Ga naar inhoud

CCS Stedendriehoek


A1972

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Het is al weer enige tijd geleden dat ik op dit forum actief bezig was. Ik heb alweer een hele tijd veel plezier van mijn borstvergroting en heb in die periode heel erg veel gehad aan dit forum.

Maar nu ben ik zover, dat ik een buikwandcorrectie wil laten doen. Alleen wil ik deze niet te ver van huis laten doen, maar in een straal van hooguit 50 kilometer van huis. Mijn borstvergroting heb ik toen in Belgie laten doen, maar ik vind een buikwandcorrectie een grote ingreep en vind het idee prettiger dat ik dan 'dichtbij' zit.

Verder is deze ingreep een lang gekoesterde wens van me en ik ben dolblij dat ik het me nu kan veroorloven. Ik moet het namelijk zelf bekostigen. Ik kom niet in aanmerking voor vergoeding.

Nu heb ik eind van deze maand een consult,met de bedoeling om ook daadwerkelijk voor die buikwandcorrectie te gaan! Ik ben al eens eerder op consult geweest in Schiedam, maar ook in Belgie, bij de toenmalige chirurg,die toen ook mijn borstvergroting gedaan heeft. Maar dat was meer orienterend en informatief. Ik heb mij de afgelopen tijd ook goed ingelezen op het internet over de ingreep,eventuele complicaties en gevolgen,maar ook herstel etc. Filmpjes durf ik niet echt te bekijken,ik denk dat ik dan niet meer durf :6:

Ik heb op het buikwandcorrectieforum ook een oproepje geplaatst met de vraag naar ervaringen met CCS en de daar werkende chirurgen. Want daar heb ik dus mijn consult en wel bij Dr Pien Schwencke. Maar helaas nog geen reacties.

Heeft iemand ervaring met haar? Met zowel buikwandcorrecties,als andere operaties?

Ik zie graag jullie reactie(s) tegemoet!

Groetjes,

A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.