerste instantie dat ik 3 weken een sportbeha moest dragen, maar dat heeft ie vanochtend bijgesteld naar 2 weken, daar ben ik erg blij mee want kan me nog goed herrinren dat ik zo een pijn op m'n ribben kreeg van de onderkant van die beha.

M'n rechtertepel is trouwens helemaal plat lijkt wel of ie eraf is, maar de verpleegkundige zei dat t door vocht in m'n borst kwam en dat dat snel bijtrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 dag po, best pijnlijk als ik lang heb gelegen en weer omhoog kom.

Ik dacht gister dat m'n tepel helemaal plat was en die verpleegkundige zei dat t door vocht kwam, maar vanochtend onder de douche kwam ik erachter dat t een doorzichtige pleister was die eroverheen zat :S

M'n linkerborst is voller dan de rechter en dat was ie voorheen ook al, voel een lichte ontevredenheid hierover. Stom dat ik er geen 1x aan gedacht heb om te vragen of daar niet misschien 20cc meer in moest om t verschil op te halen (niet aan gedacht omdat ik er al zo aan gewend ben, maar nu is de situatie iets uitvergroot).

Ik heb wat foto's gemaakt even kijken of ik ze kan uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo morgen alweer 1 wk post operatief, maar vandaag een ontzettende pijn aan m'n rechterborst.

De huid aan de onderkant doet pijn, t litteken trekt en m'n tepel doet ook best pijn :/

Vraag me af of ik misschien teveel belast heb, want ben al sinds zaterdag weer in de weer veel wandelen, de was, 2x op visite geweest; dus geen zwaar huishoudelijk werk, maar misschien toch teveel?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dinsdag eindelijk voor m'n nacontrole ben benieuwd hoe t geneest onder die steristrips!

Blijf pijn houden aan m'n rechtertepel, iemand hier ervaring mee?

M'n rechterborst doet sowieso meer pijn, misschien omdat ik rechts ben en die kant toch wat meer belast heb.

Heb ook weer auto gereden dat ging wel oke alleen soms met schakelen licht pijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels bijna 3 weken po, ziet er erg mooi uit. Zit nu op 85d zit nog erg strak, draag alweer gewone beha's en mocht alles alweer doen van v Selms.

Heb wel nog steeds pijn in m'n rechterborst en tepel en als ik buk lijkt t net of m'n rechter prothese naar voren zakt :S

Morgen weer voor t eerst werken, benieuwd hoe dat gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik realiseerde me vandaag ineens dat ik al 2 dagen pijnvrij bijn!! Zo blij.

Gister m'n eerste nieuwe beha gekocht 85d!

Ze zijn al redelijk mooi gezakt en voelen al een stuk zachter en natuurlijker aan :D

Littekens voel ik nog wel overduidelijk en voelen ook dik aan, is dit normaal en hoelang moet je eigenlijk smeren? Kan me het niet meer herinneren van de vorige keer!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.